2017-12-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Lampan är tänd, men det är fan tomt i lokalen.

Det är 7 år sedan ni vann ett box mot wm. De folket jag känner till inom wm mer än gärna och varje jävla dag ställer upp bucklan på det där satans podiumet du babblar om.

Men det är 7 år sedan ni tog wm.
Ser inte t.om du att WM är nr1 just nu så är det allvarligare än vad jag tidigare trott inom FB/aiks ligist organisation.

Tycker vi lägger ner detta nu. Återkom när denna titel fight ägt rum, fram tills dess tycker jag (och säkerligen många med mig) att wm är obestridlig 1.a
Dom är nr 1 just nu, men tack vare ett jämnt box som ägde rum för länge sedan. Allt jag säger är att det är dags för ny titelfight och att det är två tunga ligor som möts, vi får se vem som vinner
Citera
2017-12-13, 15:31
Medlem
1907.Skanes avatar
.
Citera
2017-12-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Dom är nr 1 just nu, men tack vare ett jämnt box som ägde rum för länge sedan. Allt jag säger är att det är dags för ny titelfight och att det är två tunga ligor som möts, vi får se vem som vinner

Men varför får inte pub attacken i Gbg inte räknas in enligt dig? Kontakt var ju tagen, sedan att folk inom Aiks ligist organisation fick kalla fötter och inte vågade, ja då ska vi stryka den fighten då eller?
Var det inte Firman Boys inne på den puben?

Tillägg: Det fet markerade, vad filmerna behagar (en tjejkväll? på skeppsbar och attacken emot cheers i gbg) visar just nu en tung liga. Ingenting annat...
Senast redigerad av Horknullarn 2017-12-13 kl. 15:48.
Citera
2017-12-13, 15:43
Medlem
1907.Skanes avatar
Citat:
Men varför får inte pub attacken i Gbg inte räknas in enligt dig? Kontakt var ju tagen, sedan att folk inom Aiks ligist organisation fick kalla fötter och inte vågade, ja då ska vi stryka den fighten då eller?
Var det inte Firman Boys inne på den puben?
Jag har samma frågor.
Citera
2017-12-13, 19:31
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
VA?
Vart ska jag börja? .

Citat:
Ok.
Jag har hunnit samlat mig efter helgen såhär.

Tonen i ditt andra inlägg var bra mycket trevligare. Om du är den jag tror, brukar du hålla betydligt högre trevlighetsklass än vad du gjorde i ditt första inlägg

Med tanke på att "alla" gapar om att det endast finns lögner på SS, blev jag lite nyfiken om hur många som de facto hade något att komma med.

Man tackar för svar
Citera
2017-12-13, 20:12
Medlem
1907.Skanes avatar
För egen del ser jag mig som en mycket trevlig person.
Citera
2017-12-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Om man bortser från WMs pubattacker (i all ära), så har dom 4 senaste boxen i jämna nr slutat med 2 segrar till FB och 2 till WM.
2009 FB
2011 FB "Wisemen springer över avenyn, ojojoj vilken vacker syn"
2013 WM
2014 WM (små nr)

Det är 4 år sedan Laxå, lång tid nu. Bucklan är nu på podiumet, vem tar den? När AIK kommer är det samma grabbar som fick WM att springa längs avenyn...när WM kommer är det samma grabbar som sprang längs avenyn.

Du får göra matematiken själv Horknullarn huruvida FB har en chans eller inte
Så utöver att välja att räkna bort Cheers samt Skeppsbar så väljer du även att plocka bort Slussen samt St. Eriksplan?
Citera
2017-12-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Tonen i ditt andra inlägg var bra mycket trevligare. Om du är den jag tror, brukar du hålla betydligt högre trevlighetsklass än vad du gjorde i ditt första inlägg

Med tanke på att "alla" gapar om att det endast finns lögner på SS, blev jag lite nyfiken om hur många som de facto hade något att komma med.

Man tackar för svar

Helgen innebar sinnesförändrande substanser, my mistake. Är ju en jävligt trevlig kis.

Enbart lögner är det ju inte, men man förvrider sanningen i sina rapporter så det heter duga.
Te.x så gapade de sig hesa om hur de plockade ner kgb i höstas på 30 sek, men man får det helt plötsligt till att man höll en minut emot Zenit fast att sanningen är en annan sägs det.
Skribenter här inne på (flashback ) (har dock inget med Sverigescenen att göra) vill ju sila bort förluster emot WM och dunka sig på bröstet för en vinst för 7 år sedan (visserligen en grande vinst som man givetvis bör vara stolta över för sisådär 5-6 år sedan) men hej, det är som sagt 7 år sen och man har åkt varje gång sedan dess emot wm i olika nummer.
Senast redigerad av Horknullarn 2017-12-13 kl. 21:02.
Citera
2017-12-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indica-Sativa
Så utöver att välja att räkna bort Cheers samt Skeppsbar så väljer du även att plocka bort Slussen samt St. Eriksplan?
Slussen samt Tjärhovsgatan menar jag naturligtvis.
Citera
2017-12-14, 19:50
Medlem
Det blev uppenbarligen svårt att förklara varför de bataljerna skall räknas bort....
Citera
2017-12-14, 20:04
Medlem
4 år sedan laxå? det om något är ju bevis på hur lite vilja det finns. wisemen ser ut att få åka ner på kontinenten i ett par år till. bra för wm men tråkigt för den svenska scenen som var så full av liv tidigare.
Citera
2017-12-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
4 år sedan laxå? det om något är ju bevis på hur lite vilja det finns. wisemen ser ut att få åka ner på kontinenten i ett par år till. bra för wm men tråkigt för den svenska scenen som var så full av liv tidigare.

Jag är beredd att hålla med dig i det mesta du skriver.
Men vad menar du med att det inte finns vilja?
Gnaget åkte väl ner 2 ggr senaste året till gbg med "box ambitioner" åtminstone en gång av dessa två?

De stod väl t.om start klara i högsbo i våras. Så viljan finns nog, men aik vill nog "träna" lite innan nästa fight emot wm. En torsk emot wm återigen vore förödande för ryktet som "Skandinaviens ledande ligist organisation"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in