Hupat har problem med instagram igen! Mitt konto blev avstängt förra veckan, inga problem tänkte jag eftersom jag har flera konton.. problemet är att jag inte kommer in på dessa konton från min telefon. Får bara upp att ett problem inträffat vid min förfrågan. Kontorna finns kvar och jag har tillgång till de via internet, men är jävligt segt att bara kunna ha instagram via internet. Kan inte ens posta bilder där ju.
Någon som har en lösning? Har rensat kakorna, cache, och raderat appen 2 gånger. Inget funkar.
Hupat har problem med instagram igen! Mitt konto blev avstängt förra veckan, inga problem tänkte jag eftersom jag har flera konton.. problemet är att jag inte kommer in på dessa konton från min telefon. Får bara upp att ett problem inträffat vid min förfrågan. Kontorna finns kvar och jag har tillgång till de via internet, men är jävligt segt att bara kunna ha instagram via internet. Kan inte ens posta bilder där ju.
Någon som har en lösning? Har rensat kakorna, cache, och raderat appen 2 gånger. Inget funkar.
Du vet om att du måste ha Internet för att få appen att fungera va?
Jag har precis börjat använda Instagram stories (eller vad det nu heter). Hur kan jag ragga följare genom dessa filmsekvenser? Är det inte bara mina följare som ser filmerna? När jag lägger ut bilder så hashtaggar jag en del för att få spridning - men det kan jag inte göra på sekvensarna va? Så de finns för att underhålla mina följare - inte för att skaffa nya? :-)
Jag är ganska effektiv på instagram men har ändå inte riktigt fattat grejen. Man lägger upp en bild med text. Alla skiter fullständigt i texten me lajkar bilden.