2017-12-18, 21:30
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarN1337
Hur kan du veta det?
Jag är familjemedlem så jag vet vad jag snackar om! Sluta sprid skit om saker du inte begriper dig på!!! Nu börjar jag tröttna på dina vanföreställningar och svartmålning på precis allt!

Jag är ”bror grönut”, så fråga mig om allting så ska jag förklara allting slipper du måla upp oss som ett nätverk och kriminella människor... det du gör och skriver är bara så sjukt, det är inte verklighet, allt snack om HA och jag vet inte vad. Vi tillhör ingen organisation, är inget gäng eller kallar oss för något. Klart jag finns i lexbase, jag har varit ung och dum??
Det är ju inte direkt grova brott jag har hjort tidigare.

Bara för att det finns bilder på mina föräldrar när dem kör HD och är med i vanlig svartvit klubb är inget som ska förknippas med de färgade klubbarna.

Alla kan väl känna en apa men apan känner igen!

Så ja, ställ gärna frågor öppet här så ska broder ”grönut” besvara dem med sanningen!

Vi syns på onsdag vid tingsrätten tjao tjao

Asså Oj vad du läser in i mina inlägg. Jag upplever inte att jag skrivet hälften av det du anklagar mig för att skriva. Vilket i och för sig gör det du skriver väldigt intressant.
Citera
2017-12-18, 21:35
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Hur kan du komma med att era källor är säkrare än mina?
Är du riktigt säker på det?
Du vet att ditt inlägg förmodligen tas bort av admin och du riskerar avstängning på grund av personliga påhopp.
Fel.

Citat:
Anledningen att jag är så säker på min sak är för att JAG tillhör denna familjen och sista gången denna bilen rullade var den sista augusti 2017 till ny lokal. Eftersom den gamla lokalen sades upp. Innan dess har den stått still i några år. Sen har hela familjens fingeravtryck och saliv prover tagits under tiden alla vi satt häktade!

Därför vad det gäller allt om oss så kan jag berätta precis allting utan att det ska överdrivas och måla fan på väggen och få min familj att framstå som ett nätverk!
Hela er familj har inte suttit häktade. Du ljuger, det hade stått i tidningarna också. Det är offentliga uppgifter.

Är du full, eller ett riks-CP?

Naturligtvis har inte DNA-prov tagits på hela familjen, eftersom de inte är misstänkta för ett brott. Man måste ha burit sig väldigt illa åt för att polisen ska ta ett DNA-prov. Har hela din familj burit sig illa åt, och ägnat sig åt brottslig verksamhet?
Citera
2017-12-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Asså Oj vad du läser in i mina inlägg. Jag upplever inte att jag skrivet hälften av det du anklagar mig för att skriva. Vilket i och för sig gör det du skriver väldigt intressant.

Var inte bara dina inlägg jag svarade på, också även på den andra tråden.

Men aa, har du frågor ställ dem gärna öppet så svarar jag med hela sanningen!
Citera
2017-12-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Fel.

Hela er familj har inte suttit häktade. Du ljuger, det hade stått i tidningarna också. Det är offentliga uppgifter.

Är du full, eller ett riks-CP?

Naturligtvis har inte DNA-prov tagits på hela familjen, eftersom de inte är misstänkta för ett brott. Man måste ha burit sig väldigt illa åt för att polisen ska ta ett DNA-prov. Har hela din familj burit sig illa åt, och ägnat sig åt brottslig verksamhet?

Anhållna i arresten har min familj suttit ja, inte häktade!
Dna tar dem alltid när man har en brottsmisstanke, vi alla var skärligen misstänkta för vapenbrott ja, men misstankarna kring mig och min mor och far är borta!
Citera
2017-12-18, 21:40
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Allt du har skrivit i tråden om E**** och morden på paret Lekander i Mantorp bygger
enbart på fantasier om PM och annat trams .
Nu gällde det de salivprover som tas på misstänkta som man bevisligen får svar snabbt på från NFC .
Att andra analyser av föremål och spår från misstänkta m.m tar tid är ingen nyhet .
Men det var inte det som det handlade om i SlaktarN1337:s inlägg .
Hen talade om de prover som tas direkt redan när man hamnar i arresten .
Jag har inte skrivit speciellt mycket om Edvin.

Varför får polisen svar från NFC snabbt?

Du får gärna berätta om dina kunskaper i ämnet, för personligen så använder jag bara sunt förnuft.

Men du vet mer än mig, upplys mig gärna!
Citera
2017-12-18, 21:42
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Anhållna i arresten har min familj suttit ja, inte häktade!
Dna tar dem alltid när man har en brottsmisstanke, vi alla var skärligen misstänkta för vapenbrott ja, men misstankarna kring mig och min mor och far är borta!
Haha! Hela familjen!?

