Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det tror jag att du har fel i.
Som jag skrev, även små klena män kan bli väldigt starka när de blir
adrenalinstinna av upphetsning.
Den "lille sparrisen" lyckades med tre våldtäkter efter mig.
Inte lätt att sätta in en käftsmäll när man blir påhoppad bakifrån. Dessutom slåss ej tjejer. Möjligen rivs.
Kan det ha med testosteron att göra?
Eller varför slåss ej kvinnor med knytnävarna? (Undantag finns alltid men i största allmänhet.)
EDIT: Läste du min länk om testosteron,personlighetsstörning och aggressivitet?
Repris:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Aggression#Testosteron
Nu blir vi OT här, men det är iaf så att män och kvinnor slåss lika mycket, men män slåss offentligt och gör mest skada, och dödar oftare. Mäns våld får alltså mest uppmärksamhet.
Kvinnor slår mest sina närmaste, som sällan anmäler, och mörkertalet är nog enormt.
I Madsens fall var offret dödsdömt, oavsett om hon kunde karate eller var ovanligt lång. Och vad jag vet var Wall ganska nätt.
Den dystra sanningen är att kvinnor inte rår på män, om det är kamp på liv och död.
Och Madsen är väl en feg jävel åxo, som andra pervon. De vill ha lätta byten, som är fulla, svaga osv.
Jag undrar hur han passiviserade henne. Det är iofs lätt att frysa nån på fläcken, om man har kniv i ett litet utrymme.
Hm... Angående hudavskrapningarna så tänker jag att hudceller från Wall hamnade i Madsens ansikte under handgemäng.
Övriga avskrapningar kan ha hamnat på honom medan han hanterade likdelarna.