Citat:
Ursprungligen postat av
TransitGloria
Ja, och tydliga exempel på sekteriskt beteende har påvisats. Bemöt dessa inlägg och deras argument med motargument. Funkar utmärkt.
Ja, en övertydlig slagsida åt vänster och postmarxistisk idetitetspolitik i valet av aktioner och narrativ har påvisats. Bemöt dessa inlägg med motargument.
Estimated Time of Arrlival? Electronic Travel Authorization? Oklart vad du menar.
Om det ens vore sant att det finns människor från alla partier i gruppen är det fortfarande inget argument för att det inte skulle vara en sekt. Använd citatfunktionen och bemöt de inlägg som argumenterar för att #jagärhär är en sekt med motargument i stället. Det vore en trevlig omväxling.
Vad exakt har dina fantasier om meddebattörers svimningsanfall eller upplevelse av att gå till affären med någonting att göra?
Så din fria vilja är intakt, vad bra. Grattis. Dessvärre är det ingen som ifrågasatt den, så ännu en halmdocka från dig.
Nu befinner du ditt på Sveriges största diskussionsforum, inte Nordfronts hemsida. Så rikta dina brunsmetande anklagelser där de hör hemma. Eventuellt ta upp det med någon av medlemmarna i gruppen som också är med i NMR. Alla partier finns ju representerade, eller hur?
Hur funkar det för diskussionen tycker du, att svara på frågor du själv hittat på i stället för att svara på de faktiska som ställts?
Har svarat på era frågor. Än en gång så bubblar du in på sekttänket hela tiden.
Ni har yrat om sekt, tysta ner andra osv osv hela tiden.
GS är mycket väl inblandat i förföljelsen på Mina.
Det jag ser på sociala medier just nu är att högerhatarna får inte den plats man är van att få.
Jag är inte med i #jagärhär men skriver om och med dom alltid.
Varför? Jo, jag vill också att högerhatet ska bort. Hoten mm..
Detta gör jagärhär väldigt bra och ni tål det inte.
Ni kan inte ta diskussioner för oftast använder ni hot och hat när ni diskuterar och det funkar inte.
Då blir ni ledsna och skriker censur.
Fan, väx upp... Fb tar hårdare tag om näthat twitter ska göra detsamma.
Vart ska högerhatarna ta vägen?? VK??? Ja men håll till där då eller var på twitter och använd GS blocklista ochhaen inbördes beundran twitter då.
Va fan är problemet??? Att några ur gruppen #jagärhär spårar ur ibland? Ja och?
Anmäl dom då..inte gruppens fel..
Numera kollas det först om någon är med i jagärhär innan man skriver något, tydligen jävligt viktigt för vissa.
Jag tycker allvarligt att ni ska ta ett snack med Facebook. Att ni är ledsna över att ni inte får näthata längre.
Sluta lipa utan ta diskussionerna istället. Ni får tycka olika..
Och ni, det går att diskutera utan att hota. Prova nån gång..