2017-12-13, 09:38
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Skånska dagbladet har gjort en riktig blunder idagens tidning på tv-tablån..
En bild på bönderna med sina valda tjejer..
Gissa vem Dennis valt

Han valde nog Annie och Liselott blev hysterisk
Citera
2017-12-13, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Den känslan har jag ännu mer när det gäller Erica faktiskt.
Marcus verkar ju inte ens vara hennes typ, hon har ju även anmärkt på hans längd.
Hade nog räckt att hon hade blivit presenterad för någon snyggare och längre kompis till Marcus så hade det blivit fler nattliga utfärder för hennes del...

Det verkar ju inte som hon tycker det känns lika bra med Marcus i Frankrike heller, hon tvivlar på om det är rätt med dem, tycker inte han är samma person. Och i trailern säger hon nåt i stil med "Det verkar ha klickat mycket mera mellan Johan och Sofie än mellan Marcus och mig"
Citera
2017-12-13, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Skånska dagbladet har gjort en riktig blunder idagens tidning på tv-tablån..
En bild på bönderna med sina valda tjejer..
Gissa vem Dennis valt

Jag hoppas och tror att det är Annie?!
Citera
2017-12-13, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ja, av dom två på gården där känns ju Liselott som den som mest kan tänkas jaga sina minuter i rampljuset och endast deltar för att "vinna". Har svårt att se henne gå på gården dagarna igenom utan verkar kräva fart och fläkt i livet.
Att vilja ha mer fart, fläkt och liv omkring sig är givetvis inget negativt i sig men jag har svårt att se att det rimmar så väl med att bo på en gård där det är mängder med timmars jobb en bit ifrån "liv och rörelse" så att säga.

Jag tror förövrigt Annie mer än någon annan brevskrivare på gårdarna lever upp mer själv/utan kamerorna runt sig.

Erica känns osäker ja, det skall bli intressant att se hur det blir med resan där som trailern indikerat verkar det ju inte vara en sprudlande kärlekssemester direkt.

Nej jag kan verkligen inte se Liselott bo och leva på en gård, det kan vara rätt tyst och lugnt, som du säger en bit från stadens puls och massor med arbete. Tror det är en livsstil som däremot skulle passa lugna Annie och tror att hon kommer blomma ut som sjutton bara kamerorna och Liselott försvinner

Resan kommer bli intressant att se , tror man kommer få se mycket närhet mellan vissa par men för Marcus del så verkar resan bli en resa ala 2006. Han får nog förklara för Erica att han inte trivs i städer och när han är utomlands så vill han bara hem till gården. Han borde nog sagt det innan dem reste till Frankrike.
Senast redigerad av Hjortfelt 2017-12-13 kl. 10:26.
Citera
2017-12-13, 11:34
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jag hoppas och tror att det är Annie?!

Du har PM...
Citera
2017-12-13, 15:54
Medlem
Snart dags då för favoritprogrammet .

Ska bli väldigt spännande med Dennis val, men jag har en känsla av att det är Liselott som får packa och dra och det vore underbart att se! Men de andra tre bönderna är ju utomlands och hur blir det då med Dennis resa? Ska han och hans val få resa sen? Eller kanske dem inte får någon resa?!

Joacim har tydligen snackat eller skojat om äktenskap med sin utvalda men det tror jag inte alls på, det lär nog inte hålla så länge mellan dem.
Citera
2017-12-13, 16:00
Medlem
Citat:
Snart dags då för favoritprogrammet .

Ska bli väldigt spännande med Dennis val, men jag har en känsla av att det är Liselott som får packa och dra och det vore underbart att se! Men de andra tre bönderna är ju utomlands och hur blir det då med Dennis resa? Ska han och hans val få resa sen? Eller kanske dem inte får någon resa?!

Joacim har tydligen snackat eller skojat om äktenskap med sin utvalda men det tror jag inte alls på, det lär nog inte hålla så länge mellan dem.

Programmet börjar säkert med Dennis val och sedan blir det resa för han och (vad jag hoppas) Liselotte. Vore kul om de åkte till Brasiljen och Dennis överöses av Latinska damer. :-)
Citera
2017-12-13, 16:03
Medlem
Har nu sett webb-avsnittet som var det sista där Linda gör uppföljning med Wille, Erik, Jörgen och Tessan.

Citera
2017-12-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Programmet börjar säkert med Dennis val och sedan blir det resa för han och (vad jag hoppas) Liselotte. Vore kul om de åkte till Brasiljen och Dennis överöses av Latinska damer. :-)

Tror inte TV 4 kostar på en resa till Brasilien dock....
Citera
2017-12-13, 16:38
Medlem
Citat:
Tror inte TV 4 kostar på en resa till Brasilien dock....

Haha, naä, det var lite ironiskt, men med tanke på att de verkar vilja ha intriger hade det ju varit roligt :-)

Har sett webbavsnitten nu, ganska bra och intressant må jag säga. Verkar också klart att det blir ännu en säsong så låt oss hoppas att den blir bättre!

Mina tankar om webbavsnittet, se det först om ni inte vill ha spoilers..

Föga förvånande blev det inget med Erik och sms-bruden men det verkar ju gått bra ändå, Erik och Alma har nog bra förutsättningar för fortsättningen.

Jörgen och Linda var ju inget jag trodde skulle hålla men det gick ju tydligen bättre än för Wille, fast de verkar ju vara bra kompisar och det är ju väldigt bra det med! Jörgen är ju absolut lite dryg och fräck i sitt beteende men han verkar ändå snäll och faktiskt lite rolig. Är glad för både han och Lindas skull!

Det man kan konstatera är att det som visas på tv bara är en liten del av verkligheten. Då inget egentligen gick så som man kunnat tro baserat på säsongen.
Citera
2017-12-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Haha, naä, det var lite ironiskt, men med tanke på att de verkar vilja ha intriger hade det ju varit roligt :-)

Har sett webbavsnitten nu, ganska bra och intressant må jag säga. Verkar också klart att det blir ännu en säsong så låt oss hoppas att den blir bättre!

Mina tankar om webbavsnittet, se det först om ni inte vill ha spoilers..

Föga förvånande blev det inget med Erik och sms-bruden men det verkar ju gått bra ändå, Erik och Alma har nog bra förutsättningar för fortsättningen.

Jörgen och Linda var ju inget jag trodde skulle hålla men det gick ju tydligen bättre än för Wille, fast de verkar ju vara bra kompisar och det är ju väldigt bra det med! Jörgen är ju absolut lite dryg och fräck i sitt beteende men han verkar ändå snäll och faktiskt lite rolig. Är glad för både han och Lindas skull!

Absolut, det hade varit ett roligt inslag om dem skickat dem riktigt långt bort medans de andra får husera i Frankrike.
Det man kan konstatera är att det som visas på tv bara är en liten del av verkligheten. Då inget egentligen gick så som man kunnat tro baserat på säsongen.

Jo det hade varit ett roligt inslag om dem skickat Dennis och hans utvalda långt bort medans de andra tre bönderna får husera i Frankrike.

Och kul att det blir en säsong till med "Kärlek åt alla" så vi får följa alla 8 bönderna nästa år med i deras jakt på kärlek.
Citera
2017-12-13, 17:21
Medlem
https://www.expressen.se/noje/lindorffs-avslojande-om-bonde-soker-fru/

Och det blir en ny säsong redan nästa år av BSF, bra! . Hoppas dock då att man får se mer av bondelivet och lite mindre drama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in