Jävla pack ni måste vara. Usch.

Men då så, då är ni avskrivna från utredningen. Varför skriver du här
Citera
2017-12-18, 21:45
Medlem
Citat:
Haha! Hela familjen!?

Jävla pack ni måste vara. Usch.

Men då så, då är ni avskrivna från utredningen. Varför skriver du här

Varför är vi ett jävla pack? Polisen gör sitt jobb genom att utreda saker. Vi vart gripna utan underlag? Vart får det oas till sämre personer? Ännu en gång till du gör ett felaktigt påhopp...

För att deras bil cirkulerar kring denna tråd!
Citera
2017-12-18, 21:47
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Jag har inte skrivit speciellt mycket om Edvin.

Varför får polisen svar från NFC snabbt?

Du får gärna berätta om dina kunskaper i ämnet, för personligen så använder jag bara sunt förnuft.

Men du vet mer än mig, upplys mig gärna!

När det gäller salivproven är det en automatiserad analysprocess som går snabbt .
Sök på Wikipedia , det brukar du ju göra .
Citera
2017-12-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
När det gäller salivproven är det en automatiserad analysprocess som går snabbt .
Sök på Wikipedia , det brukar du ju göra .

Haha precis, folk och deras ”sunda förnuft” ibland är det sunda förnuftet ganska roligt
Citera
2017-12-19, 00:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Haha precis, folk och deras ”sunda förnuft” ibland är det sunda förnuftet ganska roligt
Ok fattar att polisen avskrivit dej och din familj från denna hemska utredning, det är ju bra det men tycker du inte själv att det ör lite sorgligt att samma familj finns med i tre trådar på Flashb?
Och två från familjen finns i lexbase?
Och nu en till sitter häktad för vapenbrott?
Barn och barnbarn kommer att växa upp och se att familjen har funnits med i den här tråden och topsade för ett dubbelmord, sorgligt.
Citera
2017-12-19, 02:09
Medlem
Merrybums avatar
[quote=SlaktarN1337|
denna bilen rullade var den sista augusti 2017 till ny lokal. Eftersom den gamla lokalen sades upp.
nätverk![/QUOTE]

Jag förstår att det känns utsatt. Men var inte ledsen. Det har spekulerats i väldigt många här. De flesta spekulationer dör ut ganska fort. Man hör inger från spekuletinsobjeltets sida. Men så ibland har spekulationsobjektet väldigt starka försvarare. E:s vän VL är ett sånt exempel. Du är dock den ända som frontar så öppet med vem du är, samt erbjuder dig att svara på frågor. Respekt. För hos mig väks en liten misstänksamhet mot försvar. Har man något att försvara har man något att dölja. Någon som aldrig haft en försvarare är den oturförföljda Boxholmsbruden. Vilket jag tänker talar till hennes fördel.
På tal om otursförföljda Boxholmarna. Du måste ju erkänna att efter först hårdnakat förnekat att bilen rullat överhuvudtaget på fyra år. Plötsligt medge att den flyttades i augusti. (För att lokalen sades upp) . Men du måste ju inse att för ett troll så skapar det tankar. Om att bilen bytte ställe för den började efterlysas i media. Att den kanske iallafall två gånger, en i juni och den i augusti
Citera
2017-12-19, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag förstår att det känns utsatt. Men var inte ledsen. Det har spekulerats i väldigt många här. De flesta spekulationer dör ut ganska fort. Man hör inger från spekuletinsobjeltets sida. Men så ibland har spekulationsobjektet väldigt starka försvarare. E:s vän VL är ett sånt exempel. Du är dock den ända som frontar så öppet med vem du är, samt erbjuder dig att svara på frågor. Respekt. För hos mig väks en liten misstänksamhet mot försvar. Har man något att försvara har man något att dölja. Någon som aldrig haft en försvarare är den oturförföljda Boxholmsbruden. Vilket jag tänker talar till hennes fördel.
På tal om otursförföljda Boxholmarna. Du måste ju erkänna att efter först hårdnakat förnekat att bilen rullat överhuvudtaget på fyra år. Plötsligt medge att den flyttades i augusti. (För att lokalen sades upp) . Men du måste ju inse att för ett troll så skapar det tankar. Om att bilen bytte ställe för den började efterlysas i media. Att den kanske iallafall två gånger, en i juni och den i augusti

Känner att när de börjar spåra ur med spekulationer så kan jag lika väl gå in öppet med vem jag är! Menar det jag berättar är det rätta och sanningen. Slipper de bli massaskitsnack

Ja men den har inte använts till ett mord iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in