Citat:
Ursprungligen postat av
Panonios
Jag har varit med vi ännu sämre insatser där vi varit ännu fler, sånt händer. Just i det fallet var majoriteten inte ens FB (ultras tjejs födelsedag som firades) om man nu bryr sig om etiketter. Du borde veta att box inte är matematik, långt ifrån och det var var varesig första eller sista gången några åkt i numerärt överläge.
Yes det stämmer att Wm vann senast fria nummer, ett box som också var extremt tufft och stod och vägde, fråga göteborgarna också. Och det hade blivit ännu hårdare i våras när det grusades.
Undrar när din tid var men början 00 var värre, kanske inte inställda box men tjuvspel med telefonerna, två ligor kunde sitta kvarter ifrån varandra men ändå lurspela så allt rann ut i sanden. Mycket amatörmisstag som gjorde polisen ofta hann emellan
Lite det jag gillade, att man satt på en krog ospottat och man visste inte riktigt vad det var man skulle få möta.
Som sagt, etiketter, de som klev ut ifrån skeppsbar var de som representerade aik just då, ultras, yngre, bla bla bla är skitsamma. Det är just detta jag menar, I dagens läge så är det just etikett sättning förr om åren var det te.x Bajen emot dif inget tjafs om storlek och ålder eller liknande.
I dagens läge så är rädslan för att torska en fight större än att få till något, tråkigt....
Vad som kunde hänt i våras är just spekulationer, nu hände det ingenting.
Faktum kvarstår, aik har inte tagit wm på 5 försök i olika nummer storlekar, så vad är det som verkligen talar för att det skulle hända den sjätte gången?