Citat:
Ursprungligen postat av
Rutselleri
Patriks försvinnande beror sannolikt inte på varken droger, kidnappning, afganer, vildsvin eller slåttermaskiner. Troligen så var han trött på livet i allmänhet och på de förväntningar som fanns på honom och valde därför att avsluta sitt liv på egen hand.
Varje gång som jag besöker Hallsberg så kör jag en runda där han eventuellt kan ha gått. Det som är lite konstigt är att det finns ingen rak linje mellan resväskan och ryggsäcken. Industritomterna är inhägnade och omöjliga att passera. På något sätt har han i alla fall tagit sig runt, antingen mot Rala eller mot Volvo. I bägge fallen borde han blivit sedd. Det är ju liksom ingen ödemark mellan centrala Hallsberg och mot norra Hallsberg.
Vildsvin ody orsakar inte hans död, drog missbruk och någon form av medveten/ omedveten självmords handling ligger bakom.
Att det fanns starka motiv att han var trött på att leva har alla fattat.
Den största frågan är varför hans kvarlevor inte hittas så att ett avslut kan ske.
Vildsvin är bara en teori varför hans kropp inte hittats.
De som gjort det eftersök är.
1. Polishund + helikopter med värmekamera. Värmekameran hittar en person om denne är i livet.
2. MPS gjorde 23 eftersök xxl och genomsökte enorma ytor. MPS ansvariga fick säga åt folk att åka hem eftersom de vägrade sluta.
3. Fikk gjorde flera egna eftersök.
4. Flera privat personer har också rört sig i extra mycket i naturen kring Hallsberg. Inklusive Rutselleri.
PATRIK ÄR BLAND DEN MEST EFTERSÖKTA PERSONEN I SVENSK HISTORIA.
Slutsats: Patriks kropp borde hittats. Varför har den inte gjort det?
Hällabrottets raviner, vattendrag eller vildsvin är mina teorier.
Det bästa vore om lokalt folk som typ rutselleri har ögonen öppna och tittar nogrannt på marken om det ligger någon sula, tygbit, sönderrivna kläder eller skelettbitar. I området som beskrivits citerat. De är troligen svåra att upptäcka men tids nog blir det en lösning.