2017-12-11, 09:45
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
från twitter : This bust-up in the tunnel at Old Trafford today. It wasn't handbags: Mikel Arteta was left with blood pouring down face. Bottles as well as punches thrown. Romelu Lukaku prominently involved, according to witnesses.

Det är bara att hoppas att det är sant ang Lukaku och att han blir avstängd resten av säsongen.. det är så fantastiskt att se en kille vara så långsam i sin reaktion, ta längre tid på sig att vända på sig än Jan Koller i en rullstol och ha sämre teknik än en spelare i svenska div.7.

En säkerhetsrisk för sitt egna lag och totalt ofarlig för motståndarna, släng in Rashford på toppen istället så skulle Mourinhos taktik med kontringar fungera ungefär 10000 gånger bättre. Så satans less på att se en Drogba-wannabe på topp då han har ingenting att ge.

Vet som inte vad laget ska göra för att han ska vara nöjd, höjdbollarna feltajmar han eller så förlorar han duellerna (som han SKA vara bra på), löpbollar till han är till ingen nytta då han mest verkar vara ute efter att jogga runt och fundera på vilken hamburgare han ska köpa på vägen hem och låta han fördela bollar fungerar inte heller då han verkar vara färgblind så han passar till det andra laget istället för sina medspelare. ÅH!
Citera
2017-12-11, 16:09
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Mou skyller på domaren i vanlig ordning. Hur skulle det kunna vara något annat fel? Hans taktik lag han själv är så perfekt i hans egna lilla narcisistiska självbild så måste alltid vara någon annans fel. Snubben blir gång efter annan avslöjad med hans daterade fotboll.

Och lukaku. Jösses vilken klumpeduns. Snubben kommer säkert göra sina 20-25 mål men det är skitsamma när man är så dålig i övriga spelet, snubben har 0 bollkontroll och teknik. Om man bara vill ha någon som petar in lite mål kan man ju köpa defoe eller något.

Ligan avgjord. Tidigt i december trist. Men spänning finns kvar i CL racet och nedflyttning såklart. Cred till Man City men är fruktansvärt trött på alla alibi gäng som ställer upp mot dem. 14 matcher i rad har nu lag ställt upp en buss. Försök attackera dem istället. Iallafall försök något annat än det 14 lag i rad försökt och misslyckats med.

Citat:
från twitter

och Telegraph (ta det med en skopa salt)

Lol, Mou och säga åt folk som firar hehehehe
Okej att man ska ta det med en nypa salt men skulle inte förvåna om det stämmer. Inte första gången direkt. Gjorde ju samma mot conte. Samtidigt som han kör frivarv runt old trafford och knäglidningar när han egna lag gör mål. Finns ingen större hycklare i fotbollsvärlden.
Citera
2017-12-11, 16:44
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Mou skyller på domaren i vanlig ordning. Hur skulle det kunna vara något annat fel? Hans taktik lag han själv är så perfekt i hans egna lilla narcisistiska självbild så måste alltid vara någon annans fel. Snubben blir gång efter annan avslöjad med hans daterade fotboll.

Och lukaku. Jösses vilken klumpeduns. Snubben kommer säkert göra sina 20-25 mål men det är skitsamma när man är så dålig i övriga spelet, snubben har 0 bollkontroll och teknik. Om man bara vill ha någon som petar in lite mål kan man ju köpa defoe eller något.

Ligan avgjord. Tidigt i december trist. Men spänning finns kvar i CL racet och nedflyttning såklart. Cred till Man City men är fruktansvärt trött på alla alibi gäng som ställer upp mot dem. 14 matcher i rad har nu lag ställt upp en buss. Försök attackera dem istället. Iallafall försök något annat än det 14 lag i rad försökt och misslyckats med.

Okej att man ska ta det med en nypa salt men skulle inte förvåna om det stämmer. Inte första gången direkt. Gjorde ju samma mot conte. Samtidigt som han kör frivarv runt old trafford och knäglidningar när han egna lag gör mål. Finns ingen större hycklare i fotbollsvärlden.

det fetade jag tänkte på. hehe.

