2017-11-23, 12:30
Medlem
1dnaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
http://www.expressen.se/noje/bianca-ingrossos-sex-avslojande-i-hemmet-/

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!

Bloggare, Instagramprofil och Youtuber är väl hennes huvudgrej. Sjunga och dansa är det ett måste för att va ”känd?”
Citera
2017-11-23, 12:46
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Nu ska hon flytta hem till mamma, åtminstone temporärt. Orsaken är att hon mår dåligt och drabbats av panikattacker.

https://www.expressen.se/noje/biancas-beslut-flyttar-hem-till-pernilla/

Att den tjejen mår dåligt är absolut inte konstigt.
Den Tingeling-Världen som hon lever i, där skapas panikångest.
Hon skulle behöva, ur ett humanistiskt perspektiv, flytta till en sameby och leva i isolation, komma i kontakt med sig själv, livet och döden. Andra jordnära människor och naturen. Och renar.
Tälja sin egen kåsa och skrapa sin egen skav runt elden om kvällen. Knyta sitt eget rep.
Och driva sin egen hjord.

Tro fan hon flyttar hem efter att någon pekade och ropade i Mall of Scandinavia när hon hade fan-träff;
-"Men titta, kejsaren är naken"!!

Citera
2017-11-24, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Varenda dag ser man en stor haka i både Aftonbladet och Expressen. Vem fan är det som är intresserad av dessa människor a familjen Wahlgren/Ingrosso? Man blir spyfärdig och är det någon som vill djävlas med läsarna? Helt sjukt och den ena i skräckfamiljen är tokigare än den andra. Pernilla ska ha en karl som inte ens går att få tag i och dessutom snygg. Dottern knullar runt som en kanin och fläckar ner tokmorsans säng. Jag förstår verkligen att den där Ingrosso fick nog och piskade upp kärringskrället. Hon borde ha hållit ihop dom korta stumparna och inte ynglat av sig så en flock med likadana hakmonster härjar i pressen.

Hahaha klockrent sagt!
Hon grät ju ut i media som sagt och fick världens uppmärksamhet för det! Mannen blev anklagad och svartmålad sedan nu är dom en glad och fin,lugn familj... tror inte ett skit på det om jag ska vara ärlig!
Citera
2017-12-01, 23:51
Medlem
Citat:
Hatet mot Bianca har gjort hennes sjuk

Tv-profilen Bianca Ingrosso slår nu tillbaka efter alla hårda ord – något som till och med har fått henne att bli sjuk.
"Min bulimi har börjat komma tillbaka sakta men säkert, just på grund av den ångest detta har gett mig", skriver hon på sin blogg.

Citat:
Bianca Ingrosso skriver att även om hon är stark och vet vem hon är så tar hon åt sig av de hårda orden.
"Jag har senaste tiden verkligen känt mig som en dålig människa för jag kanske inte bör vara en del i familjen när några av skrivit att jag skämmer ut vår familj, att jag inte förtjänar min mamma osv….", skriver hon.

https://www.expressen.se/noje/hatet-mot-bianca-har-gjort-hennes-sjuk/
Citera
2017-12-08, 00:09
Medlem
Schnyggves avatar
Alltså på riktigt! Hon är säkert en charmig och snäll tjej, men när man hör henne prata....

En hyra som är millimeter från KFM, och massa andra obetalda...då säger hon -Jag öppnar aldrig min post, och jag har fobi för mejl, det är 2017 nu, men skickar räkningar med brev? jag trodde sådant sköttes automatiskt!

Kan inte slänga sopor, frågar en förbipasserande postis vad restavfall är, får en bra förklaring, sedan säger hon sekunden senare att det är för matrester! Hon ringer ju ofta och frågar mamma Pernilla råd, men det kanske inte är det bästa, för under ett samtal då P är ute och snurrar med bilen utbrister hon -Får jag parkera här om det står tillstånd erfodras? Eh nej. Hon är inte smart alltså...hoppas att det är en mognadsfråga, för hon är ju ung, men man tar sig för pannan ibland!
Citera
2017-12-08, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
Hahaha klockrent sagt!
Hon grät ju ut i media som sagt och fick världens uppmärksamhet för det! Mannen blev anklagad och svartmålad sedan nu är dom en glad och fin,lugn familj... tror inte ett skit på det om jag ska vara ärlig!
Du tror alltså att hon drog sina barns pappa till domstol för vaddå? Publiciteten?
Citera
2017-12-08, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Alltså på riktigt! Hon är säkert en charmig och snäll tjej, men när man hör henne prata....

En hyra som är millimeter från KFM, och massa andra obetalda...då säger hon -Jag öppnar aldrig min post, och jag har fobi för mejl, det är 2017 nu, men skickar räkningar med brev? jag trodde sådant sköttes automatiskt!

Kan inte slänga sopor, frågar en förbipasserande postis vad restavfall är, får en bra förklaring, sedan säger hon sekunden senare att det är för matrester! Hon ringer ju ofta och frågar mamma Pernilla råd, men det kanske inte är det bästa, för under ett samtal då P är ute och snurrar med bilen utbrister hon -Får jag parkera här om det står tillstånd erfodras? Eh nej. Hon är inte smart alltså...hoppas att det är en mognadsfråga, för hon är ju ung, men man tar sig för pannan ibland!

Man tar sig för pannan och hoppas att det är lite skådespel från hennes sida.
Annars är det ju djupt tragiskt allting.
Det där med hyran reagerade jag också på. Man vet väl att man ska betala hyra oavsett om man öppnar sin post eller inte? Det finns autogiro även 2017 om man nu vill slippa öppna posten.
Undrar hur många fler obetalda räkningar hon har.
Citera
2017-12-08, 08:05
Medlem
Frehleys avatar
Nu är ju inte Wahlgren släkten känd för höga studieskulder så intelligensen är ju därefter.
Citera
2017-12-08, 09:58
Medlem
Bianca slår tillbaka mot näthatet, och förklarar varför hon är så öppen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WLbyjk/bianca-slar-tillbaka-mot-kritiken-fler-borde-oppna-upp-sig
Citera
2017-12-08, 10:17
Medlem
Har hon också blivit utsatt i #metoo-kampanjen?

Om inte så skulle jag inte bli förvånad om det kommer snart, allt för att öka sin publicitet när hon inte står i rampljuset så mycket som hon vill.
Citera
2017-12-08, 15:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve

Allt som rör att öppna post och betala räkningar sköttes automatiskt av Pernilla när hon bodde hemma. Men det förstår alla, att det sköts inte längre av någon annan när man flyttar hemifrån och att det första man betalar är hyran. Bianca lever i någon slags låtsasvärld, om hon är som hon visar på tv, men hoppas att det är teater, för hennes egen skull.
Citera
2017-12-09, 13:44
Medlem
exoticspices avatar
Bianca är med i Helenius hörna på söndag, där hon pratar om baksidan av Ingrossos stora framgång med tv-serien Wahlgrens värld och relationen med mamma Pernilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in