Citat:
Ursprungligen postat av
Stupido86
Jag vet inte rikigt hur jag ska bemöta dig längre, då du tydligt visar att du inte kan läsa eller förstå saker?
Antagligen har du smuttat för mycket på starkglöggen och borde återkomma när du har nyktrat till igen.
Det jag citerade är mitt svar till dig som jag skrev i inlägg #5885.
Som du nu försöker få till att jag aldrig svarat på...

Jag har även tagit en screenshoot för att vara extra pedagogisk åt dig.
https://minfil.org/BdOem6dbb4/Screenshot_20171215-181653.png
Men du är ju för helvete dum i huvudet! För det första var det Alex som delade upp vem som skulle var uppe och vid vilken tid. Att hon hade problem, det vet vi ju, hon har ju en diagnos som gör många saker svårare för henne. Hon gjorde ett fel, hon litade på Alex, men i hennes värld var det otänkbart att ens kunna tänka tankar som att barnets pappa skadade barnet. Det var ju därför hon trodde att Hailey hade leukemi.
Så frågar du mig om jag har läst FUP? Har du inte förstått att hon har gjort allt vad hon kunnat, men det har inte varit bra nog?
Det var det jag menade med att man ska inte bara läsa FUP:en man ska förstå den också. Det har du så katastrofalt misslyckat med så det är bedrövligt..
Fattar du inte vilken extremt traumatisk barndom hon haft. Föräldrarna var alkoholister och den ena av de dog ganska snart. Då kom hon till ett fosterhem som var så jävla lyckat att fosterpappan inte ens visste riktigt hur många fosterbarn de hade haft. När hon var 16 år revolterade hon lite som tonåringar brukar. Vad hände? Jo, de kära fosterföräldrarna som haft henne sen hon var ett par år gammal slängde ut henne så hon kom till en annan fosterfamilj där hon blev illa behandlad.
Förstår du inte att detta är en människa som gör allt, allt för att vara alla till lags. Hennes egen biologiska syster dog. Hon var helt ensam. På sjukhuset kom hela Alex släkt. Till henne kom så småningom den gamla fostermamman och en fostersyster, jag tror de stannade två dagar. Kan du förstå hur utsatt hon har varit och hur mån hon har varit om att vara Alex till lags. För då skulle hon kanske få en familj, för första gången i sitt liv skulle hon få en egen familj.
Ja, hon pratar väl om sina fosterföräldrar trots att de slängde ut henne efter att ha haft henne i alla år. Hon var ju tvungen att tänka så annars hade hon för fan gått under.
Sedan ger du blanka fan i och skriver något till mig!