2017-12-19, 23:57
Medlem
Citykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Orkar inte citera hela ditt inlägg. WM var cirka femton man fler än FB i Skara, och det tog strax över fem minuter innan boxet var avklarat.

Tar inte något ifrån WM, men ingen kan säga någon om en dålig AIK-insats där.

Nej det var väldigt jämna nummer.

Och vart skrev jag att gnaget inte gjorde en tuff fight?
Citera
2017-12-20, 01:35
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid
Nej det var väldigt jämna nummer.

Och vart skrev jag att gnaget inte gjorde en tuff fight?

Det var inte lika jämna nummer - eller åldrar - som i Laxå.

Det gjorde du inte. All heder till det.
Citera
2017-12-20, 09:21
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Det var inte lika jämna nummer - eller åldrar - som i Laxå.

Det gjorde du inte. All heder till det.

Men allvarligt, flicka lilla. Hehe. Sluta gnäll om jämna nummer och ålder. Bättre att boxas med det man har, det är stake. Gnäll förknippas med brudar, inte grabbar. Fuck alla oskrivna regler, i Malmö är det old school som gäller. You better believe it, baby.

En riktig firma slåss med det man har utan gnäll. Annars kan man lika gärna skippa kuken och odla fitta.

Jämna nummer, jämna ålder Hahaha Vilken skit, varför då boxas överhuvudtaget? Life´s a risk!!!
Citera
2017-12-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Men allvarligt, flicka lilla. Hehe. Sluta gnäll om jämna nummer och ålder. Bättre att boxas med det man har, det är stake. Gnäll förknippas med brudar, inte grabbar. Fuck alla oskrivna regler, i Malmö är det old school som gäller. You better believe it, baby.

En riktig firma slåss med det man har utan gnäll. Annars kan man lika gärna skippa kuken och odla fitta.

Jämna nummer, jämna ålder Hahaha Vilken skit, varför då boxas överhuvudtaget? Life´s a risk!!!

Alla här vet att du inte är nåt annat än en mupp som anser att du är rolig och som admin av idiotisk anledning låter vara kvar. Hur mådde din fitta efter Oskarström? Hur länge stod du upp?
Citera
2017-12-21, 19:21
Medlem
Ok nu har alla tjaffsat om bästa ligan hit och bästa ligan dit ett tag så jag tänkte skruva på det lite.

Sveriges för tillfället sämsta liga...

30 vs 30, öppen gata perfekta förhållanden. Vilka är sämst?

Motivering krävs
Citera
2017-12-21, 21:35
Medlem
Citykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxximo83
Ok nu har alla tjaffsat om bästa ligan hit och bästa ligan dit ett tag så jag tänkte skruva på det lite.

Motivering krävs

Går ju inte att säga eftersom inga kör längre, fruktansvärt tråkig scen i Sverige...
Citera
2017-12-21, 21:39
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:

Motivering krävs
Kebabligan från Borås får min röst.
Motivering: http://soderbroder.se/wp-content/gallery/4-april-if-elfsborg-hammarby-if/_mg_1395.jpg
Citera
2017-12-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid
Går ju inte att säga eftersom inga kör längre, fruktansvärt tråkig scen i Sverige...

Rädslan att torska är större än drivet att vinna jag vet.
Men ponera att det faktiskt kördes lite på scenen
Citera
2017-12-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Kebabligan från Borås får min röst.
Motivering: http://soderbroder.se/wp-content/gallery/4-april-if-elfsborg-hammarby-if/_mg_1395.jpg

Bra med en kandidat, men att motivera det med en bild på en get knullare håller inte
Citera
2017-12-22, 23:51
Medlem
Citat:

Motivering krävs

Sämst är Malmö. Har de stått 30 sekunder mot en bra firma om man undantar yngre? Så dåliga att de la ner firmagrejen.
Citera
2017-12-23, 19:17
Medlem
Ilooishs avatar
Var ett tag senast det pratades om hockey i tråden. Är det några därifrån som kör längre?
Det enda jag sett på senaste tiden är att Linköping verkar fått fart igen. Men resterande? FBK, Brynäs osv.
Känns som det kördes mer förr? Någon som har koll?
Citera
2017-12-23, 20:40
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilooish
Var ett tag senast det pratades om hockey i tråden. Är det några därifrån som kör längre?
Det enda jag sett på senaste tiden är att Linköping verkar fått fart igen. Men resterande? FBK, Brynäs osv.
Känns som det kördes mer förr? Någon som har koll?
Det kan ju bero på att tråden heter: Fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in