2018-12-21, 18:47
Medlem
Jannebigplays avatar
Känslan när man råkar likea en kollegas baddräktsbild från 2016 och man inte ens har henne på follow. Är det självmord, fly landet eller byta jobb som gäller?
Citera
2019-01-01, 00:01
Medlem
HJÄLP!!!!!!!!
Detta år nog inte det rätta stället att fråga om det på men jag gör det ändå.

När jag skulle logga in på mitt instagramkonto så stog det att det var fel lösenord. Jag försökte igen med flera olika lösenord och tillslut tryckte jag att ett nytt lösenord skulle skickas till mailen. Men då såg jag att mailen kopplat till mitt konto var en gammal Mail som nu är avaktiverad. Samma sak med telefonnumret kopplat till kontot, det är gammalt. Så jag vet inte hur jag kan återställa lösenordet.

Jag har skickat ett Mail till supporten men vet ni hur jag kan göra för att få tillgång till mitt konto eller är det kört?
Citera
2019-01-05, 10:35
Medlem
Kebabfarfars avatar
När man lägger upp en insta-story och taggar en plats, tex "Gröna Lund", så ska ju min story synas när man går in på taggen platser för Gröna Lund, där alla bilder kommer upp för folk som angett Gröna Lund som "location". Högst upp på den sidan ligger ju alla stories, men inte min. Hur kommer det sig? Har försökt på flera olika ställen men mina stories syns aldrig.
Tacksam för svar, håller på bli tokig.
Citera
2019-01-11, 08:14
Medlem
Kalle-Swartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Får upp följande när jag ska logga in via appen på iPhone ”ett problem inträffade med din förfrågan” har provat installera om appen ändå fungerat det inte. Kan logga in på annan mobil via appen det är bara min som inte fungerar. Går logga in via webben också bara min jävla app som är knas. Någon som vet hur jag löser detta?

Får samma fel, sökte lite på interwebbsen, och vi verkar inte vara de enda. Så någon som har förslag om hur man fixar?
Citera
2019-01-13, 20:32
Medlem
Är det vanligt att folk börjar följa folk de inte känner och gillar deras bilder mest för att få likes tillbaka?
Citera
2019-01-14, 19:41
Medlem
Hej,

Nu är det så att jag temporärt inaktiverade mitt instagram konto för ca 3 veckor sedan.
Men nu när jag försöker logga in igen och aktivera kontot så säger den att användarnamnet inte existerar och när jag försöker återställa kontot med e-posten som jag registrerade kontot med så säger den att det inte finns ett konto som e-posten är registrerad på? Är övertygad om att jag uppgett rätt information.

Har gjort en supportbegäran men de vill ha telefonnummer samt e-post som användes för att registrera kontot. Tyvärr så registrerade jag aldrig ett telefonnummer på kontot utan jag hade bara e-posten kopplat till den som jag då uppgav till dem. Men trots att jag uppgett den korrekta information som supporten begärt så fortsätter de att envisas om att de behöver mer information om e-posten som registrerats på kontot samt telefonnummer.

Kommer ingen vart just nu och vet inte vad man ska göra.
Supporten verkar ju inte vara på min sida direkt och att de fortsätter envisas om samma information som jag uppgett hjälper inte direkt.

Någon som varit med om något liknande eller som har något förslag på vad som kan göras?
Detta konto är ganska så värdefullt så det vore väldigt tråkigt om man skulle behöva skapa ett nytt.
Senast redigerad av TechSyndrome 2019-01-14 kl. 19:43.
Citera
2019-01-17, 12:51
Medlem
För några dagar sedan skaffade jag ett konto på Instagram. La inte upp några bilder över huvudtaget. Började följa några polare som sen följde mig tillbaka. Gillade några av deras bilder. Loggade ut. Idag skulle jag prova logga in igen och bemöts av:

"Ditt konto har stängts av eftersom du har brutit mot våra användarvillkor"

Vad fan? Jag har ju inte lagt upp någonting alls, inte kommenterat någonting alls. Hur fan kan dom då få det till att jag har brutit mot några regler?
Citera
2019-01-18, 11:28
Medlem
Kontot upplåst igen efter att jag mailade dom och berättade om situationen.
Citera
2019-01-18, 17:09
Medlem
Hur ändrar jag inställningen så att de kommentarer jag läser hos andra kommer i kronologisk ordning?

Alltså jag läser ett inlägg hos NN som är publicerat 20190118. Kommentarerna under kontoägarens text kommer då inte i kronologisk ordning utan lite hipp som happ.
Citera
2019-01-18, 17:41
Bannlyst
Behöver kontakta en person på instagram. Skaffa ett konto. Men hans profil är privat. Undrar hur kan jag då skriva till honom?
Citera
2019-01-20, 06:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentDay
Behöver kontakta en person på instagram. Skaffa ett konto. Men hans profil är privat. Undrar hur kan jag då skriva till honom?

Det går väl ändå om man trycker på någon specifik knapp på hans profil. Dock är det väl möjligt att meddelandet hamnar i något sorts "filter" likt på Facebook.
Citera
2019-01-20, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Får upp följande när jag ska logga in via appen på iPhone ”ett problem inträffade med din förfrågan” har provat installera om appen ändå fungerat det inte. Kan logga in på annan mobil via appen det är bara min som inte fungerar. Går logga in via webben också bara min jävla app som är knas. Någon som vet hur jag löser detta?

Ja, börjar tröttna på den här skiten. Funkar inte att logga in via Facebook-inloggningen heller. Var kontaktar man Instagrams supports egentligen när man inte ens kan logga in på deras skit-app?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in