Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Sammanfattningsvis så förstår jag ingenting i detta spel som polis, radio skaraborg och Helenas familj håller på med. Vill inte snacka skit om familjen, men vad vill dom? Vad vill dom att Mariestadsborna ska "börja minnas" efter 25 år...Samtliga nämnda VET namnet och släpper det inte. Men varför släppa det egentligen? Om det vore en känd person typ M.R, vilket det tydligen inte är, skulle jag förstå. För då får han sitt straff på det viset. Men detta är en "obetydlig" person som alla är rädda för uppenbarligen. Men då får dom fortsätta med det då. Be inte allmänheten om hjälp. Hjälp med VAD? ENDAST Gm VET vad som hände.
Hur många i Sveriges historia har blivit dömd för mord UTAN EN FUNNEN KROPP? Det går inte att få fast nån utan erkännande eller kroppen. Jag förstår åklagaren. Vilket skadestånd gm skulle få. Nä, jag tycker de inblandade medierna samt Helenas familj ska sluta att lägga ut "beten". De är skyldiga till att oskyldiga hängs ut här. Och DNA-testet, hur gick det? Dumheter alltihop. Lägg ner det! BW har haft lång tid på sej att "plocka" honom, som någon sa. Trams!I Mariestad går det inga rykten INGEN har hört nåt av de jag frågat. Vore pilot en "kändis" så skulle det vara ute nu.
Instämer helt!
Vet inte hur många ggr jag skrivit:
Om jag vore H' Syster ,Kusin,Vän skulle jag osv osv.
Men no,inget händer.
Du skriver så väl, Twiggy vad även jag känner.
Systrarna familj vet mkt väl.
Och även jag har svårt att tycka synd om dem längre,jag har ledsnat.
Det är DERAS syster ,vän kusin ect,hjälp till för fan!
Och jag vet att ni läser här,så kom för fan inte och gnäll om att ni liiider och vill ha allmänhetens hjälp.
Jag skulle skämmas om jag var er!