Citat:
Ursprungligen postat av
gurzio
Får upp följande när jag ska logga in via appen på iPhone ”ett problem inträffade med din förfrågan” har provat installera om appen ändå fungerat det inte. Kan logga in på annan mobil via appen det är bara min som inte fungerar. Går logga in via webben också bara min jävla app som är knas. Någon som vet hur jag löser detta?
Får samma fel, sökte lite på interwebbsen, och vi verkar inte vara de enda. Så någon som har förslag om hur man fixar?