2017-12-04, 19:24
Medlem
Hupats avatar
Hupat har problem med instagram igen! Mitt konto blev avstängt förra veckan, inga problem tänkte jag eftersom jag har flera konton.. problemet är att jag inte kommer in på dessa konton från min telefon. Får bara upp att ett problem inträffat vid min förfrågan. Kontorna finns kvar och jag har tillgång till de via internet, men är jävligt segt att bara kunna ha instagram via internet. Kan inte ens posta bilder där ju.
Någon som har en lösning? Har rensat kakorna, cache, och raderat appen 2 gånger. Inget funkar.
Citera
2017-12-04, 20:17
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Hupat har problem med instagram igen! Mitt konto blev avstängt förra veckan, inga problem tänkte jag eftersom jag har flera konton.. problemet är att jag inte kommer in på dessa konton från min telefon. Får bara upp att ett problem inträffat vid min förfrågan. Kontorna finns kvar och jag har tillgång till de via internet, men är jävligt segt att bara kunna ha instagram via internet. Kan inte ens posta bilder där ju.
Någon som har en lösning? Har rensat kakorna, cache, och raderat appen 2 gånger. Inget funkar.

Du vet om att du måste ha Internet för att få appen att fungera va?
Citera
2017-12-04, 20:33
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoJackHorseman
Du vet om att du måste ha Internet för att få appen att fungera va?
Menade såklart via google chrome internet har jag nog så det räcker på telefonen.
Citera
2017-12-07, 21:58
Medlem
Jag har precis börjat använda Instagram stories (eller vad det nu heter). Hur kan jag ragga följare genom dessa filmsekvenser? Är det inte bara mina följare som ser filmerna? När jag lägger ut bilder så hashtaggar jag en del för att få spridning - men det kan jag inte göra på sekvensarna va? Så de finns för att underhålla mina följare - inte för att skaffa nya? :-)
Citera
2017-12-09, 16:15
Medlem
Varför slumpas alla mina vänners uppdateringar? Sjukt jobbigt att uppdateringarna inte kommer i ordning någon som vet hur man fixar?
Citera
2017-12-11, 16:21
Medlem
Luness avatar
Hur kommer det sig att alla inlägg inte visas när man gör en hashtag?

Som exempel, hashtagen "#exempel" har 40 offentliga inlägg, men endast 30 är synliga. Hur kommer det sig?
Citera
2017-12-18, 20:51
Medlem
freXers avatar
Hur många likes brukar ni få på erat konto?
Jag ligger på 50-80 är det mycket?
Utan hashtag då!
Citera
2017-12-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunes
Hur kommer det sig att alla inlägg inte visas när man gör en hashtag?

Som exempel, hashtagen "#exempel" har 40 offentliga inlägg, men endast 30 är synliga. Hur kommer det sig?
De andra 10 inläggen är på privata profiler, så de visas inte.
Senast redigerad av E.R. 2017-12-30 kl. 13:14.
Citera
2017-12-30, 23:14
Medlem
Luness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
De andra 10 inläggen är på privata profiler, så de visas inte.
Finns det något sätt att ta sig runt detta? Skulle verkligen behöva se resterande. Går det att kolla upp vilka profiler som sitter på dom?
Citera
2017-12-30, 23:16
Medlem
Jag är ganska effektiv på instagram men har ändå inte riktigt fattat grejen. Man lägger upp en bild med text. Alla skiter fullständigt i texten me lajkar bilden.
Citera
2017-12-30, 23:18
Medlem
Finns det någon app eller på annat sätt man kan ladda ner bilder och filmer från olika personers sidor?
Citera
2017-12-31, 13:31
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Finns det någon app eller på annat sätt man kan ladda ner bilder och filmer från olika personers sidor?

Ett gäng, sök på Google Play på Instagram - download. Tänk bara på upphovsrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in