2017-12-14, 04:15
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeslin12
Petter Bristav berättade på fyllan i en live-sändning på instagram precis att TSKNAS är nedlagt för gott, att han aldrig kommer vilja göra en pod med en av sina kollegor igen och att han känner sig lurad.
Lurad på vad? Visst det här med Soran, men vad har Aron gjort?

Lite off-topic, men vafan den här tråden har trampat vatten sen oktober nu.
Citera
2017-12-14, 04:27
Medlem
Sueidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Lurad på vad? Visst det här med Soran, men vad har Aron gjort?

Lite off-topic, men vafan den här tråden har trampat vatten sen oktober nu.
Lite som Soran med andra ord.

Hursom, gör jag rätt i att anta att det i framtiden kommer vara praktiskt omöjligt för Soran att frivilligt delta i ett mediasammanhang (radio, tv eller tidningsintervju) då han då garanterat kommer att bli tillfrågad och när han då svarar så är så att säga katten utanför säcken och alla tidningar kan outa honom?
Citera
2017-12-14, 12:54
Medlem
123....s avatar
Har bröderna Schulman ett ansvar i Sorans beteende?
Hittade detta, och frågan är om han börja gå bananas efter sin medverkan här....

https://www.youtube.com/watch?v=SUtyocoVyXM
Citera
2017-12-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeslin12
Petter Bristav berättade på fyllan i en live-sändning på instagram precis att TSKNAS är nedlagt för gott, att han aldrig kommer vilja göra en pod med en av sina kollegor igen och att han känner sig lurad.

Det är säkert många som känner på samma sätt som Bristav.

De flesta av alla PK människor har blivit totalt grundlurade av denne PK megafon under åratal och därför är många mycket arga på honom. Ändå håller alla käft bla beroende på att de har varit godtrogna och lättlurade. Sådant känns genant.
Citera
2017-12-14, 16:37
Medlem
Conny63s avatar
Har Betnér o soran kanske flytt till Rinkeby ?
Citera
2017-12-15, 00:38
Medlem
jonbonos avatar
Så skönt att inte du blev julvärd Soran. Hade du inte våldtagit flickorna hade allt varit bra mycket enklare
Citera
2017-12-15, 01:10
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Säkert därför han inte kör musikhjälpen, skulle väl inte palla allt trollande.
Bara för att få det sagt så meddelade Kodjo redan under förra årets Musikhjälpen att det skulle bli hans sista.
Citera
2017-12-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Har Betnér o soran kanske flytt till Rinkeby ?

Ingen av dem har dragit till Rinkeby. Där vill nog ingen av dem hålla till. Kanske ligger de hemma i sina respektive lägenheter och funderar över den uppkomna situationen.
Citera
2017-12-15, 16:47
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Ingen av dem har dragit till Rinkeby. Där vill nog ingen av dem hålla till. Kanske ligger de hemma i sina respektive lägenheter och funderar över den uppkomna situationen.
Kan vara så , då är det nog kanske så att bröderna Schulman handlar maten till dom .
Citera
2017-12-15, 18:25
Medlem
Felskrivning...

Är det någon som har en bra förklaring till varför namnet inte kommit ut i media ? Jag menar, Timellarna, Brome, Ohly m.fl har ju fått offentlig åthutning och konsekvenser men varför inte denne komiker ?
Senast redigerad av Burksatan 2017-12-15 kl. 18:27. Anledning: Felskrivning, ska stå inte efter "namnet"...
Citera
2017-12-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burksatan
Är det någon som har en bra förklaring till varför namnet inte kommit ut i media ? Jag menar, Timellarna, Brome, Ohly m.fl har ju fått offentlig åthutning och konsekvenser men varför inte denne komiker ?
För att Soran är vänsterns heliga ko och det mesta i medieväg styrs av vänstern.
Citera
2017-12-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurtkurtkurt
Du engagerar dig starkt och har tydligt negativa och bestämda åsikter om en person du inte alls känner och som du inte ens har sett en sekund av...
Wow! Får mig att tänka på hur Robert Sapolsky förklarar "Vi och dem"-beteende: https://m.facebook.com/story.php?sto...id=46126453526

Inte undra på att vi har ständiga konflikter mellan alla möjliga "lag" i samhället.
Utan breda kunskaper kring hur människan fungerar så kommer vi få fortsätta leva i ständiga konflikter...

Titta tex på de Trump-supportrar som backar upp honom till 100% oberoende av vad Trump säger/agerar.

Vilket/vilka "lag" (klasser/grupper) tillhör Du? Och, varför?
Vilka brösttoner! Håll i hatten.
Jag håller med att jag skrev som ett arsle, dock.

Jag ville bara påpeka att trådsanningen om att vänstern (som en homogen klump) och batikhäxorna (TM Hanif Bali) betraktar SI som något av en halvgud inte stämmer med min verklighetsuppfattning. Han har väl alltid uppfattats som lite fake och opportunistisk. Dessutom har snuskhummer-ryktet cirkulerat ett bra tag.

Rörande anledningen till varför han inte outats än tror jag fortfarande det är pga att anklagelserna är så grova, och polisutredning pågår. När varken han eller någon annan berörd talar ut offentligt så är det svårt att skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in