Citat:
Ursprungligen postat av
SecundusSilent
Mytomanin känner inga gränser ser jag. Men varför inte tjäna några tiotusentals dollar genom att sälja världsnyheten till New York Times istället för att droppa den gratis bland i huvudsak intellektuella imbeciller på FB?
Du ger intryck av att vara frustrerad och något instabil, börjar Du få ont om "Go-Go Juice" och "Kalla fötter"?
Var Du har Din "Politiska hemvist", och står ideoligiskt någonstans, har Du visat med all önskvärd tydlighet, för mig, och för alla andra som följt denna tråd. Naturligtvis även för de som helt, eller delvis delar Din ideologi och människosyn.
Den till synes totala avsaknaden av rättspatos Du uppvisar, känns för mig mycket besvärande.
Det är Ditt val, att år 2017, ha den, i mina ögon mycket extrema filosofi och politiska tro Du redovisar.
För mig är det dock förbluffande, att man i denna samtid, kan ha den form av "Särbegåvning" Du besitter.
Om Du vill fortsätta att förnedra Dig själv, och försvara regimen i Nordkorea, såsom Du gjort med besläktade regimer,
tex Mugabes Zimbabwe och andra diktaturer, så är det ok för mig.
Var dock så pass rakryggad, och erkänn vidrigheterna i Nordkorea, som Du mycket väl vet försiggår där.
Vi vet ju ändå, att Du är en iskall cyniker, så åtminstone den rådigheten kan man begära av Dig.
Men, Du skall vara fullständigt klar över, att Du kommer inte för en "HALV SECUND",
(ursäkta) att bli oemotsagd.
Du kommer inte heller att komma undan med lögner och falsk propaganda, och bli svaret skyldig på mina och andras
frågor här i tråden, inte så länge jag har ett tangentbord i närhet i alla fall!
Jag tycker vi skall överlåta till andra att bedöma, vem av oss som står för mytomanin, i denna tråd.
Den frihet Du tar Dig att kalla vissa här på FB, för imbecilles, vad grundar Du det på?
Eller är det normen hos Dina "Kamrater", att förnedra och likvidera opponenter verbalt också,
och inte bara i de verkliga lägren i Nordkorea?
Jag förbehåller mig rätten, att släppa "Bomben" när jag så behagar, och först efter det att Du svarat på de obesvarade frågor Du har utestående här i tråden.