2017-12-21, 18:29
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzar
Hon är väl korkad av någon. Fattar inte hur hon kan ha pojkvän om hon är manshatare. Har hon honom bara för att tortera honom?

Fattar inte jag heller. Vad är det för snubbe? Han måste ju vara rätt så "orginell", så att säga. Jag skulle inte peta på Zara Larsson med en lång käpp en gång.
Citera
2017-12-21, 18:29
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Gillar ingen av dem, men Bard har helt rätt. Jag skulle skämmas ifall Zara var min dotter. Det är Zara som har "noll procent hjärnceller". Arbetsläger skulle göra henne gott.
Citera
2017-12-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
"Noll procent", vadå procent, i förhållande till vad? Hur många procent hjärnceller har Zara Larsson?

Det tänkte jag också på. Det är ju det mest idiotiska uttalande jag hört på länge. Det finns liksom inte "noll procent hjärnceller", han är för helvete en levande människa.

Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Min bedömning är att Alexander Bards IQ ligger närmare det dubbla Zara Larssons än att den skulle vara lika.

Din bedömning är antagligen helt åt helvete fel. IQ är normalfördelat så troligtvis ligger Zara inom en standardavvikelse. Att Bard skulle ligga någonstans runt 180+ IQ är extremt osannolikt och knappast något som det finns stöd för att anta.
Citera
2017-12-21, 18:35
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Gillar ingen av dem, men Bard har helt rätt. Jag skulle skämmas ifall Zara var min dotter. Det är Zara som har "noll procent hjärnceller". Arbetsläger skulle göra henne gott.
Minns jag rätt så är det Zaras pappa som lärt henne allt hon kan om feminism. Bra jobbat får man säga, indoktrinering av små barn är effektivt. Tror nog Bard är den som läst flest böcker och studerat mest av dessa två.
Citera
2017-12-21, 18:36
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Min bedömning är att Alexander Bards IQ ligger närmare det dubbla Zara Larssons än att den skulle vara lika.
Zara Larsson har inte lyckats pressentera några sakliga argument på Bards kritik utan klarar bara att säga att han "är dum". Sanningen är den att utan back up av en massa män så skulle Zara Larsson idag vara en förortsnolla. Allt talar dessutom för att hon är på väg i just den riktningen. Manshar fungerar bara i en liten krets vänstersnobbar. Den kretsen minskar för varje dag. Om några år så är den så liten att den är kommersiellt helt ointressant. När den dagen kommer så kommer även Zara Larsson att vara helt ointressant.

Kanske det, eller så blir det värre framöver. Man kan aldrig veta hur bisarr feminismen blir, inget förvånar en längre.
Senast redigerad av Ordpistolen 2017-12-21 kl. 18:40.
Citera
2017-12-21, 18:37
Medlem
Kan någon förklara hur man kan ha noll procent hjärnceller?

Är det antalet procent av den totala mängden celler i kroppen som sitter i hjärnan eller hur tänker hon?

Jobbigt att anklaga någon för att vara dum när man gör bort sig i samma mening.
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Det var exakt vad jag tänkte med när jag slösade min tid på att läsa fåntrattens åsikt om Bard.

Zara tror ju verkligen att hon är nån slags Beyonce, hon har ju snott hela stilen från henne. Så sjukt patetiskt.
Beyonce? Och jag som trott att hon är en rip off på Rihanna...
Citera
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Din bedömning är antagligen helt åt helvete fel. IQ är normalfördelat så troligtvis ligger Zara inom en standardavvikelse. Att Bard skulle ligga någonstans runt 180+ IQ är extremt osannolikt och knappast något som det finns stöd för att anta.

Nej, inte alls.
För att Bard IQ skall ligga närmade det dubbla av Zara Larssons 85-90, så räcker det alltså med han har över 135, förutsatt att fr Larsson har 90 i IQ (vilket hon troligen inte kommer upp i, ens en av hennes bästa dagar), för att han skall vara närare det dubbla än lika värde. 135 är inte så extremt, det är bara strax över vad jag själv brukar skramla in på i dylika tester.
Citera
2017-12-21, 18:40
Medlem
Jag måste bara säga att hon gjorde ingen comeback direkt med svaret hon gav Bard, Hon måste ha fattat att det han har skrivit om henne var ganska logiskt och därför svarade hon inte på twitter men var tvungen att ge svar efter en interview på ”Schulman show”!
Citera
2017-12-21, 18:45
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Mitt i prick!

Det där med matematik och posent-räkning [sic] är förstås för svårt för någon på mashaterskans intellektuella nivå.

Mashaterskan? Dalmasar?

Hon menar förmodligen i procent av bards totala vikt (55 kg) eller i procent av totala antalet celler i bards kropp.

Hon har väl ändå klarat grundskolan. Det är väl ungefär vad vår svetsminister har också, så här kan jag förstå Magdalenas kommentar.
Citera
2017-12-21, 18:46
Medlem
Citat:
Nej, inte alls.
För att Bard IQ skall ligga närmade det dubbla av Zara Larssons 85-90, så räcker det alltså med han har över 135, förutsatt att fr Larsson har 90 i IQ (vilket hon troligen inte kommer upp i, ens en av hennes bästa dagar), för att han skall vara närare det dubbla än lika värde. 135 är inte så extremt, det är bara strax över vad jag själv brukar skramla in på i dylika tester.

Va? Du sa att hans IQ är närmare "det dubbla" (ett ordagrant citat), det betyder att om Zara har 85+ IQ (vilket är extremt sannolikt) så behöver han minst 190 IQ. Hur är 135 IQ "minst det dubbla" av Zaras 85?

Att du fått 135 IQ på ett online-test säger mer om din IQ än vad testet mäter.
Citera
2017-12-21, 18:50
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Det tänkte jag också på. Det är ju det mest idiotiska uttalande jag hört på länge. Det finns liksom inte "noll procent hjärnceller", han är för helvete en levande människa.

Jag har för mig att han har fulländat IQ-resultat alltså minst 160. Han var väl skrivit nästan högst i Sverige.

Zara skulle jag snarare placera runt 90 än hundra precis som du. Dubbelt är med andra ord inte väldigt långt ifrån, för att ge perspektiv åt det så är Zaras intelligens närmare en chimpans (60-80) än Bards.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in