2018-01-18, 10:57
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
inte så att den jämför med dollarn då som matchas med BTC. Och att det är den kursen som gör att det ser mupp ut?
Tror inte det. Då hade hela portföljen varit på botten. Nu är det bara html. Borde ju va en bugg eller nått. Du använder bara excel va? Hur gör du om du vill kolla plånkan från mobilen?

Edit: Haha nu gick den upp till vinst igen. Jävla skitapp
Citera
2018-01-18, 10:59
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Tror inte det. Då hade hela portföljen varit på botten. Nu är det bara html. Borde ju va en bugg eller nått. Du använder bara excel va? Hur gör du om du vill kolla plånkan från mobilen?

hmh.. skumt. Jag har såklart länken till excelen i luren

Och det är inte så att jag är jätteberoende av att kolla av den hela tiden heller. Försöker faktiskt att hålla mig från att titta hela tiden
Citera
2018-01-18, 11:04
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
hmh.. skumt. Jag har såklart länken till excelen i luren

Och det är inte så att jag är jätteberoende av att kolla av den hela tiden heller. Försöker faktiskt att hålla mig från att titta hela tiden
Svårt för mig att inte kolla varje kvart ungefär. Har blivit som en drog. Egentligen borde jag radera alla appar som har med krypto att göra, komma tillbaka om 1 år och se om man antingen är miljonär eller bankrutt
Citera
2018-01-18, 11:13
Medlem
Citat:
Svårt för mig att inte kolla varje kvart ungefär. Har blivit som en drog. Egentligen borde jag radera alla appar som har med krypto att göra, komma tillbaka om 1 år och se om man antingen är miljonär eller bankrutt

Testa cryptocompare, funkar perfekt och den trackar HTML utan problem.
Citera
2018-01-18, 11:16
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Testa cryptocompare, funkar perfekt och den trackar HTML utan problem.
Hittade inte på appstore
Citera
2018-01-18, 11:18
Medlem
Citat:
Hittade inte på appstore

Ahh det är en sida, ingen app:

https://www.cryptocompare.com/portfolio/
Citera
2018-01-18, 11:21
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Ahh det är en sida, ingen app:

https://www.cryptocompare.com/portfolio/
Aha haha jag var mer intresserad av en app. Blir så mycket enklare. Delta funkar som den ska nu iaf, vet inte varför den blev så förvirrad.
Citera
2018-01-18, 11:28
Medlem
marcmarocs avatar
Blockfolio använder jag! Tycker den är bra!

Litet tips!...!!!hög risk!!

Selfkey $key

ID-handlings krypto. Läs själv:

Selfkeys hemsida
Selfkey Telegram
Twitter sök

Går för 5 cent.. bra grej tycker jag!
Senast redigerad av marcmaroc 2018-01-18 kl. 11:35.
Citera
2018-01-18, 11:32
Medlem
Citat:
Aha haha jag var mer intresserad av en app. Blir så mycket enklare. Delta funkar som den ska nu iaf, vet inte varför den blev så förvirrad.

cryptocompare funkar fint för mig. Visserligen får man sköta alla tansaktioner från websidan men i appen kan du följa utvecklingen.
Du kan även exportera transaktionshistoriken från flera olika exchanges som sedan importeras på cryptocompare så slipper man manuellt knappa in detta.
Citera
2018-01-18, 11:37
Medlem
Sikkans avatar
Citat:

samma problem här
Citera
2018-01-18, 11:40
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Blockfolio använder jag! Tycker den är bra!

Litet tips!...!!!hög risk!!

Selfkey $key

ID-handlings krypto. Läs själv:

Selfkeys hemsida
Selfkey Telegram
Twitter sök

Går för 5 cent.. bra grej tycker jag!
Testade blockfolio men gillade den inte. Går inte att se total profit på hela portföljen, bara 24h. Sen blir det lätt bökigt om man köper och säljer några gånger då blockfolio visar både köp och sälj som olika coins i portföljen. Borde va som Delta att alla olika transaktioner finns under samma coin.
Citera
2018-01-18, 11:42
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Testade blockfolio men gillade den inte. Går inte att se total profit på hela portföljen, bara 24h. Sen blir det lätt bökigt om man köper och säljer några gånger då blockfolio visar både köp och sälj som olika coins i portföljen. Borde va som Delta att alla olika transaktioner finns under samma coin.

Åh fan det är bara 24 timmars, skit!.. Vilken kör du?

ahh såg DELTA va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in