Salah.. Kommr det bli nästa suarez för liverpool? Pls värvning tycker jag, men går inte och fundera på om han skulle tröttna på att vara så jävla bra i ett lag som förmodligen inte kommer vinna något? Och nej detta är ingen diss till liverpool fansen här.. Tappar man Cou så måste man få in en spelare som håller samma mått, lär ju bli en del utrensning där nästa sommar
Citera
2017-12-11, 20:32
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Cred till Man City men är fruktansvärt trött på alla alibi gäng som ställer upp mot dem. 14 matcher i rad har nu lag ställt upp en buss. Försök attackera dem istället. Iallafall försök något annat än det 14 lag i rad försökt och misslyckats med.

Samma dyrkande av City nu som det var för Barcelona några år sen. Samma nedvärderande av motståndarna som inte bjuder upp enligt era önskemål. Bara för att City har dyraste köpelaget, och därmed bästa spelare med bäst bollkontroll så blir inte deras eller deras anhängares taktiska kunnande så briljant som ni tror det är. Blir ni aldrig less på ert eget gnatande om motståndares spelstil? Det är och har varit endast de som har ansiktet intryckt i Peps röv som sysslat med sånt. Pågår det nån slags hjärntvätt där i rövslickarsekten? Inga andra supportrar är så upptagna med att foksera på motståndarnas sätt att spela fotboll.
Citera
2017-12-11, 22:21
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Samma dyrkande av City nu som det var för Barcelona några år sen. Samma nedvärderande av motståndarna som inte bjuder upp enligt era önskemål. Bara för att City har dyraste köpelaget, och därmed bästa spelare med bäst bollkontroll så blir inte deras eller deras anhängares taktiska kunnande så briljant som ni tror det är. Blir ni aldrig less på ert eget gnatande om motståndares spelstil? Det är och har varit endast de som har ansiktet intryckt i Peps röv som sysslat med sånt. Pågår det nån slags hjärntvätt där i rövslickarsekten? Inga andra supportrar är så upptagna med att foksera på motståndarnas sätt att spela fotboll.

Tror inte snubben du citerar dyrkar city. Och nej det är inte klar om att andra lag inte bjuder upp. Snarare att city har haft det lite tuffare på sistonde. Men när de två största/bästa (pga av liga placering) möts och Ederson har mer bollkontakt än någon annan i spelare i United PLUS att man låter city få döda tid vid hörnflaggan så är det ett ämne som kan diskuteras.

Folk sa att man inte kunde spela som Barca i England, pep sa nu Senast att det är mot bevisat men ärligt, man är inget Barca, det enda som är något lika är att vi har en inesta i D. Silva och har mycket bollkontroll.
Citera
2017-12-12, 12:00
Medlem
Citat:
det fetade jag tänkte på. hehe.

Salah.. Kommr det bli nästa suarez för liverpool? Pls värvning tycker jag, men går inte och fundera på om han skulle tröttna på att vara så jävla bra i ett lag som förmodligen inte kommer vinna något? Och nej detta är ingen diss till liverpool fansen här.. Tappar man Cou så måste man få in en spelare som håller samma mått, lär ju bli en del utrensning där nästa sommar

Med den logiken så ska alla lag förutom city rensas på sina bästa spelare nästa sommar? Iom att Liverpool håller klass med resterande topplag förutom just city.
Citera
2017-12-12, 12:23
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympundare
Med den logiken så ska alla lag förutom city rensas på sina bästa spelare nästa sommar? Iom att Liverpool håller klass med resterande topplag förutom just city.

Om du vill tolka det så, tog det mer som ett exempel med tanke på vilken toppklubb Liverpool är och även om man inte vunnit på senare oftast är med och slåss om top 6.

Skulle säkerligen kunna säga något om watford men de känns inte som så många tittar på dom eller att de pratas om
Citera
2017-12-12, 18:04
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Tror du missuppfattade mitt inlägg. Först som skrivet ovanför dyrkar jag inte city. Snarare tvärtom. Jag äcklas av den arabägda köpklubben och önskar dem all olycka. Pep är jag inte överförtjust i heller. Sen nedvärderade jag inte en spelstil. Utan jag tycker bara när 13 lag innan kört med exakt samma taktik mot city kanske det 14 kan testa något annat? Det är ju snarare bristen på olika spelstilar snarare än att alla måste spela som city jag gnäller på. ALLA har parkerat bussen. Vore ju kul om något lag försökte med något annat när dem nu vunnit 14 matcher i rad och alla lag försökt med samma sak.

