2017-12-07, 16:33
Medlem
Kan man tysta loop-burkar med magnet? Har för mig alla kulor inte var metall
Citera
2017-12-19, 00:56
Medlem
Ovanstående fråga kvarstår. Undrar dessutom varför blaster caps ( ironlaks ghetto blaster tex) finns i sverige
Citera
2017-12-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Kan man tysta loop-burkar med magnet? Har för mig alla kulor inte var metall
Nope kunde inte det sist iaf när jag köpte
Citera
2017-12-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmssaga
Nope kunde inte det sist iaf när jag köpte

Synd, såg att det va bra pris på dom men då håller jag mig till montana blacks ⚫️⚫️⚫️
Citera
2017-12-19, 15:45
Medlem
Ni som testat loop, vad tycks? Något ni föredrar över t.ex mtn black?
Citera
2017-12-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis

Beror på helt vad du tycker om för burkar, läser du tråden så får du ditt svar.. Mtn black var något nytt för övrigt..
Citera
2017-12-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Beror på helt vad du tycker om för burkar, läser du tråden så får du ditt svar.. Mtn black var något nytt för övrigt..

Gissar på att hen menar montana black
Citera
2017-12-20, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis

tycker om dom, dom täcker ju bra och blandar fint. kanske inget du ska köra tåg med men annars funkar dom! gjorde nån större beställning från streetcorner för ett tag sen och jag har varit väldigt nöjd. däremot är det inge vidare att blanda med just black, hur ska man säga, det skär sig typ i färgen!
Citera
2017-12-20, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
tycker om dom, dom täcker ju bra och blandar fint. kanske inget du ska köra tåg med men annars funkar dom! gjorde nån större beställning från streetcorner för ett tag sen och jag har varit väldigt nöjd. däremot är det inge vidare att blanda med just black, hur ska man säga, det skär sig typ i färgen!

Det skär sig i färgen? Så torkad färg skär sig? Eller menar du blöt färg skär sig med annan blöt färg? Vilken surprise..

6/5 getingar på din recension.
Citera
2017-12-20, 10:40
Medlem
Citat:
Det skär sig i färgen? Så torkad färg skär sig? Eller menar du blöt färg skär sig med annan blöt färg? Vilken surprise..

ja sprejjar jag loop på loop är det ingen fara, sprejjar jag montana black på loop så skär det sig. eller om det var i omvänd ordning, inget som jag hade förväntat mig innan så det var en surprise för mig, men jag är ju långt ifrån expert.jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara skär sig bättre än att dom inte ville blanda sig så väl.. har dock bara gjort det en gång så det kanske skedde ett misstag från min sida..
Citera
2017-12-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
ja sprejjar jag loop på loop är det ingen fara, sprejjar jag montana black på loop så skär det sig. eller om det var i omvänd ordning, inget som jag hade förväntat mig innan så det var en surprise för mig, men jag är ju långt ifrån expert.jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara skär sig bättre än att dom inte ville blanda sig så väl.. har dock bara gjort det en gång så det kanske skedde ett misstag från min sida..

Du förstår väl att färgen måste torka innan du lägger ett nytt lager på den? Kanske var det chrome du använde som fyll?
Citera
2017-12-20, 10:44
Medlem
Citat:

lite åt att du sprejjar vanlig svart på chrome som inte torkat ordentligt än. ungefär så, det är väl den bästa liknelsen jag kan komma på. Men som sagt, har bara blandat en gång så det kan ju ha varit ett fel från min sida..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in