2017-12-10, 19:14
Medlem
Cheeswisss avatar
Jag kommer fortfarande ihåg när jag tog min första werters?
Citera
2017-12-11, 03:58
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Om vi tänker på samma reklam så har den i a f alla fall en stor fördel: Båda deltagarna är VITA EUROPÉER vilket är ovanligt idag i reklamsammanhang.
Nope! Tjejen ser ut att vara mulatt eller möjligen marockan. Ovanligt dock att det var en vit kille och en kulört tjej då det oftast brukar vara tvärt om i reklamsammanhang!
Citera
2017-12-12, 18:05
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Nu har Sängjätten börjat köra sina igen.. De verkar ha skippat den där reklamen där de antyder att sängen sparar vatten som en svamp.. Nu regnar det torktumlade igelkottar? istället i nya kvalster-"krabatterna"-reklamen..
Citera
2017-12-13, 03:26
Medlem
Vicks Blue, med pappan som ska få sin bebis att somna. Ser helt idiotiskt ut när mamman stoppar en vicks i hans mun och han ser ut som att han precis fått orgasm eller nåt....
Citera
2017-12-13, 15:24
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Vicks Blue, med pappan som ska få sin bebis att somna. Ser helt idiotiskt ut när mamman stoppar en vicks i hans mun och han ser ut som att han precis fått orgasm eller nåt....
Tror ungen skiter ner sig. Det märkliga är att han ser vettskrämd ut när den vaknar.
Rätt märklig reklam.
Citera
2017-12-13, 15:45
Medlem
_Strebers avatar
Sverigelotten med sitt yeeyeeeayeeee... sen känns väl skraplotter lite förlegat, föreningsliv osv visst.
Citera
2017-12-13, 16:13
Medlem
Den snuskiga mannen med vaginalsalva i innerfickan. Bjuder han in till en fistarkväll.?
Citera
2017-12-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tror ungen skiter ner sig. Det märkliga är att han ser vettskrämd ut när den vaknar.
Rätt märklig reklam.

Haha
Jo, det kan vara så också. I det stora hela så hatar jag därför den reklamen!
Citera
2017-12-15, 09:51
Medlem
Asklords avatar
Systembolagets moralreklamer - Säljer sprit samtidigt som dom moraliserar om alkoholen skada.

Nu lagom till jul så ska dom givetvis vara med och moralisera att inte dricka på "barnens högtid." Alltid jävla tjat om det såhär års. Tror dom inte att folk kan dricka med måtta?

Dra åt helvete systembolaget!
Citera
2017-12-18, 02:55
Medlem
gato12s avatar
Pringles.

Så uppenbart att reklambolaget valt den enkla utvägen, "nää vi tussar ihop lite glada ungdomar som får studsa runt till en poppig glad låt och käka lite chips"...

Och sen får de dela på en låda Pringles som tack för besväret.
Citera
2017-12-18, 15:01
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Jag hatar verkligen den där med restaurangparet och ägglossningstestet. Fan alltså. Ingen vill ha er jävla ägglossning i sin middag när man går på restaurang! Vore jag gäst där skulle jag fan inte applådera, jag skulle kalla på hovmästaren och se att få dem avhysta!

Och Sängjätten som har kvalster i sina sängar.. VAD är det för accent den kvinnan har???
Citera
2017-12-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Jag hatar verkligen den där med restaurangparet och ägglossningstestet. Fan alltså. Ingen vill ha er jävla ägglossning i sin middag när man går på restaurang! Vore jag gäst där skulle jag fan inte applådera, jag skulle kalla på hovmästaren och se att få dem avhysta!

Och Sängjätten som har kvalster i sina sängar.. VAD är det för accent den kvinnan har???

Kvinnan i sängreklamen hörs i någon ny tandkrämsreklam också, med lite nedtonad accent. Nysvenska skulle jag kalla accenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in