Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Om vi/ni är oense redan där, att PM inte omgett sig med en drös vettiga människor också omkring sig (förutom lite andra rymdamatör-galningar förstås) så är det klart att ni är oense om hur det kan gått till.
Jag har inte följt tråden så noga, men man får inte glömma att han PM omgett sig med massa vettigt folk. Han har gett inspiration och fått respekt från oerhört sympatiska människor, man får inte glömma att det berott på den vettiga sida han haft själv (vid sidan av sin dubbelnatur).
Jag tycker tjejerna i videon ser ut som mycket sympatiska tjejer ja.
Men jag har nog svårt att uttala mig så mycket mer om fallet.
BTW om jag vill se "Amateur in space" hur gör jag då? Jag vill betala för den.
Nåja, nu tror jag i och för sig att just de där ungdomarna var på något tillfälligt besök, då. Efter vad man kunde se av deras ovana vid miljön, och av kommunikationen med M. Men visst fanns det "vettiga" människor omkring honom också - kanske lite barnsliga bara, de där männen i 45-60-årsåldern som lekte raketuppskjutning. Med nedräkning och alla kommandon till varandra på amerikansk engelska, á la Houston!
Jag kollade på den här, det funkade bra:
https://distrify.com/
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Eller hur. I början av den här hösten, hittade jag föreläsningar av PM på youtube som var så inspirerande. Men det verkar som vissa har försvunnit?
Väldigt inspirerande! Man känner sig verkligen redo att försöka det omöjliga själv!

Ja, det är vissa företag och organisationer som censurerar och skriver om sin historia. Som i det Gamla Sovjet. Heder till dom som inte har gjort det!