Citat:
Då är det ju tur att han skriver det rakt ut i sin bok "Ett oskrivet blad"
Länk
Då vill du plötsligt byta samtalsämne, intressant.
Så om det inte går att bevisa, varför är då ditt stöd för att det rör sig om diskriminering? Vi vet att när man tar hänsyn till alla relevanta variabler är skillnaden försvinnande liten som det är.
Haha, du vet mycket väl att jag inte sagt något som är sexistiskt eller rasistiskt. Jag skrev att det finns kvinnor som gillar att sälja sex (vilket är självklart sant) men men poängen är att lagstiftning gjort det värre för kvinnor att sälja sex oavsett om de vill det eller inte. Det är därför Amnesty och nästan alla andra stora människorättsorganisationer är emot det ink den svenska sexköpsmodellen. Jag har aldrig skrivit att kvinnor är "dåliga" etc. Du har inte ett enda exempel och tills du har det kanske du skall hålla käften lite mer?
Länk
Då vill du plötsligt byta samtalsämne, intressant.
Så om det inte går att bevisa, varför är då ditt stöd för att det rör sig om diskriminering? Vi vet att när man tar hänsyn till alla relevanta variabler är skillnaden försvinnande liten som det är.
Haha, du vet mycket väl att jag inte sagt något som är sexistiskt eller rasistiskt. Jag skrev att det finns kvinnor som gillar att sälja sex (vilket är självklart sant) men men poängen är att lagstiftning gjort det värre för kvinnor att sälja sex oavsett om de vill det eller inte. Det är därför Amnesty och nästan alla andra stora människorättsorganisationer är emot det ink den svenska sexköpsmodellen. Jag har aldrig skrivit att kvinnor är "dåliga" etc. Du har inte ett enda exempel och tills du har det kanske du skall hålla käften lite mer?
Lönediskriminering är flera saker än just individuell lönesättning. Så du som försöker få ett betydligt störrre problem att pressas in i din enda fråga...och få mig att acceptera din fellgik...
så svar nej...jag kan inte gå med på att lönediskriminering mot kvinnor i Sverig eä ett litet problem.
Snarare är det nog så att du mycket väl vet att jag har rätt i detta, men du vågar inte inse det själv.
och det du har sagt är att typ att...det finns kvinnor som gillar sälja sex...(ja visst det finns det säkert , men förmodligen enligt all forskning i detta, extremt få) och därför ska vi göra det lagligt för män att utnyttja andra människor för sex.
hehe