[quote=Merwinna|62716359]Q.E.D..
Citat:
Det är ju precis det här jag har försökt förklara. Vi får inte ens veta att det finns svarta seriemördare, för att myndigheter, media, skolan, polisen, hela samhället tiger ihjäl det. Varje gång en tidning publicerar ett sådant där reportage där den frossar i hemska mord med alla detaljer, så väljer den ut fallen med vita gärningsmän. För att styra våra tankar. Fattar ni nu hur allvarligt det är?
Aha, det handlar i själva verket om en del av en världskonspiration där syftet är att styra våra tankar. När en seriemördare som härjar runt och till sist blir fast så döljs gärningsmannens rätta identitet. Tack för att du delar med dig av din kunskap och ja, det är ju riktigt allvarligt!
Citat:
Jag påpekade faktiskt senast igår i tråden om Lotta, att media jämt förskönar kvinnliga brottsoffer. Och jag tog då som exempel, att det stod i Expressen häromveckan, att Elin Krantz var nykter när hon överfölls av negern. Vilket hon inte var; det framgick av domen att hon var redlöst berusad. Vilket naturligtvis en svensk kvinna i en svensk stad ska kunna vara utan att överfallas av en neger, som överhuvudtaget inte har något där att göra... men det är en annan debatt.
Försköna? Bra att det finns medmänskliga individer som har den goda smaken att hedra den som har mist livet under olyckliga omständigheter. Det är det minsta vi kan göra för varandra. Ingen kvinna, berusad eller ej, ska behöva överfallas av någon man oavsett nationalitet. Neger - vad är det? Förklara gärna.
Citat:
Jag höjer ingen till skyarna som inte är värd det.
Det är väl självklart att det finns ytterligare en dimension av uselhet, för att inte säga djävulskap, i en man som först söker asyl i ett land, får det beviljat och får allting serverat på det folkets bekostnad. Och sedan visar sin tacksamhet genom att skända och mörda en av landets döttrar. Tycker du inte det själv? Madsen stod i alla fall inte i någon tacksamhetsskuld till det svenska folket, när han gjorde vad han eventuellt gjorde eller inte gjorde, mot en av våra kvinnor - och han befann sig i sitt eget lands farvatten, där han hade all rätt att vara. En enorm skillnad faktiskt, helt avgörande skulle jag säga för vilket straff som bör dömas ut.
Nej visst, att vi missade att det är skillnad på folk och folk, M befann sig ju i sitt eget lands farvatten. Åter tack för dina insiktsfulla tankegångar. Man skulle kunna tolka det som att han nästan hade rätt att utföra sitt dåd.