Citat:
Ursprungligen postat av
Ratoz
Den här lagen kommer sudda ut gränsen mellan våldtäkt och vanligt sex helt.
Om jag i framtiden får höra att någon är dömd för våldtäkt kommer ämnet helt enkelt inte intressera mig.
Om en tjej i framtiden berättar att hon blivit våldtagen kommer jag vilja ha så lite med henne som möjligt att göra. Våga ta risken liksom.
Nej jag kommer hålla mig till att dejta tjejer som är fri från feminism och våldtäkter i sin historia. Döms jag lik förbannat för att jag glömde fråga om lov innan vi bytte ställning får jag väl söka mig till något annat nordiskt land istället.
Vad är det för jävla land som förbjuder sex?
Precis, våldtäkt betyder hädanefter inte ett skit. Det är så rättsosäkert att det vore skrattretande om det inte vore så förbannat tragiskt...
Bara masochister och cucks kan tycka att detta är vettigt! Det räcker att en tjej man legat med blir sur över något skit och karusellen är igång!
Vem fan har givit dig rätten att flytta din högra fot tre centimeter åt höger?! Nu blir det fyra år i finkan för dig! Ditt satans odjur!
Citat:
Ursprungligen postat av
.profile
Det tragiska är din naiva syn på kvinnor.
Problemet vi dras med i verkligheten är nedvärderande och psykologisk krigföring från kvinnor. Våldtäkter är ett av symptomen på det.
Kram. Om du vill det.
Det tragiska är att sinnessjuka autister tillåts skriva spaltmeter med teoretisk dynga för att slippa konfrontera det faktum att de är oattraktiva kossor eller andra oönskade avarter.
Vad är det för sorts samhälle ni vill ha? Vill ni som är heterosexuella ha män som är osäkra, och av rädsla undergivna? Vad du menar med "psykologisk krigföring" kan knappast jämföras med att män spärras in för att de bokstavligen trampat snett under ett samlag och sedan haft mage nog att bli osams med henne efteråt!
Ni drivs bara av en historisk revanschism, det är allt. Inse att ni har lika rättigheter, ett nej är ett nej och att ni har lagstöd liksom människor som blivit rånade eller misshandlade om ni har bevis/vittnen på er sida. Våldtäkter är hemska brott, ingen vettig människa kan påstå annat, men den här skiten är ju något helt annat.
----
Precis som Ratoz skrivit, våldtäkter kommer från och med sommaren 2018 inte betyda ett skit. Det är som vederbörande skrivit, det är bara undvika kvinnor som använt hashtagen metoo som om det hade spetälska om du inte vill riskera 4 år av ditt liv innanför lås och bom!
Jag förstår uppriktigt inte varför inte fler exploderar för att de inte längre står ut! Det här samhället är så sjukt att ingen återgång till ens en antydan av normalitet längre är möjlig.