2017-12-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Make or break. Lyckas dom inte släppa wraith innan nyår kommer folk dumpa. Nån välkänd och respekterad nisse inom kryptovärlden som tydligen har många rätt förut förutspådde nyligen att XVG kan nå 0.70$ inom kort. Det är nog förutsatt att wraith kommer i tid. XVG är en jävla gamble just nu

Ja själva tänker jag vänta till efter nyår. Känns lagomt svårt för dem att släppa innan nyår så tänker se om den rasar, är inte superintresserad av den ändå så passar mig utmärkt. För raset kommer bara vara temporärt om de faktiskt släpper wraith, även om det blir försenat.
Citera
2017-12-29, 22:58
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Raiblocks är helt sinnessjuk. Mycket mycket mer potential kvar där, 2018 blir nog ett fint år. Räknar minst 1000% up från här.

Varför är det så bra och var kan man köpa det ?
Citera
2017-12-29, 23:16
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Wow, vart hittade du/läste du om dessa? Nån som tipsade?

Gjorde research, gut feeling, tips och lite gambling

all well so far!
Citera
2017-12-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Make or break. Lyckas dom inte släppa wraith innan nyår kommer folk dumpa. Nån välkänd och respekterad nisse inom kryptovärlden som tydligen har många rätt förut förutspådde nyligen att XVG kan nå 0.70$ inom kort. Det är nog förutsatt att wraith kommer i tid. XVG är en jävla gamble just nu

Vad spelar det för roll om den går ut innan nyår? Borde inte kursen gå upp när det väl släpps i så fall? Verge har väl droppat en hel del den senaste tiden?
Citera
2017-12-30, 00:38
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Varför är det så bra och var kan man köpa det ?

https://www.youtube.com/watch?v=a4-uBuU7kYw

XRB går bara att köpa på BitGrail och Mercatox just nu, två väldigt små exchanges i kryptovärlden. Snart på KuCoin. Volymen är alltså VÄLDIGT låg, och redan en marketcap på rank #22. Det är sinnessjukt.

Eftersom XRB är såpass ny, och har galen potential, väntar en enorm ökning av volymen när XRB kommer in på större exchanges.. Har nästan 100% XRB i min cryptoportfölj.
Citera
2017-12-30, 01:14
Avslutad
Citat:

XRB går bara att köpa på BitGrail och Mercatox just nu, två väldigt små exchanges i kryptovärlden. Snart på KuCoin. Volymen är alltså VÄLDIGT låg, och redan en marketcap på rank #22. Det är sinnessjukt.

Eftersom XRB är såpass ny, och har galen potential, väntar en enorm ökning av volymen när XRB kommer in på större exchanges.. Har nästan 100% XRB i min cryptoportfölj.

Blir det lambo lagom till midsommar om jag pyntar in 100k idag?
Citera
2017-12-30, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

Varför inte lambo redan idag?
https://www.blocket.se/kalmar/Lambo_bilbarnsang_till_kampanjpris_lagervara_65287 691.htm?ca=15&w=3&last=1
Citera
2017-12-30, 04:59
Medlem
Citat:

Absolut inte omöjligt men jag skulle ändå akta mig för att gå all-in på en enda valuta, hittas det någon bugg eller annat fel i systemet som gör att det inte fungerar så kan de lika gärna gå åt pipsvängen. Ska dock sägas att jag har över 50% av portföljen i XRB
Citera
2017-12-30, 07:38
Medlem
Citat:

Har själv 100% av min folio i XRB atm, kommer nog pynta in lite på andra coins i Januari också dock.

Är det bara jag som tycker de gains man gör hyffsat enkelt i crypto nästan känns surrealistiskt? Jag Gick in i crypto med under 50k för två månader sedan och har sedan dess gjort flera hundratusen i profit, varav ca 100k hamnat på mitt konto, men har fortf. svårt att greppa det.
Citera
2017-12-30, 08:04
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:

Hur är billigaste vägen in från mitt bankkonto till Bitgrail/Mercatox - vilken anser ni vara bäst av de två? Tänkte om jag skulle köpa in mig på coinbase med SEPO, sedan Litecoinköp, sända till BitGrail/Mercatox.

Edit: Nu såg jag att Bitgrail bara tradar BTC i inköp mot XRB, stämmer det? Mercatox vs Bitgrail för ett snabbt köp på 3000?

Frågan är alltså, klokaste vägen in för att köpa XRB med så lite avgifter som möjligt? Jag är helt färsk, ha överseende med det. Tack på förhand.
Citera
2017-12-30, 09:46
Medlem
Dum fråga, aldrig handlat med någon digital valuta..
Vart köper jag digitala valutor, är det något krångligt eller avancerat?
Citera
2017-12-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PukZor
Dum fråga, aldrig handlat med någon digital valuta..
Vart köper jag digitala valutor, är det något krångligt eller avancerat?

Det är några småsteg men här är en snabbguide: http://blockchain.blogg.se/

Så länge man är uppväxt med datorer och inte brukar installera konstiga .exe filer man får på skype bör det vara lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in