2017-12-26, 13:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Varför romantiserar du stenåldern Merapi? Verkligheten var knappast familjen hedenhös. Vårat s.k "patriarkala" samhälle är det absolut bästa människan har frambringat. Så var glad för det istället för att låta dig hjärntvättas av feministiska vanföreställningar.

Men finns det verkligen någon som tror att den där "Merapi" är en vanlig svensk kvinna ?? Hon känns inte igen vare sig som karaktär eller åsiktsföreträdare för oss kvinnor. Som kontrast är JAG den absolut vanligaste kvinnotypen här i Sverige. Åtminstone 90% av alla svenska kvinnor pratar som jag.
Citera
2017-12-26, 14:52
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ni invandrare känns igen direkt här i forumet. Ingen svensk har hittills kallat mig troll, utan enbart ni utlänningar !! Du tramsar och går offtopic dessutom.
Haha jag är pursvensk och kritvit, så tyvärr. Om du nu inte är ett troll så får du inte kvinnor att se bättre ut direkt med dina vrickade åsikter du för fram. Du bidrar bara till att fler ifrågasätter kvinnlig rösträtt
Citera
2017-12-26, 14:55
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Haha jag är pursvensk och kritvit, så tyvärr. Om du nu inte är ett troll så får du inte kvinnor att se bättre ut direkt med dina vrickade åsikter du för fram. Du bidrar bara till att fler ifrågasätter kvinnlig rösträtt

Så du tror att jag är något slags UFO med udda åsikter och som saknar stöd ute i det vanliga (svenska) samhället ? Det förklarar i så fall varför DU framstår som en utländsk tattare. Vanliga svenska killar känner igen sina flickvänner i mina inlägg, och jag brukar få beröm för att jag så träffsäkert återspeglar oss VANLIGA kvinnor (svenska) i mina inlägg.
Citera
2017-12-26, 15:03
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Så du tror att jag är något slags UFO med udda åsikter och som saknar stöd ute i det vanliga (svenska) samhället ? Det förklarar i så fall varför DU framstår som en utländsk tattare. Vanliga svenska killar känner igen sina flickvänner i mina inlägg, och jag brukar få beröm för att jag så träffsäkert återspeglar oss VANLIGA kvinnor (svenska) i mina inlägg.
Om man är en toffel och blir ihop med lågpannade whitetrashdrägg till kvinns så finns det säkert en viss igenkänningsgrad. Själv träffar jag bara rediga kvinnor som vet att respektera en man och inte har vanföreställningar om kvinnligt maktövertagande och annat pseudofeministiskt trams. Vad får dig att tro att du talar för den vanliga svenska kvinnan? Tillbaks till köket
Citera
2017-12-26, 15:11
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Om man är en toffel och blir ihop med lågpannade whitetrashdrägg till kvinns så finns det säkert en viss igenkänningsgrad. Själv träffar jag bara rediga kvinnor som vet att respektera en man och inte har vanföreställningar om kvinnligt maktövertagande och annat pseudofeministiskt trams. Vad får dig att tro att du talar för den vanliga svenska kvinnan? Tillbaks till köket

Hörrödu, din lilla lakritstomte. Jag är faktiskt jävligt populär ute i det vanliga (svenska) samhället. Väldigt ofta får jag höra av mina vänner (som vet att jag heter Bullfetta på Flashback) att jag sopar banan med alla blattar och omedvetna drägg här i Feministforumet.

Det kvinnliga maktövertagandet (i Sverige) är ett faktum, och du framstår bara som en udda kuf om du inte erkänner det ! Titta dig omkring i samhället (det svenska) och lär dig hur saker och ting funkar !!
Citera
2017-12-26, 15:22
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Hörrödu, din lilla lakritstomte. Jag är faktiskt jävligt populär ute i det vanliga (svenska) samhället. Väldigt ofta får jag höra av mina vänner (som vet att jag heter Bullfetta på Flashback) att jag sopar banan med alla blattar och omedvetna drägg här i Feministforumet.

Det kvinnliga maktövertagandet (i Sverige) är ett faktum, och du framstår bara som en udda kuf om du inte erkänner det ! Titta dig omkring i samhället (det svenska) och lär dig hur saker och ting funkar !!
Haha, jag är fortfarande pursvensk din bulldeg.

