Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-03, 01:16
  #949
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Vad händer om en kvinna ångrar sig efter en utekväll, efteråt? Jag vet hur kvinnor kan vara när de är fulla.. De kan gärna vilja åtminstone ha ett hångel. Men sen när de nyktrar till så kanske hon ångrar sig.
Finns ju våldtäkter som anmälts på det sättet då en kvinna hade sex med flera från FFL, och sedan anmälde dom för våldtäkt., men de friades... Hon hade kokat kaffe under tiden.

Ja, vad händer om en kvinna ångrar sig, kan han bli fälld då?
Slutsatsen är att inte ha sex med kvinnor efter krogen eller festen etc.

Sedan ökar detta osäkerheten, och ja, ett kontrakt, det låter ju så romantiskt....

Du kommer åka på våldtäkt, speciellt om de kan finna teknisk bevisning på att du varit där och pumpat och det lär finnas gott om DNA.
Du kommer hävda att det var samtycke, hon kommer hävda att du våldtagit henne.
Kvinnans ord står alltid över ditt ord i detta sinnessjuka Matriarkat.

Vidare så måste du hela tiden söka samtycke eller så får du köra missionären konstant som Löfven kör med sin kossa till fru. Vidare rekommenderas mer än samtyckes app att du spelar in tid och datum med video att du och vem det nu är du ska ligga med samtycker på video. Eller så får du göra som så som Löfven vill att du skickar en länk till honom när det är dags att göka så han får titta på när ni har sex som det gamla perversa sossekräk till landsförrädare han är.

Välkommen till Feminazismens tyranni unge man.
Citera
2018-07-03, 11:37
  #950
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Du kommer åka på våldtäkt, speciellt om de kan finna teknisk bevisning på att du varit där och pumpat och det lär finnas gott om DNA.
Du kommer hävda att det var samtycke, hon kommer hävda att du våldtagit henne.
Kvinnans ord står alltid över ditt ord i detta sinnessjuka Matriarkat.

Vidare så måste du hela tiden söka samtycke eller så får du köra missionären konstant som Löfven kör med sin kossa till fru. Vidare rekommenderas mer än samtyckes app att du spelar in tid och datum med video att du och vem det nu är du ska ligga med samtycker på video. Eller så får du göra som så som Löfven vill att du skickar en länk till honom när det är dags att göka så han får titta på när ni har sex som det gamla perversa sossekräk till landsförrädare han är.

Välkommen till Feminazismens tyranni unge man.

Jo, det stämmer... Är man inte tillräckligt bra i sängen, så är det bäst att undvika utekvällar och vara med en tjej som är full. Fyllan i sig gör att det betraktas som våldtäkt, eftersom det kan anses vara utnyttjande om man är med en kvinna som druckit, trots att man själv druckit alkohol.
Man kan fällas även åratal, efter att samlaget ägt rum.

Detta är som ett skämt i Sverige... "Rape Capital city of Europe". Ju mer dumma lagar vi får, desto mer kriminella får vi.

Det är mindre risk att bli anmäld för våldtäkt om man besöker en eskort.... Läste om en kvinna som skrev att hon var trött på "one night stands", och ville hellre satsa på eskort (kommer ej ihåg var).
En annan här på familje-liv som gärna träffar gifta män .. Och kan välja och vraka...!! Kvinnor har makten!
https://www.familjeliv.se/forum/thre...ga-vad-ni-vill

Kvinnor har den sexuella makten överlag i hela Sverige.... Precis vad dom vill ha, de bryr sig inte om kvinnor i andra länder så mycket. Men tänk på att Svenska män, överlag har bättre rykte utomlands.
Så isf, satsa mer på resor! De svenska kvinnorna är bortskämda. Kommer ihåg Bachelor, hon från den dominikanska Andrea var där, men de svenska tjejerna frös ut henne, då slutade hon medverka helt i Svensk TV....

I Sverige lär vi oss att kvinnor inte gillar sex etc.. De är offer mm. MEN!
Tänk på de som råkar ut för en riktig våldtäkt! Fruktansvärt.... Det är skrämmande, jämfört med de som åker fast för våldtäkt för att hon var osäker på samspelet.... Och ändå skall det dömas som lika.

Nog om det. Virtanen var inte tillräckligt bra i sängen, och de två, ville ha sex hångla på olika sätt, och Virtanen var för på med sitt sätt. Han blev ej dömd. (Tänk om man kan bli dömd flera år efteråt..)

Men en vanlig Svensson-man hade blivit dömd i det fallet. Hur de dömer beror också på vem det är... Lagen är inte lika för alla, i Sverige.
Citera
2018-07-03, 15:12
  #951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Du kommer åka på våldtäkt, speciellt om de kan finna teknisk bevisning på att du varit där och pumpat och det lär finnas gott om DNA.
Du kommer hävda att det var samtycke, hon kommer hävda att du våldtagit henne.
Kvinnans ord står alltid över ditt ord i detta sinnessjuka Matriarkat.

