2017-12-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Ja, jag håller med. Det är ett totalt mysterium vad han hade där att göra i det sammanhanget.
Jag tror att både vi och polisen stirrar oss blinda på honom. Jag tänker att det kan vara då att han kanske är den enda som är där av ren slump. Vem vet, han kanske blev kidnappad utanför Mobilia för att han var där för att köpa tejp åt sin polare. Boxholmsbruden (därav hennes #den dagen#tarsnöretslutfårmantatejp). Hon väntade helt enkelt på att polaren skulle komma hem med den till henne.
Det jag menar är att jag inte tror att man hittar gärningsmännen genom E. Kamske kommer vi att häpnas när fuben kommer över vilken liten roll han hade.

Det gör ju tyvärr att iallafall jag är tillbaka på rita noll. Jag tänker att det går en massa lösa ryckten om det här. I något av dom tror jag sanningen ligger. Jag har flitigt delat med mig och spekulerat vilt om dom. Nu är mina "lösa ryckten slut. ( uppmuntrar nya via PM om man inte vill skriva skälv.). Eller föresten. Ett ryckte till har jag hört. Att e bott i Mjölby och varit arbetskamrat med ett av lekanderbarnen. Tyvärr tror jag inte på det sista nog mycket för att enns kolla upp det.
Men, vad fan, kasta upp varenda ryckte ni hört. Den här utredningen går ju så där både för FB-troll och polisen. Om lösningen ligger i ett av dessa så är jag säker på att de andra skulle Ebba ut ganska fort. Samt att parets anhöriga skulle tycka att det var värt att lite skitsnak och allmänna påhitt vädrades en stund. Mot att få reda på vad som egentligen hände.

På tal om otur. Har ni läst mitt inlägg på Strålsnäs- tråden om de oturföföljda Boxholmarna. (Och jo, bilen rullade i sommras. Det skulle verkligen förvåna mig om alla mina källor sett i syne).

Den har INTE rullat i sommar!!!!
Den är obesiktigad och står längst in i mitt garage!
Är dessutom inte mint grön....

Troll....
Citera
2017-12-18, 19:16
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Jag har ju hela tiden trott att E tiger av lojalitet eller rädsla. Jag tror kanske folk som vet något inte vågar kontakta polisen. Man vill helt enkelt definitivt inte vittna.
Det tror jag med. Hela historien känns märklig.

Men FUP kanske rätar ut frågetecknen.
Citera
2017-12-18, 19:52
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarN1337
Den har INTE rullat i sommar!!!!
Den är obesiktigad och står längst in i mitt garage!
Är dessutom inte mint grön....

Troll....
Klart jag e troll. Eller troll förresten. Jag har ju bara en inlogg här, och inget litet medlöpartroll som bakar upp det jag säger Hur gammal heter du själv? Vet du? En gång körde jag runt ett helt år med min bil obesiktigade. Så om den grön/blå/turkosa rackarbilen var besiktigad eller inte det har jag ingen aning om. Men att den rullade i sommras det VET jag.
Citera
2017-12-18, 20:05
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Det tar inte flera månader .
Salivprov som tas från misstänkta genomgår en automatiserad
analysprocess som snabbt ger svar .
Och att jämföra dessa svar med de tre DNA-registren tar inte heller flera månader .
Hur vet du det?

Har du någon fakta som säger emot mitt påstående?
Citera
2017-12-18, 20:12
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
HAHAHAHA!
Det där kan ha varit dagens bästa läsning, jag förstår att den personen vill vara anonym, när man gör ett så sjukt upplägg så borde alla människor vara anonyma, de där påhoppen är riktigt vidriga helt ärligt!

Den är fortfarande inte mint grön Cadillacen, den är ljus blå!!!!!!
Har även stått i garaget sedan 2014!! Kolla när den senast var besiktigad också!!

Att dom är rädda är på grund av sånt dom hör, dom är inte farligare än någon annan människa. Sen har givetvis en av grabbarna varit stökig och bråkig när han var yngre. Men det gör honom inte till en kriminell gäng medlem som ni just nu målar upp familjen. Tycker det är riktigt lågt gjort att måla fram dom som de vore stort kriminella som ett nätverk och dessutom blanda in dem med ett mord!!

Era källor är tyvärr inte speciellt trovärdiga det kan ja svära på!
Fast en ljusblå Cadillac kan uppfattas som turkos.

Att den har körförbud är inte intressant i sammanhanget. Det går att köra fordon med körförbud också.

Att personen som äger bilen, kör den trots körförbud, är ingen chock precis. Han sover med skarpladdade automatvapen också. Som är olagliga dessutom. Vart vill du komma?

Det är inte heller någon som sagt att den här göken är inblandad i något mord, men att han hamnar på tapeten är fullt naturligt.

”Våra källor” är mer seriösa än dig, eftersom du verkar vara både partisk och lite utvecklingsstörd.
Citera
2017-12-18, 20:48
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Hur vet du det?

Har du någon fakta som säger emot mitt påstående?

