2017-12-10, 21:20
Medlem
Hej, har rökt varje dag nu i en vecka tills i fredags, jag kommer ha pissprov någon gång den här veckan..

Hur länge tar det normalt för 1 gram att gå ur kroppen? ( Nej jag har inte rökt 1 gram på en vecka)

Kan min kompis pissa åt mig? Har frågat honom och han kan göra det, tips på hur vi löser det på bästa sätt? Det är för ett jobb jag ska få, och vill verkligen ha jobbet, har lovat mig själv att om jag får jobbet så kommer jag sluta med att röka.. ¨¨

Snälla hjälp mig, är fett nervös

Samt om jag ska min kompis piss som är rent, vad har ni för tips för det? Kan man neka sprutor o säga att man är spruträdd?
Citera
2017-12-10, 22:00
Medlem
vågar jag pissa 9 dagar efter senaste intag inte ätit extrema mängder men tillräckligt för å göra mig nervös glömde skriva att det gäller flualprazolam även en vanlig ksalol
Citera
2017-12-11, 11:15
Medlem
Tjena har då fått ADD medicin utskrivet och till min förvånad så blev det inge drogtest(enbart under utredningen). Kommer gå på blodtryckskontroll regelbundet. Min fråga lyder då; kommer det eventuellt förekomma drogtester på dessa besök?
Citera
2017-12-11, 11:58
Medlem
Undrar om någon vänlig själ kan svara på om jag vid två tillfällen dagarna därpå varandra käkat 16mg iktrovil, om jag hinner bli ren vid ett urinprov om 14 dagar??
Har ingen tolerans sedan innan.

Edit: Om man utgår från halveringstiden så kommer jag ej klara mig, men alltså, efter 14 dagar. Ändå??
Senast redigerad av Raketforandringen 2017-12-11 kl. 12:51.
Citera
2017-12-11, 17:22
Medlem
Bump. Ingen som vet? :/
Citera
2017-12-11, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vaffodada
Ingen som har koll på detta?

Varför ska du pissa? Blir lite lättare om du skriver det direkt. Är det ett drogtest eller varför testas du? Om det är på sjukhus utan misstanke så nej. Är det soc kommer dom kanske leta. Bäst vore för dig att leta upp halveringstiden och räkna ut den eller googla "half life calculator".
Citera
2017-12-11, 21:56
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertz-
Hej, har rökt varje dag nu i en vecka tills i fredags, jag kommer ha pissprov någon gång den här veckan..

Hur länge tar det normalt för 1 gram att gå ur kroppen? ( Nej jag har inte rökt 1 gram på en vecka)

Kan min kompis pissa åt mig? Har frågat honom och han kan göra det, tips på hur vi löser det på bästa sätt? Det är för ett jobb jag ska få, och vill verkligen ha jobbet, har lovat mig själv att om jag får jobbet så kommer jag sluta med att röka.. ¨¨

Snälla hjälp mig, är fett nervös

Samt om jag ska min kompis piss som är rent, vad har ni för tips för det? Kan man neka sprutor o säga att man är spruträdd?

Kan du inte hålla dig ren i 2v för att få jobb ska du då fan inte ha något
heller
Citera
2017-12-11, 22:52
Medlem
Är det ingen som kan hjälpa mig? :/

Jag har tagit totalt 16 mg iktrovil uppdelat på 2 dagar, på raken, utan tidigare intag. Om 12 dagar har jag pissprov som skall på analys och jag undrar om det är någon större risk att det visas?

Tog alltså den senaste dosen igår så har totalt sett då 13 dagar på mig.
Citera
2017-12-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
En vän till mig kissade positivt i närmare 3månader.. Har inte hört någon i närheten, närmare 2månader var det längsta jag hört innan.
Hade inte hans prov varit frivilligt och utan risk för påföljder hade enligt vännen läkaren varit säker på återfall. Har för mig att halterna inte gick ner konstant heller trots att han inte rökte, vid något tillfälle tror jag det hade gått upp lite.

Nästan 3 jävla månader..

Stämmer helt som du säger, en riktigt nära vän till mig fick börja kissa för att få börja jobba igen.
Han behövde kissa 2månader och 15dagar och vid det sista testet var han fortfarande positiv, men självklart med väldigt låg nivå på analysen.

men vid 2 gånger vet jag också att det hade höjt sig lite lite även fast han inte rökt, men vet hans läkare då pratat om något som hette nåt i stil med "studsvärde".

Vi har alltid rökt samma mängder, så ska man för att vara helt 100% vänta 3-3,5månader?
Citera
2017-12-13, 22:22
Medlem
NEiH syns det på urinprov?
Citera
2017-12-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prettiboi92
Tjena har då fått ADD medicin utskrivet och till min förvånad så blev det inge drogtest(enbart under utredningen). Kommer gå på blodtryckskontroll regelbundet. Min fråga lyder då; kommer det eventuellt förekomma drogtester på dessa besök?

jag fick då lämna helt random ibland fick ja pissa ibland inte... precis när ja fick den fick jag dock pissa ganska frekvent men de blev mindre å mindre fick en klapp axeln å ett grattis du är possetiv på amfetamin hade metamina.
Citera
2017-12-14, 14:55
Medlem
Syns lyrica på blod/urin prov? Läkaren vill att jag tar lite då o då så är smånojjig för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in