Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Nordkorea-expert är tydligen vanligt förekommande titel bland siare och förståsigpåare.
Här drar man gigantiska växlar av små obetydliga händelser som att enskilda dubbelagenter har avpolleterats och att överordnade desertörer inte skjuts med nacksskott per automatik.
Om ni hade besuttit den minsta slutledningsförmåga hade ni inte dragit någon annan slutsats än densamma som hela världens utrikesministrar förutom Haley, att diplomati är den enda acceptabla vägen framåt.
Om ni hade den minsta aning om hur många konstiga saker som utspelats sig vid gränskontroller, även i Sverige under andra världskriget, hade ni inte greppat efter halmstrån som en skadeskjuten desertör.
En gränskontroll i "fredstid" !
Beror Din dåliga meningsuppbyggnad och den osammanhängande logiken, på någon speciell brist?
Att Du nedlåter Dig själv till detta?
Visst ja, jag glömde det Du sa tidigare i tråden, "Jag saknar makt" och
"Därför behöver jag varken politisk åskådning eller ambition att förändra något".