Har du några säkra fakta som talar för dina fantasier ?
Har du fått PM från NFC om att det tar flera månader ?
Annars verkar du vara oseriös och smått efterbliven .
Citera
2017-12-18, 20:59
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Har du några säkra fakta som talar för dina fantasier ?
Vilka fantasier?
Citat:
Har du fått PM från NFC om att det tar flera månader ?
Annars verkar du vara oseriös och smått efterbliven .
Nej det har jag inte, men varför tar det inte flera månader att få svar på massor av analyser?

Länka gärna fakta. Vet att du inte kommer göra det, men eftersom du påstår att du har kunskap i ämnet, så borde du kunna backa upp dina påståenden.
Citera
2017-12-18, 21:07
Medlem
Citat:
Fast en ljusblå Cadillac kan uppfattas som turkos.

Att den har körförbud är inte intressant i sammanhanget. Det går att köra fordon med körförbud också.

Att personen som äger bilen, kör den trots körförbud, är ingen chock precis. Han sover med skarpladdade automatvapen också. Som är olagliga dessutom. Vart vill du komma?

Det är inte heller någon som sagt att den här göken är inblandad i något mord, men att han hamnar på tapeten är fullt naturligt.

”Våra källor” är mer seriösa än dig, eftersom du verkar vara både partisk och lite utvecklingsstörd.

Hur kan du komma med att era källor är säkrare än mina?
Är du riktigt säker på det?
Du vet att ditt inlägg förmodligen tas bort av admin och du riskerar avstängning på grund av personliga påhopp.

Anledningen att jag är så säker på min sak är för att JAG tillhör denna familjen och sista gången denna bilen rullade var den sista augusti 2017 till ny lokal. Eftersom den gamla lokalen sades upp. Innan dess har den stått still i några år. Sen har hela familjens fingeravtryck och saliv prover tagits under tiden alla vi satt häktade!

Därför vad det gäller allt om oss så kan jag berätta precis allting utan att det ska överdrivas och måla fan på väggen och få min familj att framstå som ett nätverk!
Citera
2017-12-18, 21:14
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Vilka fantasier?

Nej det har jag inte, men varför tar det inte flera månader att få svar på massor av analyser?

Länka gärna fakta. Vet att du inte kommer göra det, men eftersom du påstår att du har kunskap i ämnet, så borde du kunna backa upp dina påståenden.

Allt du har skrivit i tråden om E**** och morden på paret Lekander i Mantorp bygger
enbart på fantasier om PM och annat trams .
Nu gällde det de salivprover som tas på misstänkta som man bevisligen får svar snabbt på från NFC .
Att andra analyser av föremål och spår från misstänkta m.m tar tid är ingen nyhet .
Men det var inte det som det handlade om i SlaktarN1337:s inlägg .
Hen talade om de prover som tas direkt redan när man hamnar i arresten .
Citera
2017-12-18, 21:16
Medlem
Citat:
Klart jag e troll. Eller troll förresten. Jag har ju bara en inlogg här, och inget litet medlöpartroll som bakar upp det jag säger Hur gammal heter du själv? Vet du? En gång körde jag runt ett helt år med min bil obesiktigade. Så om den grön/blå/turkosa rackarbilen var besiktigad eller inte det har jag ingen aning om. Men att den rullade i sommras det VET jag.

Hur kan du veta det?
Jag är familjemedlem så jag vet vad jag snackar om! Sluta sprid skit om saker du inte begriper dig på!!! Nu börjar jag tröttna på dina vanföreställningar och svartmålning på precis allt!

Jag är ”bror grönut”, så fråga mig om allting så ska jag förklara allting slipper du måla upp oss som ett nätverk och kriminella människor... det du gör och skriver är bara så sjukt, det är inte verklighet, allt snack om HA och jag vet inte vad. Vi tillhör ingen organisation, är inget gäng eller kallar oss för något. Klart jag finns i lexbase, jag har varit ung och dum??
Det är ju inte direkt grova brott jag har hjort tidigare.

Bara för att det finns bilder på mina föräldrar när dem kör HD och är med i vanlig svartvit klubb är inget som ska förknippas med de färgade klubbarna.

Alla kan väl känna en apa men apan känner igen!

Så ja, ställ gärna frågor öppet här så ska broder ”grönut” besvara dem med sanningen!

Vi syns på onsdag vid tingsrätten tjao tjao
Citera
2017-12-18, 21:17
Medlem
Citat:
Allt du har skrivit i tråden om E**** och morden på paret Lekander i Mantorp bygger
enbart på fantasier om PM och annat trams .
Nu gällde det de salivprover som tas på misstänkta som man bevisligen får svar snabbt på från NFC .
Att andra analyser av föremål och spår från misstänkta m.m tar tid är ingen nyhet .
Men det var inte det som det handlade om i SlaktarN1337:s inlägg .
Hen talade om de prover som tas direkt redan när man hamnar i arresten .

Precis, ja anhölls samtidigt som min bror och föräldrar, så jag vart upplyst angående det, så därav vet jag vad ja snackar om haha =)
Citera
2017-12-18, 21:26
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
sista augusti 2017 till ny lokal. Eftersom den gamla lokalen sades upp. Innan dess har den stått still i några år.

Men, då rullade ju bilen i sommras, jag kan inte säga att det inte var sista augusti mina källor såg den. Men jag hade rätt i att den rullade i sommras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in