2017-12-27, 20:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag är klar med dig, du gör allt du kan för att förstöra konversationer om seriösa ämnen genom att leta hål i detaljer. Jag vädjar till andra att kolla upp mina tidigare påståenden innan Snake kom och avstyrde diskussionen. Kolla upp för er själva. Tänk för er själva.
Kolla videosarna i min signatur, inte du snake du är bortom all räddning/troll.

Sluta falla för den här Q. Det är irrelevant. Vill vi vanliga människor på nåt sätt bryta oss fria måste vi kolla åt Israels håll- så enkelt är det. Hela världen tar stryk av israels konflikt för deras heliga land som "Gud givit till de"

Deras krig är heligt. Därför kan en adress på 666 vara av intresse oavsett dess jävla värde.

BÖRJA FOKUSERA PÅ HELHETEN OCH SKIT I IRRELEVANTA DETALJER MINA BRÖDER. LÅT INTE IDIOTER/TROLL SOM SNAKE AVLEDA DISKUSSIONEN. Ett exempel här är (för er som inte läst) att jag använde Kushners Kontor på 666 (Djävulens siffra) som exempel på att Trump är en del av det hela/omringad av inblandade. Då kommer en person som snake och skapar en debatt kring hur värdet på bostaden var mer eller mindre eller korrekt, utefter priset Kushner betalade. Det relevanta jag påpekade var att han hade kontor där, jag har hört att han köpte det för 3x dess värde, och det beror HELT OCH HÅLLET på hur man räknar. Dvs du kan länka till vilken jävla tidning du vill, men när konaesusen är att det var ekonomiska bekymmer kring byggnaden så undrar man varför han köpte just 666.

^Du har betett sig likadant förr. Ni Hasbara troll är dessutom de största och värsta lögnarna på jorden så jag skickar ut en varning om SnakePilssken och allt han står för till er alla som söker svar. Han är troligtvis här för att styra opinionen. Se alltid posthistorik. Avgör alltid själva.

Om ditt argument bygger på totalt felaktiga uppgifter kan det väl inte vara fel att påpeka det?
Och om du inte kan hitta argument som håller för granskning så kanske du helt enkelt borde fundera på att omvärdera din ståndpunkt istället för att attackera de som påpekar dina brister - så gör i alla fall de flesta...
Citera
2017-12-27, 21:31
Medlem
Citat:
Fortsätt tro att Q är nån typ utav "räddning" det är en LARP. Jag förklarade vad ni bör fokusera på.

Du har rätt i att detaljer gör helheten. Man får göra den korrelationen själv.

Snake postar väääääldigt mycket om 911 och tror på den officiella versionen. Jag försöker även upplysa om magnituden av 911 i det stora hela det var en Mossad operation. Kolla upp the dancing Israelis som arresterades. 911 var startskottet för allt skit vi ser i MÖ idag och det som sker i MÖ påverkar hela världen. Vi i Europa får flyktingarna, folk dör och blir hemlösa i MÖ m.m.. Därför är agendan MYCKET större än en liten utrensning av korrupta politiker. Deras chefer är orörda.

Om ingen rothschild blir arresterad så har du rätt. Jag tycker det verkar som att Netanyahu ploppar upp i flödet för mycket. Sionisten Alex Jones pratade om Netanyahu på ett positivt sätt i programmet om Q - vilket tyder på att Israel drar i trådarna. Och Israel sägs vara Rothschilds skötebarn.

Eye of Ra - blåtiran Hillary Clinton sprang omkring med efter presidentvalet sägs härstamma från ritual i faraoernas Egypten.

Återigen hamnar vi hos judarna.
Citera
2017-12-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Christine Teigen, modell tydligen, satt på ett flygplan från Los Angeles till Tokyo. Efter fyra timmar vänder planet och flyger tillbaka. Det anges att en passagerare har boardat med fel biljett. Kul.