Sen köper jag inte det fetade fullt ut. United har lagt ned lika mycket pengar. Och så stor skillnad är det inte mellan chelsea och city att chelsea bara ska stå och rensa bollen på hemmaplan i 90. Conte och mourinho gjorde sina lag sämre och mer underlägsna än vad dem behövde vara. Absolut att det kan se ut så för stoke och wba, det köper jag mer men även dessa lag skulle ju kunna FÖRSÖKA, vilket man inte ens gör utan ställer upp som alla tidigare 13 lag. Synd att mane karatesparkade ederson. Tyckte liverpool spelade ganska bra så länge det var 11-11. Hoppas på pochetino till helgen. Han brukar gå för det.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2017-12-12 kl. 18:08.
Citera
2017-12-12, 18:43
Medlem
Pep har alltså tagit 46/48 poäng i Premier League. Världens bäste tränare, med råge. Luktar poängrekord.
Citera
2017-12-12, 20:27
Medlem
Citat:
Även att det kommer sändas en match 20:45 på lördagar, hiss eller diss? Tycker det låter som en bra idé då det redan spelas för många matcher samtidigt på eftermiddagarna.
Låter bra.
Förresten, har ni tänkt på att det aldrig spelas några stormatcher på lördagar kl. 16:00 (15:00 lokal tid)? Jag kan ha fel, men min känsla är att derbyn och stormöten aldrig spelas vid denna tid. Varför är det så?
Citera
2017-12-12, 21:47
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Tror du missuppfattade mitt inlägg. Först som skrivet ovanför dyrkar jag inte city. Snarare tvärtom. Jag äcklas av den arabägda köpklubben och önskar dem all olycka. Pep är jag inte överförtjust i heller. Sen nedvärderade jag inte en spelstil. Utan jag tycker bara när 13 lag innan kört med exakt samma taktik mot city kanske det 14 kan testa något annat? Det är ju snarare bristen på olika spelstilar snarare än att alla måste spela som city jag gnäller på. ALLA har parkerat bussen. Vore ju kul om något lag försökte med något annat när dem nu vunnit 14 matcher i rad och alla lag försökt med samma sak.

Sen köper jag inte det fetade fullt ut. United har lagt ned lika mycket pengar. Och så stor skillnad är det inte mellan chelsea och city att chelsea bara ska stå och rensa bollen på hemmaplan i 90. Conte och mourinho gjorde sina lag sämre och mer underlägsna än vad dem behövde vara. Absolut att det kan se ut så för stoke och wba, det köper jag mer men även dessa lag skulle ju kunna FÖRSÖKA, vilket man inte ens gör utan ställer upp som alla tidigare 13 lag. Synd att mane karatesparkade ederson. Tyckte liverpool spelade ganska bra så länge det var 11-11. Hoppas på pochetino till helgen. Han brukar gå för det.

Liverpool ställde alltså inte upp nån buss. Jag tyckte de till och med dominerade innan utvisningen. Arsenal var också spelmässigt väldigt jämna med City. Att United har 35% bollinnehav och 7-11 i avslut är inte att parkera bussen anser jag. Detta med 1miljard sek på sidan av plan dessutom. United försöker inte heller med samma sak som alla andra. De kör sin egen Mourinho-taktik. Man kan ha synpunkter på Uniteds spelstil överlag men att klumpa ihop taktiken med övriga som backat hem mot City är inte konstruktivt. Jag är inte överförtjust i det spel United presterar men det kan vara en bra strategi ändå att skapa ett lag som inte är beroende av bollkontroll. Med det sagt tror jag United skulle prestera bättre med Pep vid rodret.
Citera
2017-12-13, 13:02
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.bbc.com/sport/football/42330641

Citat:
Tottenham defender Toby Alderweireld will be out until February with a hamstring injury, manager Mauricio Pochettino has confirmed.
Spurs have 10 matches in all competitions between now and February, including Premier League meetings with both Manchester City and Manchester United.

Det är en av Spurs viktigaste spelare men Spurs får inte falla p.g.a en spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in