Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
1) jag avskyr terrorstaten Israel lika mycket som jag avskyr terrorstaten Palestina - båda beter sig som snoriga femåringar i en sandlåda.
2) din länk visar ingenstans att Jared skulle köpt huset för tredubbla värdet - att han byggde nytt och dyrt är en helt annan sak vilket du borde förstå.
Vill du försöka igen?
Allt jag har att säga är att jag skriver inga osanningar, jag är dessutom restriktiv med länkar till nyhetssidor bl a för idag
vet man inte vilken info som stämmer eller inte så jag uppmanar alla till att bortse från allt ni någonsin lärt er och ser världen ur egna färska ögon. Jag är ingen jävla profet. Däremot vill jag gärna sprida kännedom framför allt bland SD:are och andra vad som hänt med "oppositionen"
Gällande Kushner, så verkar vi oavsett vara överens om att han inte köpte den i något investeringssyfte. Jag litar inte på någon som serverar mig information på ett silverfat längre. Jag vill se dokument, sammankopplat med tal, intervjuer, påstående ALLT om specifika individer för att se exakt vilka individer som ska hängas först. Jag tror Bibi Netanyahu står högst upp på min lista nu. Vart PM 2 vändor i Israel, ser allmänt ond ut. Manipulativ som ingen annan. Vidrig jävla sionist.
Jag står med palsestina. Alla dagar i veckan. Israels krig har blivit hela världens börda.