Citat:
Jag sa inte vitt äktenskap, jag sa att han kanske hade normalt sex med frun. Varför skulle han inte ha kunnat det - om han inte kunde det så var han ju mycket sjuk. Och ja det som du beskriver som "hora-madonna-komplexet" är mycket vanligt bland män. Män som har tillgång till samliv hemma, går ändå till prostituerade för att få leva ut de fula sakerna som de inte vill eller vågar be sin fru om. Detta måste du väl känna till, i din ålder..? Det handlar inte om att de skulle vilja ta ut skilsmässa men inte kan, utan att de vill ha en sådan städad och ordentlig fru som de har, och att de älskar henne. Kvinnorna som är pigga på sexuella avarter är förmodligen svårare att älska, inte lika representativa, inte lika lämpliga som mödrar o.s.v.. Män som har haft möjlighet har i alla tider delat upp sina kvinnor på det sättet.
Det M är misstänkt för nu är för övrigt så mycket "värre", så jag förstår inte varför du blir så upprörd?
Angående frivilligt strypsex så kan inte polis och åklagare veta om det var det eller inte, oavsett hur mycket de säger att de har en bra bild av vad som hände. Det kommer att bli mycket svårt för dem att motbevisa, om M påstår att det var så och om det visar sig att K också har en sådan sexuell historia.
Det M är misstänkt för nu är för övrigt så mycket "värre", så jag förstår inte varför du blir så upprörd?
Angående frivilligt strypsex så kan inte polis och åklagare veta om det var det eller inte, oavsett hur mycket de säger att de har en bra bild av vad som hände. Det kommer att bli mycket svårt för dem att motbevisa, om M påstår att det var så och om det visar sig att K också har en sådan sexuell historia.
Jag är inte det minsta upprörd. Jag glömmer bara att lusa ner med smiliysar

1/ Varför skulle en man som har en sexuell läggning välja att leva med en kvinna som har en helt annan sexuell läggning?
När det sexuella spelar ganska stor roll i ett äktenskap. Det är ju samlivet som håller ihop ett par.
Så varför i hela fridens namn skulle han ha en fru som han inte kan dela sina intressen med?
Manifests shower visas väl i något rum. För övrigt är det väl en BDSM klubb som vanligt med lite tuffare varianter kanske.
Så det är högst sannolikt att de som alla andra par har gemensamma vänner och gemensama fritidsaktiviteter.
Det behöver ju inte betyda att S har läggning för värsta sadistiska sexet. Men säkerligen SM. Det är inte ovanligt heller att par byter roller med varandra också.
Så varför i hela friden skulle de ha sex på något annat vis som inte passar någon av dem?
Det här med Madonna/Hora komplex beror nog främst på olyckliga äktenskap i gamla tider.
Men det kan också vara så att en man hade en fru som han älskade men som inte hade sexlust så blev det att han gick till andra. Och det finns säkert de som inte vågar erkänna för sin fru att de har någon Parafili som SM tex och betalar en dominatrix. Men idag är allt sådant här så öppet så jag tror att det nästan är borta helt. Det var så som det var förr i världen. 1900-talet som både du och jag minns. Men inte nu 2000-talet.PST: Väldigt många män vill skryta med en väldigt ung tjej vid sin sida nuförtiden iallafall.Statuspryl för rika gubbar.

2/ Men varför har Madsen inte skyllt på det då? det hade varit mycket mer trovärdigt än de tre rövarhistorier han kommit på hitintills. Sedan vet inte någon av oss vad polisen har. Men åtalspunkterna får vi veta i samband med åtalet innan årsskiftet. Mycket svårt att tro att de helt plötsligt skulle ändra mord till dråp i sista stund. Madsen vill ju inte ens prata med dem.
Vad KW har för sexuell historia vet ju polisen redan. Det utreddes samtidigt som PMs. Och om det varit några uppséendeväckande misstankar om strypsex så hade åtalet ju gällt dråp.
Du får nog se det som att polisen har vad de behöver för att väcka åtal för mord.
Kunde de inte bevisa det så hade ju åtalet dröjt. Det är vi som inte vet.
PS: Jag är inte upprörd
det minsta. Men jag tycker ändå att du är en tokfia
ej illa ment.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-12-15 kl. 04:11.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-12-15 kl. 04:11.