Jag har då inte sett dig sopa banan med någon. Och nej, sverige bärs fortfarande upp av män. Att det sitter några feminister på höga positioner och tror sig kunna styra och diktera är bara yta. Backlashen av feministiskt vanstyre och det monumentala fiaskot med metoo kommer inte vara till kvinnors fördel om man säger så. Men fortsätt du och lev i din bubbla några år till och tro att du uttövar nån form av makt när du hunsar svaga män.
Citera
2017-12-26, 15:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
...Men fortsätt du och lev i din bubbla några år till och tro att du uttövar nån form av makt när du hunsar svaga män.

Så du erkänner att DU är en svag liten stackare, utan koll på läget ? Det låter bra i en gammal skolmobbares öron. I gymnasieskolan var det vi tjejer som bildade mobbargäng och tryckte ner killarna. Du tycks leva kvar på högstadiet, där killarna fortfarande trodde att dom hade en chans. Gud så naivt, lille penisbärare där.
Citera
2017-12-26, 15:36
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Så du erkänner att DU är en svag liten stackare, utan koll på läget ? Det låter bra i en gammal skolmobbares öron. I gymnasieskolan var det vi tjejer som bildade mobbargäng och tryckte ner killarna. Du tycks leva kvar på högstadiet, där killarna fortfarande trodde att dom hade en chans. Gud så naivt, lille penisbärare där.
Den enda som erkänner nått är du. Antingen är du ett troll eller så är du en osäker mobbare som njuter av att trycka ner män som inte klarar av att säga ifrån. Mig kommer du dock ingen vart med. Som sagt, tillbaks till köket
Citera
2017-12-26, 16:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Den enda som erkänner nått är du. Antingen är du ett troll eller så är du en osäker mobbare som njuter av att trycka ner män som inte klarar av att säga ifrån. Mig kommer du dock ingen vart med. Som sagt, tillbaks till köket

Det är just därför jag tror du är en kaosblatte som gömmer sig bakom skärmen. Vanliga svenska karlar kan INTE svara för sig, och dom VILL att vi kvinnor ska dominera över dom. Faktum är att en svensk karl blir kåt av att bli mobbad och nertryckt i skoskaften.

Sedan brukar det vara svenska män som står i köket, så där har vi ytterligare ett bevis på att du är en blatte som ordbajsar här i forumet.
Citera
2017-12-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur går det för dessa i en värld där Kina går om USA? Där Europa/ västvärlden förlorar sin kulturella, politiska, vetenskapliga och ekonomiska försprång och andra områden på klotet tar över stafettpinnen?

Vad är ett kulturellt försprång? För oss marxist-"feministiskt" världsräddande kulturrelativister så klingar dessa två ordval en aning tomt. Är du möjligen rasist?

Jag tror inte försprång är ordet du egentligen letade efter, utan identitet. Västvärlden riskerar att förlora sin kulturella identitet, vilket inte alls är särskilt märkligt eller förvånande då de västerländska folken sakta men säkert trängs undan och ersätts i skrivande stund till följd av en kolonialistisk massmigration utan historiska paralleller.
Citera
2017-12-26, 23:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Vad är ett kulturellt försprång? För oss marxist-"feministiskt" världsräddande kulturrelativister så klingar dessa två ordval en aning tomt. Är du möjligen rasist?

Jag tror inte försprång är ordet du egentligen letade efter, utan identitet. Västvärlden riskerar att förlora sin kulturella identitet, vilket inte alls är särskilt märkligt eller förvånande då de västerländska folken sakta men säkert trängs undan och ersätts i skrivande stund till följd av en kolonialistisk massmigration utan historiska paralleller.
Kollektivism kommer aldrig vinna över frihet, men om vi fortsätter låta ismer ta ifrån oss våra friheter så lämnar vi liksom walkover.
Kineser är bra på att göra billiga kopior, men de bästa grejerna kommer fortfarande från väst i original.
Och det kommer nästa grej också göra.
Citera
2017-12-27, 13:49
Medlem
psaks avatar
Citat:

Du är ett sant original får man iaf säga, t o m för att vara flashback. Du kan mäta dig med Sonnycrocket (som är kär i Prinsessan Lillian) och Död o återfödd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in