Citat:
Det framgick i så fall inte exakt VAD i inlägget som var motsägelsefullt.
Citat:
Vilka djävla ”massa andra saker” tänker du på här, din stackare.
Att du skriver om en massa andra saker gör inte det mindre motsägelsefullt,
Citat:
Jag förstår att du blir lite ställd när motparten faktiskt ärligt försöker förklara vad denne menar. Det ingår som sagt inte i DIN repertoar eftersom du har ett helt annat syfte med din medverkan i den här och andra trådar på forumet.
men du har väl försökt förklara vad du menade så gott du kan antar jag,
Citat:
Två saker:
några bevis har vi förstås inte sett för att han INTE hade även lådan i Dallas i namnet Hidell, men det är ju svårt att bevisa kan jag hålla med om.
1. Det stämmer, det är inte jag eller andra kritiker av WC’s underlag och slutsatser som ska bevisa att dessa är felaktiga. Det apologeterna som ska bevisa att de är korrekta.
2. Jag har trots det listat ett stort antal bevis och tydliga indikationer på att samma WC’s underlag och slutsater avseende ”behörighet till aktuell postbox” är just felaktig och att det i sin tur är bevis för att man har fabricerat hela/delar av det underlag samma WC drar sina slutsatser ifrån.
Att du istället för att bemöta det här i detalj, börjar svamla om ”motsägelsefullt”, att en eventuell slutsats om samma ”behörighet” ÄNDÅ inte på något sätt kan ha någon betydelse för Oswalds skuld till mordet på JFK, är helt i linje med din egentliga agenda här på forumet.
Trams och troll.
Citat:
Trams. Att låtsas som det regnar duger inte, ens i ditt fall.
Jag lär väl få nöja mig med det...
Folk som läser här är inte så korkade som du tycks tro, SnakePlisssken.
Consider yourself kölhalad.
Citat:
Det är inte helt enkelt att förstå vad du faktiskt ”svarar” och med avseende på exakt vad.
(Du måste börja läsa svaren du får - det blir så fånigt annars.)
Jag och de som läser tråden vet att det är precis det som är poängen.
Senast redigerad av onopono 2017-12-18 kl. 16:15.
Senast redigerad av onopono 2017-12-18 kl. 16:15.