2017-12-16, 02:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av haaahaa
Nånting fuffens är det här minsann, "jag tror aldrig på slumpen" GW citat som stämmer in väl nu.

Frågan är bara om GW vågar utmana Aschberg eller om han är Frimurare själv
Citera
2017-12-16, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.

Jag kände honom, arbetade med honom. Han tog inga som helst droger. Han skulle träna i veckan och sen besöka mig och en kvinnlig vän.. sen kom dödsbudet. Jag talade med honom strax efter första delen om Aschberg, jag bad honom ligga lågt.. men envis som han var så pratade han om annat..

Jag pratade med honom i Tisdags som hastigast.. då berättade han att han skulle släppa "bomben" Aschberg del 2 på fredagen i direkt sändning hos Ingrid & Conrad.. Bechir var frisk, stark men trött.

Tidigt i morse fick jag dödsbudet.
Citera
2017-12-16, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Kan någon förklara varför hans Facebook-profil är borttagen? Han kan knappast ha gjort det själv eftersom han är död och jag förstår inte varför hans närmaste skulle ha gjort det. Hans Facebook-sida innehåller knappast något HMF om man inte inkluderar kritik mot Robert Aschberg i den lagen.

Man borde söka upp Facebook för en förklaring.

Detta är en god idé.
Familjen kan få sidan dold eller omvandlad till minnessida om Bechir lagt till anhöriga under inställningar.
I annat fall krävs att man mailar in dödsattest från folkbokföringen och det gör man nog inte dag 1. Plus att det möjligen inte ens är tillgängligt så snabbt.
Så det var onekligen snabbt jobbat.
Citera
2017-12-16, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av searon
Jag kände honom, arbetade med honom. Han tog inga som helst droger. Han skulle träna i veckan och sen besöka mig och en kvinnlig vän.. sen kom dödsbudet. Jag talade med honom strax efter första delen om Aschberg, jag bad honom ligga lågt.. men envis som han var så pratade han om annat..

Jag pratade med honom i Tisdags som hastigast.. då berättade han att han skulle släppa "bomben" Aschberg del 2 på fredagen i direkt sändning hos Ingrid & Conrad.. Bechir var frisk, stark men trött.

Tidigt i morse fick jag dödsbudet.

Vad menar du med trött?
Citera
2017-12-16, 05:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Situationer som denna, som är oerhört tragisk, är när jag älskar Flashback som mest, när folk inte bara är naiva på ett sätt som verkligen har utnyttjats hos det svenska folket (egentligen en bra egenskap) så ♡ i detta sorgliga besked..

Kolla Ekeroth, den lilla kaxiga juden.
Bechir Rabanis kropp har inte ens hunnit kallna, och han hittar, i bästa Aftonbladet/DN/Expressen/SVT Agenda, smutskastning. På Facebook, jag har inget konto där, så jag tog en screenshot: bildlänk men så blev han knappast svensk pristagare, enda "svensk" mig veterligen, som vunnit Herzl Award på World Zionist Organization: https://s8.postimg.org/7nuub4cad/Herzl_Award_Ekeroth.jpg

Hursomhelst, DETTA MÅSTE NI SE!!

Av Bechir 9 december 2017, nån vecka sen alltså. Han visar ju precis vilka svin de är, "De Goda Människorna", drar ner brallorna totalt på dem! Sett halva, fram till där han förklarar varför tidningar som tex. Aftonbladet ljuger så in i helvete om Syrien, och efter att ha följt kriget där kan jag lova att det han säger är 100% sant!
Aschberg - Ett Annat Ansikte (40 min)
https://www.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc

Detta är Facebook tror jag..?
Citat:
"Kommer en update om Aschberg. Han har sett videon och mailat.😍 micket qul som vi säger på SFI. Den kommer upp senare idag. Sprid ordet på Facebook"
Bildlänk

Och de är inget svårt att ordna en död som en hjärtattack, de är tom. ett av de sätten som inte är helt uppenbara, och används ofta av judarna. Ett exempel är hur ryska diplomater dog i hjärtattacker, en efter en. Så ser verkligheten ut, tyvärr, en artikel i mängden som visar:
Spy games: Is 'heart disease' really killing Russian diplomats?
https://www.alaraby.co.uk/english/comment/2017/10/12/spy-games-is-heart-disease-really-killing-russian-diplomats eller Washington Post: August 24, 2017: Russian ambassador Mirgayas Shirinskiy is seventh Russian diplomat to die since November/
Bechir var 41 dagar från fylla 34 år, knappast överviktig eller pundare. Död i hjärtattack, i detta sammanhanget... 1+1 = The Usual Suspects!

Viktigast: Kolla på hans senaste film om Aschberg!
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-12-16 kl. 05:54. Anledning: la till länk från WaPo
Citera
2017-12-16, 05:49
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det behöver inte vara något speciellt avslöjande alls utan en helt vanlig hämnd och även statuera ett exempel "Jag Robert Aschberg kommer döda dig om du besöker mig men jag kan komma hem och trakassera vem jag vill".

Enig där.