Min tolkning: Skådespelaren James Franco med sällskap försökte lämna USA på ett kommersiellt flyg.

Äsch. Det verkar inte vara på det här viset. Jag släpper det helt.
Citera
2017-12-27, 22:32
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Äsch. Det verkar inte vara på det här viset. Jag släpper det helt.

Haha... Det han skriver om "1 passagerare med fel biljett" det är inga konstiga grejer. Kanske skulle james bara på semester... Jävlar, folk lär sig aldrig. Det nya "nyheter" för en mindre krets där saker blossar upp och allt blir bara en smörja. Judar äger media och de släpper inte greppet!
Citera
2017-12-28, 04:23
Medlem
Mycket som händer nu! Det sägs att BO och HRC tillsammans med Soros redan är tagna.

Detta är slutspelet mina vänner, det Wikileaks, Seth Rich, Pizzagate och allt annat lett upp till. Alla som har fått sätta livet till för att avslöja dessa djävulska, korrupta, mördande pedofiler. Trump sätter kniven i hjärtat på ormen just nu.

Calm before the storm är det mest spännande jag följt i mitt liv. Som den bästa thriller, fast i verkligheten - live. De onda mot de goda.

Nu är det viktigt att vi alla ber över Trumps säkerhet, för de kommer inte ge sig utan en fight.

För det senaste kan jag rekommendera r/CBTS_Stream
Citera
2017-12-28, 11:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Mycket som händer nu! Det sägs att BO och HRC tillsammans med Soros redan är tagna.

Detta är slutspelet mina vänner, det Wikileaks, Seth Rich, Pizzagate och allt annat lett upp till. Alla som har fått sätta livet till för att avslöja dessa djävulska, korrupta, mördande pedofiler. Trump sätter kniven i hjärtat på ormen just nu.

Calm before the storm är det mest spännande jag följt i mitt liv. Som den bästa thriller, fast i verkligheten - live. De onda mot de goda.

Nu är det viktigt att vi alla ber över Trumps säkerhet, för de kommer inte ge sig utan en fight.

För det senaste kan jag rekommendera r/CBTS_Stream

Soros verkar inte vara så värst fängslad utan han verkar överleva sin hjärtinfarkt, vart hämtar du din information ifrån?
Citera
2017-12-28, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser

Om detta är sant och att dessa inte längre kommer vistas ute i rampljuset så kommer jag börja tro helt på Q. Annars är det bara internet-teater.
Citera
2017-12-28, 11:33
Medlem
Den här videon fick mig att fatta "systemet". 2018 kommer bli det största uppvaknande vi har sett
https://www.youtube.com/watch?v=hUbaVSad3c8

Ett tips är att söka på "owl" och "symbolism".

Strategin bakom hur Q skriver går också att förstå i och med att verkligheten är så extrem. Q har varit tvungen att få fler och fler att fatta och genom att skriva på det sätt man gör så kan de se hur mycket folk förstår. När de märker att tillräckligt många förstår går man vidare och ställer nya typer av frågor för att få folk att förstå mer.

Google, Facebook, NSA, CIA, Twitter och liknande. Det här är inga vanliga företag, det är förtag konstruerade för att skydda en religion. De relativt få som ansluter sig till denna religion blir mycket rika men verkligheten är så extrem att de aldrig skulle kunna få trovärdighet om de skulle läcka. Alla skulle ha skrattat åt det, till och med de som räknas som värsta konspiratörerna

När det "klickar", alltså man fattar så går det lätt att räkna ut att det inte funnits något annan teknik än den Q håller på med för att knäcka "deep state" eller den religion som är i kontroll. Symbolerna för religionen finns överallt, ofta i form av ugglesymboler.

