2017-12-12, 15:52
Medlem
Du får åka till Köpenhamn för att lyckas hitta det.

I Stockholm går det inte om du inte kan tolerera dessa grupper. Så lycka till på en resa som är förstörd redan på planeringsstadiet ;D
Citera
2017-12-12, 15:55
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Antihipstern råkade gravt missuppfatta förkortningen "(FB)" i början av den länk han fick och valde därför att inte ens klicka på den, då hen trodde att det handlade om Facebook.

Inte lätt att vara en hipp antihipster.

Dessutom är man på FB så vet man att FB betyder FB och inte FB.
Det borde tom en antihipster fatta.
Det är ren allmänbildning.
Citera
2017-12-12, 16:01
Medlem
Antihipsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triglycerider
Gillar du sunk finns många alternativ gamla fridhem, dovas, fd 08

Tackar🍺
Citera
2017-12-12, 16:03
Medlem
Norsborglinjen t bana. Från norsborg till bredäng.Bara välja å vraka.
Citera
2017-12-12, 16:05
Medlem
Antihipsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Manga guldkorn har: (FB) Dräggigaste krogen i STHLM?

Och tack till dig för länk. Slanten slank inte ner i banditen förän efter, blev bara instinktivt förbannad av fb förkortningen, hatar Facebook. Skål
Citera
2017-12-12, 16:07
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Jag trodde att det enda givna svaret på en sådan här fråga var Gröne Jägaren. 😃
Citera
2017-12-12, 16:10
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Undvik söder eller stureplan.

Det finns ju en hel del sunkställen kvar på söder iofs. Broder Tuck kan jag rekommendera TS att besöka. Sunkigt ställe med slitna a-lagare som stammisar, man kan köpa Åbro 7,3 i glasflaska och de säljer enkla Schweppesgroggar. Inredningen var riktigt sunkig förut, pubkänsla blandat med helt andra interiörer, det stod t.ex. ett ganska stort plastträd där inne. Jag såg på deras hemsida att de tydligen har renoverat och anställt nya kockar, så det har kanske blivit lite bättre nu. Liveband brukar spela där också.
Citera
2017-12-12, 16:47
Medlem
Rompers avatar
Carmen pa Tjarhovsgatan, dekadensen borjar redan innan man kommit innanfor dorrarna
nar man passerar Bjorns tradgard.

Billig bira,Karhu pa 50 cls. flaska och dom serverar en hamburger tallrik som innehaller
frys hamburger puck,brod ifran korvbrodsbagaren,typ Felix pommes,sallad och ett stekt agg.
Valdigt langt ifran hipster Bun meet bun eller Flippin.Dock helt ok om man ar fylle hungrig och
vill undvika Afghan/Marockanska skaggbarns kaos beteenden vid hamburgerkiosken medborgarplatsen
eller Jerusalems kebab.

Dekadens pa hogvarv med blandat klientel, det var har som Virtanen parkerade nar han blivit
utslangd ifran Hannas pa Skanegatan i borjan av 90 talet.

Grone Jagaren och Kvarnen har uppdaterat sin inredning betydligt pa senare ar VS. Carmen
Citera
2017-12-12, 18:22
Medlem
Hirschenkeller och Dovas finns ju på flera ställen i stan.
Citera
2017-12-12, 18:28
Medlem
SadEyess avatar
Nu vet jag inte om TS är ute efter ohippa barer som för den sakens skull behöver vara sunkiga. Det finns ju faktiskt gott om barer som är bra och med nästintill inga hippsters alls.

Den sunkigaste baren jag själv varit på är Bar 08 på Sveavägen.
Citera
2017-12-12, 18:51
Medlem
boobacars avatar
Bar 08 är riktigt jävla sunkigt, det nära nivå 22. Alltid massa afrikaner som sitter i gäng samt några ensamma alkisar som pratar med sig själva, rekommenderas varmt!
Citera
2017-12-12, 18:57
Medlem
Antihipsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Nu vet jag inte om TS är ute efter ohippa barer som för den sakens skull behöver vara sunkiga. Det finns ju faktiskt gott om barer som är bra och med nästintill inga hippsters alls.

Den sunkigaste baren jag själv varit på är Bar 08 på Sveavägen.

"..autentiska Stockholms barer/kvarterskrogar utan en massa jävla hipsters och modemedvetna kultur elit brats överallt."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in