Vidare så måste du hela tiden söka samtycke eller så får du köra missionären konstant som Löfven kör med sin kossa till fru. Vidare rekommenderas mer än samtyckes app att du spelar in tid och datum med video att du och vem det nu är du ska ligga med samtycker på video. Eller så får du göra som så som Löfven vill att du skickar en länk till honom när det är dags att göka så han får titta på när ni har sex som det gamla perversa sossekräk till landsförrädare han är.

Välkommen till Feminazismens tyranni unge man.

Egentligen borde DNA-tester vara helt irrelevanta. Självklart finns det DNA-spår efter sex, men det har ju ingenting med eventuellt tvång att göra.
Möjligen relevant för att sätta dit en lögnare ifall någon nekar till att ha haft sex.
Citera
2018-07-12, 17:17
  #952
Medlem
sweden_lands avatar
Det är ju helt sjukt. Förra tjejen ville jag och tjejen ha samtycke till kärleksfullt sex. Så först tog det oss jätte lång tid att ens hitta vad appen heter. Nu har jag glömt namnet. Men när vi väl hittade den så fanns den ju inte ens till android!!?

Tyvärr fick vi köra rysk roulette sex. Allting gick som tur är bra. Inga anmälningar än och vi är fortfarande ihop.
Citera
2018-07-12, 17:35
  #953
Avstängd
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land
Det är ju helt sjukt. Förra tjejen ville jag och tjejen ha samtycke till kärleksfullt sex. Så först tog det oss jätte lång tid att ens hitta vad appen heter. Nu har jag glömt namnet. Men när vi väl hittade den så fanns den ju inte ens till android!!?

Tyvärr fick vi köra rysk roulette sex. Allting gick som tur är bra. Inga anmälningar än och vi är fortfarande ihop.

Ja det där lät vanskligt och om det gick bra eller inte kan du inte veta än. Som vi har sett med metoo kan anmälningar komma 10 år efter det påstådda övergreppet när tjejen har blivit sur över något.

Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Egentligen borde DNA-tester vara helt irrelevanta. Självklart finns det DNA-spår efter sex, men det har ju ingenting med eventuellt tvång att göra.
Möjligen relevant för att sätta dit en lögnare ifall någon nekar till att ha haft sex.

Vad ska man sätta dit lögnaren för, det är inte olagligt att ljuga och säga att man inte haft sex vilket kan vara en försvarsmetod när man blir oskyldigt anklagad.
__________________
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2018-07-12 kl. 17:38.
Citera
2018-12-09, 14:12
  #954
Medlem
Så nu får svennebananen be regeringen om lov om att:
1. att få röka utomhus
2. idka samlag

Får man fylla i blanketter?
Behövs nya statliga övervakade lokaler där folk eventuellt kan idka samlag och röka?
Behövs mer relevant nyspråk?

//

tankepolisen, sanningsministeriet
1984

(FB) Rökförbud gick jävligt snabbt att klubba igenom...
Citera
2018-12-09, 18:36
  #955
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Deras tanke är väl att mannen inte ska kunna bevisa samtycke och att kvinnan därför ska kunna få vilken man som helst i fängelse om hon känner för det.


Självklart. Som feminist deltar jag i en kvinnogrupp, där vi medvetet letar upp män som vi kan anklaga för våldtäkt. Anledningen är inte enbart för att vi alltid blir trodda (och får stora skadestånd), utan även för nöjet av att se en oskyldig man lida. Du har väl hört talesättet: När mannen gråter, då asgarvar kvinnan...
Citera
2018-12-13, 00:08
  #956
Medlem
Löjligt, för folk kan tydligen inte sluta skylla på offret och vad hon ( eller han ) klädde sig i och hur mycket alkohol man druckigt istället för att fatta man inte ger sig på någon hur de än går klädda och vad de än gjort den kvällen.
Tycker själv om att klä mig vardags sexigt för jag tycker jag själv är vacker, men inte fan vill jag bli taffsad på, men sen om män tittar det får jag skylla mig själv faktiskt, men ingen rätt att ta på.
Citera
2020-04-02, 10:52
  #957
Medlem
Jag undrar om begreppet oaktsam våldtäkt främst omyndigförklarar kvinnor eller om det är ett dubbelt omyndigförklarande?
Citera
2020-04-03, 09:42
  #958
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ackerson
Jag undrar om begreppet oaktsam våldtäkt främst omyndigförklarar kvinnor eller om det är ett dubbelt omyndigförklarande?
Det är omyndigförklarande som vanligt för kvinnor är förvuxna barn. Fast vad menar du med dubbelt omyndigförklarande?
Citera
2020-04-03, 09:47
  #959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är omyndigförklarande som vanligt för kvinnor är förvuxna barn. Fast vad menar du med dubbelt omyndigförklarande?

Jag tänkte om det även omyndigförklarar män, men det gör det ju inte eftersom män hålls ansvariga. Det är som vanligt omyndigförklarande av kvinnor. Det värsta av allt är att kvinnor tycks belåtna över en sån utveckling.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback