2017-12-08, 21:04
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Nej ganska få uppenbarligen eftersom SD håller på och imploderar. Att vi är i en högkonjunktur och medelklassen aldrig mått bättre gör det ju också svårt att ta SDs skrämselretorik på allvar.

(Min fetning)

Om SD "håller på att implodera" eller inte återstår nog att se. Där är sista ordet långt ifrån sagt, och det vet du mycket väl själv.

Inte ens journalister inom mainstream medierna vågar ropa hej än när det gäller SD:s "ras" och "kollaps" och "implosion", men du har uppenbarligen bättre koll än dom...? Jag föreslår att du tittar och lyssnar på nedanstående klipp, där Anna Dahlberg på Expressen lägger ut texten om SD verkligen håller på att "implodera" eller ej.

Gå till 00:31 och lyssna NOGA.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/anna-dahlberg-chockerande-siffror-for-mp/

Du vet som sagt att du far med osanning när du skriver att "SD håller på att implodera", så frågan är vem tusan du försöker övertyga med dina löjeväckande utfall?
Senast redigerad av Smoothman 2017-12-08 kl. 21:59.
2017-12-09, 01:34
Medlem
Kommer Sverigedemokraterna vinna valet 2018?

Tja, Tror ni själv SD kommer att vinna valet 2018? Eller vem tror ni själva kommer vinna?

Själv är jag SD 😁
2017-12-09, 01:37
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ali-165
Tja, Tror ni själv SD kommer att vinna valet 2018? Eller vem tror ni själva kommer vinna?

Själv är jag SD 😁
SD kommer aldrig vinna valet! Förhoppningsvis åker de ut ur riksdagen helt och hållet och löses upp och det bildas ett nytt parti som är Sverigevänligt på riktigt!

Jag HATAR SD!
2017-12-09, 01:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Nej tror inte de kommer vinna tyvärr. De har visat sig för dumma för det. De kommer kanske få ca 25% men kommer inte vinna för partiet innehåller fortsatt för många dumskallar.
2017-12-09, 01:41
Medlem
Vem bryr sig? Det kommer ändå inte att förändra något? Det är för sent. Det vi behöver är massdeportering vilket SD inte vill göra.

Även om SD skulle få 100% så skulle inget förändras.
2017-12-09, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymoney22
Vem bryr sig? Det kommer ändå inte att förändra något? Det är för sent. Det vi behöver är massdeportering vilket SD inte vill göra.

Även om SD skulle få 100% så skulle inget förändras.

Håller med dig där. Vi behöver garanterad en massdeportering.

Stefan Löfven är ju den som skapat kaoset genom att ta in överdrivet mycket, När det redan är brist på jobb och bostäder
2017-12-09, 02:08
Medlem
Beror helt på vad du menar med vinna.
Jag estimerar att SD kommer få mellan 15-20 % av rösterna vilket i sig är en vinst. Men knappast nog för att styra.

SD:s enda chans till reellt inflytande är en koalition med M och KD, men det ter sig i dagsläget osannolikt. Vad var det Busch Thor sa? "Ni är en skandalfabrik utan dess like".

M har även gjort klart att man inte vill samarbeta med SD.

Löfven kommer sitta kvar som stadsminister även nästa mandatperiod om inget drastiskt sker.
2017-12-09, 02:26
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
SD kommer aldrig vinna valet! Förhoppningsvis ... blabla ... Jag HATAR SD!

Trådstarten är både korkad och vag, men du verkar blanda ihop önsketänkande med sannolikhet. Jag kan avsky en talangfull, ung golfspelare hur mycket som helst, men han blir likaväl vinnare i de tävlingar han får bäst score. Mina känslor spelar liksom en mycket blygsam del av ekvationen.
2017-12-09, 02:28
Medlem
Fascistoids avatar
Sverigedemokraterna kommer ännu ett mandat få stå vid sidan av politiken utan något inflytande då både Socialdemokraterna & Moderaterna satt i sin stolthet på heder och samvete att inte bilda regering med dem, och ärligt talat vad gör det? Sverigedemokraterna är idag ett liberaliserat dött lik utan ideologisk grund som varken kan eller vill förändra något.

Den som vill se verklig nationell förändring får vända sig bortom det förljugna demokratiska systemet och faktiskt göra motstånd emot massinvandringen handgripligen. Vi kommer inte kunna rösta oss ur det här.
Senast redigerad av Fascistoid 2017-12-09 kl. 02:37.
2017-12-09, 02:29
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Vaddå "vinna valet"? Vad betyder det?

Endast om SD får över 50% av riksdagsmandaten kommer de få något att säga till om på allvar. Det kommer aldrig att hända.

Allt under det kommer som bäst betyda att andra partier snor deras politik (ser vi redan nu). Jag betraktar det iof som en vinst att politiken (tänker främst på invandringspolitiken) får gehör, oavsett vem som driver den, och kommer därför att rösta på SD. Men för partiet SD är det bara en förlust när andra snor deras politik.
2017-12-09, 02:47
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ali-165
Korkad? Det var en enkel fråga Jag ställde ditt dumma fan. Vem har bett dig att skriva inom den här tråden om du tycker det är så korkat??

Använd skallen istället

Ämnet SD och gissningar om dess framsteg 2018 har ... kommit upp tidigare. Det du lagt till befintlig diskussion är en nonsensfråga i klass med "Hur långt är ett snöre?"
2017-12-09, 02:54
Medlem
Något oförutsett kommer att hända. Rödgröna regeringsröran får avgå innan valet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in