2017-12-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vi lever ju i en tid där kändisar ska uttala sig om precis allting, vare sig de har en aning om vad de snackar om eller ej, för att allt som kommer över en kändis läppar är guld. En dag, vågar jag tro och hoppas, kommer en kändis att plötsligt få en insikt och säga: "Men varför frågar ni MIG om det här? Vad i helvete spelar det för roll vad JAG tycker om detta? Varför frågar ni inte en vetenskapsman istället t.ex. eller någon som faktiskt är insatt i ämnet?" och hela mediavärlden stannar i fullständig chock. I två sekunder, sen frågar de nästa kändis som blir glad för att få vara med i TV och folk kan andas ut, gu vad skönt, man kan fortsätta läsa vad andra tycker och slipper sätta sig in i ämnen själv eller lyssna på någon tråkig expert, heja svart/vitt och bu för gråskalor!

Nä ja ä inte bittär!

Anledningen till att man inte kan ha intelligenta vetenskapsmän som uttalar sig är för att samhället ska vara jämställt. Ett jämställt samhälle är ett samhälle som lyfter från ointelligenta feministiska våp som samhällsdebattörer eftersom det inte finns tillräckligt många kvinnor som kan säga något intelligent. Feminsmen och jämställdheten fördummar samhället och vi börjar hamna på riktigt skrämmande nivåer nu.
Citera
2017-12-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Skulle vara oerhört roligt att se Brad och Larsson i en debatt, han är ju så dum, och hon är så smart.

Ja usch vad hemskt det skulle se ut. Det skulle bli extra tydligt på Zara hur omogen och fjortisattityd hon har för sin ålder, gentemot Bards hårda koncentrerade blick med högt IQ bakom dem.

Skulle verkligen se ut som en liten Bambi som halkar runt på sitt eget bananskal och ett Lejon som sitter bredvid och lugnt väntar på att hon halkar tillräckligt nära för att äta henne.
Citera
2017-12-21, 18:06
Medlem
Alexander Bards plumpa uttalande visar ju bara att Zara har all anledning att hata män (som Bard).
Trist att se att även Bard tappat omdöme och respekt i twitter-hetsen. En knappt normalbegåvad 56-årig man borde ha bättre saker för sig än att syssla med offentlig mobbing av unga kvinnor.
Senast redigerad av B.R.Donut 2017-12-21 kl. 18:12.
Citera
2017-12-21, 18:07
Medlem
Langnasas avatar
Hatar man kommer man bli hatad, jag tror to.m ett litet barn, en bäbis to.m, förstår det, men inte Zara.
Inte många hjärnceller där.
Citera
2017-12-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Anledningen till att man inte kan ha intelligenta vetenskapsmän som uttalar sig är för att samhället ska vara jämställt. Ett jämställt samhälle är ett samhälle som lyfter från ointelligenta feministiska våp som samhällsdebattörer eftersom det inte finns tillräckligt många kvinnor som kan säga något intelligent. Feminsmen och jämställdheten fördummar samhället och vi börjar hamna på riktigt skrämmande nivåer nu.

Larva dig inte, du vet lika väl som jag att både våp och idioter förekommer inom båda könen och alla däremellan. Just nu sitter det t.ex. ett dylikt, ytterst antifeministiskt åbäke i Amerikat och förbjuder vetenskapen att använda vissa ord som han inte gillar, det är fan så mycket mer skrämmande än att Zara och Bard har en liten fnurra på tråden som kan vara löst imorgon dag, när de kommer på att de kan tjäna pengar genom att skriva en låt tillsammans, eller nåt.

Jag vet att det är din ryggmärgsreaktion att skylla allt från dåligt väder till inga rena handdukar hemma på feminismen men det finns faktiskt fler faktorer än den i samhället som kan ställa till det.
Citera
2017-12-21, 18:09
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Det är 18-års gräns här på forumet så vem skulle bry sig om vad hon tycker?

Jag vet att det är 18-års gräns här på forumet. Vad har det med diskussionen att göra? Angående vem som bryr sig om vad Zara Larsson tycker, så är det en bra fråga. Uppenbarligen är hennes åsikter så viktiga att det skapar artiklar i Aftonbladet.
Senast redigerad av Ordpistolen 2017-12-21 kl. 18:19.
Citera
2017-12-21, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Zara har fin sångröst och utseende!

Det betyder väl ändå inte att hon inte ska tänka efter innan hon öppnar sin pk-trut?

Dessa jävla popprinsessor med sin förvridna självbild
Citera
2017-12-21, 18:10
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Zara Larsson är en ung tjej med hybris. Rätt vanligt i hennes ålder.

Dessutom har Bard rätt, hennes låtskrivare, studiotekniker och 99% av alla andra är män.

Ja det stämmer, det är inte så att Bard hittade på något grundlöst.
Citera
2017-12-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Larva dig inte, du vet lika väl som jag att både våp och idioter förekommer inom båda könen och alla däremellan. Just nu sitter det t.ex. ett dylikt, ytterst antifeministiskt åbäke i Amerikat och förbjuder vetenskapen att använda vissa ord som han inte gillar, det är fan så mycket mer skrämmande än att Zara och Bard har en liten fnurra på tråden som kan vara löst imorgon dag, när de kommer på att de kan tjäna pengar genom att skriva en låt tillsammans, eller nåt.

Jag vet att det är din ryggmärgsreaktion att skylla allt från dåligt väder till inga rena handdukar hemma på feminismen men det finns faktiskt fler faktorer än den i samhället som kan ställa till det.

Jag sa inte att det inte finns idioter bland både könen, att du inte förstår det bevisar bara min poäng.

Det är även roligt när kulturmarxister blir upprörda över att Trump inte vill använda vissa ord, att föbjuda och omdefiniera ord brukar ju annars vara en kulturmarxistisk paradgren.
Citera
2017-12-21, 18:14
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
"Noll procent", vadå procent, i förhållande till vad? Hur många procent hjärnceller har Zara Larsson?
Mitt i prick!

Det där med matematik och posent-räkning [sic] är förstås för svårt för någon på mashaterskans intellektuella nivå.
Citera
2017-12-21, 18:16
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
"Noll procent", vadå procent, i förhållande till vad? Hur många procent hjärnceller har Zara Larsson?

det undrar jag också.
Citera
2017-12-21, 18:26
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen

Att diskutera:

Har Zara Larsson rätt om Alexander Bard?

Varför är Zara Larssons åsikter så viktiga i Sverige idag?

Vad är era övriga åsikter kring detta?

Min bedömning är att Alexander Bards IQ ligger närmare det dubbla Zara Larssons än att den skulle vara lika.
Zara Larsson har inte lyckats pressentera några sakliga argument på Bards kritik utan klarar bara att säga att han "är dum". Sanningen är den att utan back up av en massa män så skulle Zara Larsson idag vara en förortsnolla. Allt talar dessutom för att hon är på väg i just den riktningen. Manshar fungerar bara i en liten krets vänstersnobbar. Den kretsen minskar för varje dag. Om några år så är den så liten att den är kommersiellt helt ointressant. När den dagen kommer så kommer även Zara Larsson att vara helt ointressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in