Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Jag är nu på väg att flytta. Går idag upp till mitt vindsförråd för att tömma ut mina saker. Under en papperskasse fylld med andra ihopvikta papperskassar ligger en död fågel, alltså en RIKTIG FÅGEL SOM NÅGON HAR DÖDAT OCH PLACERAT UT I MITT VINDSFÖRRÅD.
Fågeln måste ha legat där länge. Jag har inte varit uppe på vinden på flera månader. Men det var en period under vilken låsjärnet var trasigt och jag inte hade något hänglås på. Sedan blev det fixat och jag kunde låsa. Men det måste ju ha varit under tiden som det var olåst som någon av dessa kriminella sjuka gangstalkers har varit där och lagt in en död fågel.
Edit: Kan tillägga att det inte är första gången som de placerar ut döda fåglar. Det har varit en vanligt återkommande grej som har ingått i min stalking under massor av år. För bara ett par månader sedan så skedde en annan sådan incident, i det fallet var det tre döda fåglar som hade placerats ut. Detta är ju ett tydligt symbolspråk som de använder sig av för att markera hur de försöker "ta död på min frihet/ta död på min själ/kapa mina vingar", osv.
Något som jag också vill lägga till här är att under den tiden som förrådet stod olåst så hade någon också ställt in saker i mitt förråd som inte tillhör mig. Jag hittade några kartonger med olika teknologiska prylar. Det är inte helt långsökt att misstänka att det var någon form av stöldgods. Dessa förövare försöker smutskasta och svartmåla oss och få oss att framstå som kriminella. Vet utifrån andra liknande händelser i mitt liv att de försöker iscensätta olika scenarion som ska leda till polisingrepp och liknande.
En annan möjlighet är att det inte alls var stöldgods utan bara prylar som de själva ägde som de ställde in där för att psyka mig, driva med mig, och kanske skrämma upp mig så att jag skulle börja tro att de verkligen försöker få mig arresterad.
Det är tydligt att de är grovt kriminella men försöker projicera över sina egna gärningar på oss som är TI's. Likaså försöker de få oss att framstå som psykiskt sjuka, när det egentligen är de själva som är det. Jag undrar hur de själva skulle klara av och stå ut med att leva under de förutsättningar som vi tvingas leva under där man dessutom står helt ensam mot ett sammansvetsat gäng som verkar får stöd och uppbackning av den högre makteliten? Man vet att man talar sanning och är psykiskt frisk och absolut inte kriminell. Ändå får man hela tiden höra motsatsen. Hur kan man INTE känna frustration, ilska, sorg ...?