2017-12-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Bianca slår tillbaka mot näthatet, och förklarar varför hon är så öppen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WLbyjk/bianca-slar-tillbaka-mot-kritiken-fler-borde-oppna-upp-sig

Hon finns på internet för att dra till trafik och annonsintäkter men för att få följare och när folk tycker hon är ett pengakåt luder så blir hon "sjuk". Hela den familjen är en hord med låg intelligens. Patrask där man pumpar upp sitt eget "kändisskap". Kändis blir man inte för att man har intellektuell kapacitet.
Citera
2017-12-09, 13:49
Medlem
Zoom008s avatar
Vad är hon känd för? Har hon någon talang som jag missat?
Citera
2017-12-09, 15:32
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Känd för att tillhöra vågen av kändisbarn födda på 90-talet (Happy Jankell, Molly Nutley mfl).

Besitter precis som de andra kändisbarnen inga direkta talanger, bara gräddfil att hamna i samma bransch som föräldrarna p g a berömmelsen och inget annat.
Citera
2017-12-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Känd för att tillhöra vågen av kändisbarn födda på 90-talet (Happy Jankell, Molly Nutley mfl).

Besitter precis som de andra kändisbarnen inga direkta talanger, bara gräddfil att hamna i samma bransch som föräldrarna p g a berömmelsen och inget annat.

Har du sett henne när hon dansar i Let's dance? Hon är riktigt duktig på att dansa!
Citera
2017-12-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Har du sett henne när hon dansar i Let's dance? Hon är riktigt duktig på att dansa!

Hon är, dom alla andra i Lets dance, duktig på stegen de övat på i en vecka. Inte på att dansa.
Citera
2017-12-14, 21:51
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:

Du kanske har missat att man kan vara känd utan att ha någon speciell talang?

Även om jag tycker just Bianca är ovanligt rolig, underhållande och charmig.
Citera
2017-12-15, 02:21
Medlem
crawlys avatar
Jag gillar henne och tycker hon verkar ärlig och reko. Hoppas hon inte blir utnyttjad bara; har en känsla av att hon kanske inte sett så mycket av människors mörkare sidor än.
Gällande hennes talanger skulle jag vilja säga att hon har förmågan att underhålla. Han har naturligtvis inte speciellt många djupa insikter att dela med sig av än, men det kanske kommer. Jag skulle iaf tro att hon kommer plockas upp som frontfigur för någon organisation förr eller senare, snarare än att driva sitt eget varumärke.
Men jag ska dock ärligt erkänna att jag inte förstår dagens marknad helt. Vem kunde tro att man skulle kunna ha en publik dubbelt så stor som hela nordens befolkning som tittar på när man spelar spel och drar enkla skämt. Kändisskap bygger inte längre på traditionella talanger; snarare på innovation, timing och karisma.
Citera
2017-12-15, 03:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Hon är väl "känd" bara för att hon har en känd mamma och pappa? Finns det några andra "meriter"?
Citera
2017-12-15, 08:27
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon är väl "känd" bara för att hon har en känd mamma och pappa? Finns det några andra "meriter"?

Hon är rätt snygg och kåt?
Citera
2017-12-15, 08:54
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hon är rätt snygg och kåt?
Tror nog mer att hon vill verka kåt. Hur ska hon annars få tidningarna att skriva om henne?
Citera
2017-12-15, 17:50
Medlem
Zoom008s avatar
Hon har väldigt liten mun. I och för sig kanske hon kan gapa stort?
Citera
2017-12-19, 13:40
Medlem
fonders avatar
Vad tror ni om följande? I den här videon säger hon att videon är i samarbete med PayPal och att PayPal står för returavgiften, jag kontaktade PayPal och de säger att de inte har något med videon att göra och att det där med avgiftfri avgift inte stämmer alls. https://www.youtube.com/watch?v=ckuTN9qdc98

Vad tror ni? Kan det vara så att hon vill få företag att samarbeta med henne och därför ljuger om samarbete med PayPal eller var ligger felet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in