Tillhör man toppskiktet så går man knappast och oroar sig för polisförhör och annat töntigt.
Dom kontakterna är sedan länge i bakfickan.
Såna här saker handlar om släkter, makt, och fiffel på hög nivå.

Tror nog det är svårt för Anders 35 som jobbar skift att begripa.

Hur många ggr har inte Carl Bildt slingrat sig som den orm han är?
Mille Markovic skjuts i skallen efter avslöjandet om kungen.
Man släcker den jävel som mopsar upp sig, ibland rätt uppenbart och tydligt just för att sända ett budskap.
RA är dessutom polare med Aro som är frimurare, inga arbetslösa ensamkommande afrikaner direkt som går och blir frimurare utan samhällets toppskikt.
Tjänster, gentjänster, och hållhakar.
Citera
2017-12-16, 06:00
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Men de är ändå... extremt, om det inte var en fult naturlig död. Svensk Massmedia är bland den värsta i världen men för döda nån så måste han suttit på ett jädra scoop om Aschberg..

Blir väldigt nyfiken på vad de är måste jag säga..

Läser ett inlägg i tråden på /pol/ där en person med en EU "meme flag" påstår att Bechiir kommit över information om att Aschberg har varit involverad i organhandel.

"Apparently the guy found solid evidence of organ trafficking done by Robert Aschberg for many decades. His wife Lotta Aschberg ordered the hit."

Inga källor dock, så ta med en nypa salt.
Citera
2017-12-16, 06:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Aschberg - Ett Annat Ansikte från minut 25 (alltså det från 9 december på Megafonerna)
YouTube Länk

Först hyllar han den där Victor, "Svensk Maffia" killen som var lätt sär, och tog livet av sig efter Aschbergs serie.
Flashback: (FB) Muppgänget i "Svensk Maffia" (serien i TV4) och (FB) Ny TV4-serie om organiserad brottslighet (Svensk Maffia /Mod) (2011) YouTube länk ..utvecklingsstörd kille som lekte Gangstah enligt Aschberg Manus..
och tog sitt liv Aftonbladet: Han hängdes ut i TV4 – tog sitt liv ..och han ska avgöra vem som är fuckin Troll eller inte?!
Sen hur Olof Aschberg gjorde sina Shekels, genom att plundra kyrkor i Ryssland och hålla bolsjevikerna igång. Något som är viktigt att veta att om Familjen Aschberg!

Sen Rabanis hembesök, och endast Lotta Aschberg är hemma. Vad Bechir sedan säger är väldigt intressant: Direktlänk: https://youtu.be/w4cJzKvKCfc?t=28m14s
Aschberg ska ha blivit arg, och Rabanis konton på Facebook har stängts ner, tydligen hade han flera accounts, och endast ett var kvar aktivt.
Aschberg ska också, enligt Rabani - utlovat hembesök

"En liten arab från Skåne som kommer till Stockholm, de fixar ni inte"
De finns inte mycket som de där judarna hatar mer än kyrkor, men de är nog just araber som de inte fixar isf..
Fyfan va sjukt. Vilken sjuk jävla släkt.

Fan va tragiskt att Rabani har gått bort asså..😔
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-12-16 kl. 06:51. Anledning: Länkar tillagda
Citera
2017-12-16, 06:57
Medlem
Gissar på att droger är dåligt för hjärtat, speciellt i samband med anabola.
Citera
2017-12-16, 09:07
Medlem
Mardröms situation för Aschberg om han är oskyldig till stämpling till mord på Bechir Rabani. Vilket jag inte tror att han är. Del 2 av Bechirs avslöjande borde finnas i hans dator eller liknande och det skulle man vilja ta del av.
Citera
2017-12-16, 09:21
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
[...]
Av Bechir 9 december 2017, nån vecka sen alltså. Han visar ju precis vilka svin de är, "De Goda Människorna", drar ner brallorna totalt på dem! Sett halva, fram till där han förklarar varför tidningar som tex. Aftonbladet ljuger så in i helvete om Syrien, och efter att ha följt kriget där kan jag lova att det han säger är 100% sant!
Aschberg - Ett Annat Ansikte (40 min)
https://www.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc
[...]

Det är ju sig själv han drar ner brallorna på i ditt exempel. Hans förklaring till varför de ljuger håller nämligen inte. Schibsted ägs inte av amerikanska banker, det är Rabani som inte är insatt i hur ägande redovisas i publika aktiebolag. Det har tagits upp i kommentarerna, men Rabani kallade det för "falska rykten"

Någon vidare grävande journalist var han alltså inte. Kan väl dock alla gånger tänka mig att Aschberg var förbannad på honom, men att riskera så mycket för att hämnas känns ganska långt borta.
Citera
2017-12-16, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Frågan är bara om GW vågar utmana Aschberg eller om han är Frimurare själv

GW och Robert Aschberg är goda vänner sedan 30 år tillbaks. Det är ingen tillfällighet att GW kan och vet så mycket. EXPO hämtar hem den information GW behöver om den inte redan finns i deras databaser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in