2017-12-25, 13:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Gnäller hon över att hennes chef fått ta del av detta..?

"Och min chef har tydligen fått ta del av diskussionen också. "
https://mobile.twitter.com/pernillab...63820585881601

Var det inte.. lixom det hon själv sade att hon skulle göra från första början..?
Ojdå, när det drabbar pk-hjonen själv så är det inte så kul.
Citera
2017-12-25, 13:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Hon verkar ha blivit trött..

"Ni kan sluta hacka på mig nu. Jag är trött på att höra hur puckad jag är och hur lite jag förstår, och att jag minsann inte ska yttra mig om jag inte själv jobbar som lärare. Jag har nu avföljt alla lärare i mitt flöde, och tänker inte yttra mig i frågan mer."
https://mobile.twitter.com/pernillab...60996183494656

Gnäller hon över att hennes chef fått ta del av detta..?

"Och min chef har tydligen fått ta del av diskussionen också. "
https://mobile.twitter.com/pernillab...63820585881601

Var det inte.. lixom det hon själv sade att hon skulle göra från första början..?

Det fetmarkerade:

Användaren Ankdammsman gjorde en fantastiskt välformulerad och stringent sammanfattning av det här journalistfenomenet i en annan tråd. Jag hoppas det är ok att jag citerar eftersom det i allra högsta grad är relevant för den här trådens ämne:

Citat:
Det är ju tyvärr så det funkar. De uppvisar ett imponerande dubbeltänk.

Journalister får göra hembesök, men inte andra.

Journalister får ställa aggressiva frågor och klippa ihop intervjuer, men inte andra.

Journalister får samarbeta med extremister, men inte andra.

Journalister får ägna sig åt personangrepp och karaktärsmord, men inte andra.

Journalister får kontakta folks arbetsgivare, men inte andra.