Nej, nanotermit fanns och finns som mer eller mindre hemliga varianter i det vi kallar verkligheten.
Återstår för dig att bevisa att det var CGI-plan som opererade i sagda verklighet.
Citat:
Det är inte helt orimligt, för att avleda uppmärksamheten från alla de indikationer och vittnesmål som säger att kraftiga explosioner faktiskt ägde rum.
för att avleda människor från att det verkliga förloppet
Citat:
Jag utesluter inget apriori längre. Verkligheten överträffar ofta dikten på sätt som jag tidigare inte hade riktigt klart för mig.
som innebar att strategiskt placerade konventionella CRX-laddningar detonerade i WTC 1 och 2 där CGI-fake-planen skulle låtsas flyga in.
Återstår för dig att bevisa att det var CGI-plan som opererade i sagda verklighet.
Citat:
Bevis för det?
CRX-laddningarna öppnade upp den öppning som skulle föreställa att en Jumbojet hade flugit in i WTC, vilket aldrig hände förutom på Tv-skärmarna runt om i världen med hjälp av media.
Citat:
Återigen, bevis?
Energivapen är en ännu värre avledningsmanöver av myndigheterna som blev lurade till att sänka WTC-tornen själva med de civila kärnladdningarna (PNE, Peaceful nuclear explosion) som fanns 77 meter under ytan på vardera 150 KT styck, eftersom myndigheterna blev lurade att sänka WTC-komplexet på grund av att konspiratörerna (den internationella Kabalen) skickade en Rysk stulen P-700 kärnvapenbestyckad granit-missil in i Pentagon och hävdade samma sak hade hänt i WTC-tornen fast de inte detonerat ännu.
Citat:
Spännande, men har du bevis för det här? Om inte, varför inte hålla sig till det man faktiskt vet och låta Occam göra resten?
Myndigheterna gjorde vad de trodde var tvungna att göra för att rädda befolkningen i New York för att undvika att två ryska granit-missiler skulle detonera i WTC-komplexet och därför sänkte New Yorks myndigheterna själva WTC-komplexet.