Vilka är bakom Q?
Är ganska säker på att de som räknat ut hur man skall knäcka "dem" är insiders, de vet hur systemet fungerar men lyckats prata ihop sig för att mycket metodiskt jobba för att knäcka systemet. Q är den sista delen i det här och nu tror jag mängden personer som begriper är så stor att de inte längre går att stoppa.
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2017-12-28 kl. 11:36.
Citera
2017-12-28, 11:34
Medlem
Citat:
Allt jag har att säga är att jag skriver inga osanningar, jag är dessutom restriktiv med länkar till nyhetssidor bl a för idag vet man inte vilken info som stämmer eller inte .

Har du någon insikt/åsikt om varför det inte rapppoorterats i media om usas frysande av tillgångar för internationellt kriminella och administrationenes syn att detta är ett så allvarligt hot mot nationen att de utlyser nödläge?

Saknar detta nyhetsvärde?
Såg ju någon not om 22mdr dollar och det är ju en ansenlig mäng kulor, bara det borde räcka om man anser att nödläget inte är något att bry sig om.

Att det hänt är ju utom all tvivel, nära nog iaf. såtillvida man inte klassar usas regering för fakenews-spridare då, vita huset och skatteverket på .gov adresser

Om nu DT är sionisternas, tillika ägarna av medias, vän så Borde väl detta spridas som en löpeld då han inte skulle gå mot deras intressen och detta då Är i deras intresse.
Vad som sker i usa påverkar ju hela världen och utlyser usa nödläge för att skydda stabiliteten borde det ha ett nyhetsvärde, om inte som toppnyhet så åtminstone som första eller andra utrikes, något "dosnt add up".

Alternativet är ju att DT kanske inte är sionisternas vän Eller att sionisterna inte äger media..
Citera
2017-12-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Den här videon fick mig att fatta "systemet". 2018 kommer bli det största uppvaknande vi har sett
https://www.youtube.com/watch?v=hUbaVSad3c8

Ett tips är att söka på "owl" och "symbolism".

Strategin bakom hur Q skriver går också att förstå i och med att verkligheten är så extrem. Q har varit tvungen att få fler och fler att fatta och genom att skriva på det sätt man gör så kan de se hur mycket folk fattar. När de märker att tillräckligt många förstår går man vidare och ställer nya typer av frågor för att få folk att förstå mer.

Google, Facebook, NSA, CIA, Twitter. Det här är inga vanliga företag, det är förtag konstruerade för att skydda en religion. De relativt få som ansluter sig till denna religion blir mycket rika men verkligheten är så extrem att de aldrig skulle kunna få trovärdighet om de skulle läcka. Alla skulle ha skrattat åt det, till och med de som räknas som värsta konspiratörerna

När det "klickar", alltså man fattar så går det lätt att räkna ut att det inte funnits något annan teknik än den Q håller på med för att knäcka "deep state" eller den religion som är i kontroll. Symbolerna för religionen finns överallt, ofta i form av ugglesymboler.

Vilka är bakom Q?
Är ganska säker på att de som räknat ut hur man skall knäcka "dem" är insiders, de vet hur systemet fungerar men lyckats prata ihop sig för att mycket metodiskt jobba för att knäcka systemet. Q är den sista delen i det här och nu tror jag mängden personer som begriper är så stor att de inte längre går att stoppa.

Q är någon typ av A.I verkar det som, Q har själv confirmat detta i några posts. Det verkar alltså inte vara personer utan någon typ av väldigt avancerad A.I som sköter "Q". Q = Quantum driven A.I
Citera
2017-12-28, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Q är någon typ av A.I verkar det som, Q har själv confirmat detta i några posts. Det verkar alltså inte vara personer utan någon typ av väldigt avancerad A.I som sköter "Q". Q = Quantum driven A.I

Absolut inte, det är troligen en grupp personer men stor insyn.
Citera
2017-12-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Absolut inte, det är troligen en grupp personer men stor insyn.

Det är självklart någon typ av grupp som kontroller denna A.I. Finns några posts där "Q" själv confirmar att det inte är någon person eller liknande som postar, utan något annat. Ska försöka hitta posten där Q själv svarar om du själv inte sett dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in