Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Bok ursprungligen utgiven 1980 GREAT HEROIN COUP. Henrik Kruger with Agnete Vistar
Uppdaterad 2016 av Samme frilansjournalist Kruger och JERRY MELDON på pappret som var doktor i Chemical Engineering och som senare studerade postdoktorsutbildning i Odense då han träffade Kruger. Meldon översatte den gamla boken till engelska och uppdaterade den med kapitlen dvs är Meldon källan!
Här är en kommentar från en av hans anhängare efter hans drunkning i somras i North Carolina.
Anhängaren i fråga är Dave Emory känd konspirationsteoretiker som anser att Bush är kopplad till Tredje Riket!
Ger kanske ett perspektiv på källan
När det gäller postarens källor är det kanske inte att förvåna sig över

Tack för vänligheten "Bobo BN Slacke" som vanligt överdrifter, osanningar och insinuationer.
Dessutom dåligt googlat som vanligt.
Artikeln jag citerar från är från 1989 i första hand. Den kommer från en bok publicerad 1988 vilket du hade sett om du kunnat läsa akademiska referenser enligt mitt inlägg ovan:
“The WACL Trail: Pa Sporet Af En Morder (‘On the Trail of a Murder’)” by Henrik Kruger with Agnete Vistar; Press; #37 12/1988; pp. 42-52.
Agnete Vistar är medförfattare. Som vanligt är du ute och cyklar med ditt googlande antingen för att du är korkad eller för att du är desinformatör.
Meldon har inget med min citerade text att göra vilket varje normalbegåvad läsare kan google fram på en minut.
Lögner, lögner, lögner
BTW: Prescott Bush(pappa till Bush d.ä.) var med och delfinansierade tredje riket, något som han dömdes för i domstol.
Du använder konspirationsteoretiker som ett skällsord när du själv skulle bli kallad konspirationsteoretiker av 99% av svenska folket för att du tror att svenska spioner var med och mördade OP.
Kruger är en respekterad grävande journalist, (som alla sådana har han fiender). Han är betdyligt mer trovärdig än någon som säger sig vara på Sveavägen vid MOP eller fabulerar om överfall i sitt hem.