2017-12-15, 08:32
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Läser man hennes facebook så sitter hon skyller bort sig och att alla snackar skit om henne för vad hon har gjort.

Det blir bisarrt komiskt när sånt här utspelas på nätet och så pass öppet på Facebook som det gör
Man kan inte annat än skratta åt eländet.

Det är stenhårda kvar när gemene man ska skaffa hund, men vilka lågbegåvade idioter som helst kan ploppa ut ungar i mängder.
2017-12-15, 09:22
Medlem
Studsbolls avatar
Vilken soppa! BO, GM och alla inblandade är uppenbart stolliga. Detta är något som inte ens borde utredas av polis; allt är på dagisnivå. Är de inblandade ens myndiga? Ingen god man? Och det borde vara olagligt att skaffa barn när man själv är på ett barns nivå.
2017-12-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Redan 2015 står det ju tveksamma inlägg på Jo*ls facebook. ”PHYKET NÄSTA” och ”MVH HACKARE M*LIN M*DIN” . Det måste ju vara TL som skrivit men 2015 var de ju ett par och fick sitt fjärde barn. Förstår inte...

Har hon alltså gjort såhär även när de var ihop men han har inte förstått att det är hon pga att han är utvecklingsstörd?
Det där "PHYKET NÄSTA" kan ju likaväl vara "PHUKET NÄSTA" (bara felstavat) eftersom han verkar vara på resa i Indonesien när det skrivs.

Å andra sidan: Är ju fullt möjligt att det faktiskt finns en "M*lin M*din" som skrivit på hans sida. Först ett tjafs med denna "M*lin" och sedan separationen från T*res och då börjar hon.

Det är synd om människorna. [Strindberg]
2017-12-15, 10:00
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vilken soppa! BO, GM och alla inblandade är uppenbart stolliga. Detta är något som inte ens borde utredas av polis; allt är på dagisnivå. Är de inblandade ens myndiga? Ingen god man? Och det borde vara olagligt att skaffa barn när man själv är på ett barns nivå.

Alla utvecklingsstörda över 18 år är myndiga.

Jag vet inte om god man lägger sig i barnalstrande. Är inte en sån till för pengar, kontakter med myndigheter etc?
2017-12-15, 10:15
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Jag vet inte om god man lägger sig i barnalstrande. Är inte en sån till för pengar, kontakter med myndigheter etc?

Den där fetingen...så dom får enligt lag skaffa barn?
2017-12-15, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Den där fetingen...så dom får enligt lag skaffa barn?
Självklart. Ingen kontrollerar någons reproduktion ... längre.

Tvångssteriliseringar är avskaffade.

Sedan kan ju omgivningen göra mer eller mindre för att försöka hindra det.
2017-12-15, 10:39
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Ja just det, nu minns jag, någon tyckte det var smart att avveckla omyndighetsförklaring. Nä, god man och förvaltare hanterar bara ekonomiska frågor. Vilket uppenbart är ottilräckligt i många fall.
2017-12-15, 11:14
Medlem
Citat FB

"Terese Lindgren Kvick
den 13 december kl. 21:21 ·

Äkta vänner finns alltid där för en o litar på en o finns för en vad som än händer v och vänner som verkligen känner mig vet att jag aldrig gör något olagligt jag är en bra person"

Stor humor
2017-12-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Fattar verkligen nada av det här.
Första tanken var att hon är galen. Andra tanken, är det verkligen hon som skrivit all galenskap?
Har skummat igenom hennes Facebook, och jag kan inte hitta att hon skulle ha skrivit ett ont ord om J*el någonstans. Om det är hon, skulle hon inte då ha snackat skit om honom under sitt eget namn också? Om hon ville misskreditera honom, så hade hon ju verkligen chansen.
Jo jag vet, det finns en stämningsansökan mot henne, men ändå.
Min tanke var att det var hennes nya man, J*mmy, som skrivit inläggen. Någon form av svartsjukedrama.
Men sen dök det upp ett par inlägg på J*els Facebook, från 2015, och ställde till det. Fast bläddrar man ner lite, så verkar det ha varit en "fnurra på tråden" lite tidigare. J*mmy som gjorde entre?
Efter dom inläggen 2015, så finns det inga offentliga inlägg längre på hans Facebook. Varför så?

Och vem är P*rez A*plund? Annat namn på J*el?

Och varför pratar T*rese och J*mmy om att det Facebook blivit hackat? Vad har det med saken att göra, och hur har det blivit hackat? Vad har hackern gjort med deras Facebook?

Och vem är denna hacker, M*lin, som dyker upp 2015?

Samlar ihop länkarna till deras olika konton.
T*rese
https://www.facebook.com/t*rese.l*ndgren.16 *ei
J*mmy T*rese
https://www.facebook.com/j*mmy.t*rese *ie
J*el (riktiga?)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008366822583
J*el (fejk?)
https://www.facebook.com/j*el.a*plund.1 *os
P*rez
https://www.facebook.com/a*plund.p*rez

*se
https://www.facebook.com/terese.lindgren.16
2017-12-15, 11:48
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det blir bisarrt komiskt när sånt här utspelas på nätet och så pass öppet på Facebook som det gör
Man kan inte annat än skratta åt eländet.

Det är stenhårda kvar när gemene man ska skaffa hund, men vilka lågbegåvade idioter som helst kan ploppa ut ungar i mängder.

Det är tragiskt
2017-12-15, 11:50
Medlem
CommonSenses avatar
hennes kille ser ju ut att kunna vara hennes pappa/farfar/morfar hur gammal är hon och hur gammal är han?
2017-12-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
hennes kille ser ju ut att kunna vara hennes pappa/farfar/morfar hur gammal är hon och hur gammal är han?

Hon är 31 och han fyller 60 i början av nästa år. Åldersskillnad på drygt 28 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in