2017-12-08, 21:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Det är väl precis vad han gör. Är man cancersjuk och går på tunga mediciner, där man till och med sliter ut benen så ser jag i alla fall en anledning till att ta ett break ifrån världen ett tag.

Att han ens kände sig manad att kommentera konspirationerna om hans ben är för mig väldigt märkligt. Sen när började världspolitiker bryr sig om rykten om sig själva.

Ok - då säger vi väl att enda förklaringen till att han bytte fot för plastskon var att han glömde vilken fot gps’en satt på. Det låter supertroligt.
Citera
2017-12-08, 21:59
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok - då säger vi väl att enda förklaringen till att han bytte fot för plastskon var att han glömde vilken fot gps’en satt på. Det låter supertroligt.

bytet med plastskon är inte för mig det konstigaste, utan att en politiker i denna kaliber väljer att gå ut och ta död på en så kallad konspiration. Det är inte så att det saknas konspirationer här i världen, du om någon borde veta det.
Citera
2017-12-08, 22:01
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Japp här har vi en konspiration som hela världseliten är inblandade i, som taget från en James Bond film och det faller på att världsregeringen tydligen inte kan hålla reda på vilken fot ställningen ska vara på. Inte så troligt nej.

Precis som med Podestamailen så var jag spänd i början, kändes som om det fanns något, och precis som med Podesta så blir man mer och mer övertygad om att inget kommer hända ju längre tid det går.
Saker utlovas hända, ingenting händer..
Citera
2017-12-08, 22:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
bytet med plastskon är inte för mig det konstigaste, utan att en politiker i denna kaliber väljer att gå ut och ta död på en så kallad konspiration. Det är inte så att det saknas konspirationer här i världen, du om någon borde veta det.
Berätta! Vilken politiker har dödat vilken konspirationsteori? Att det förekommer mängder av konspirationer är självklart, det underliga är konspirationsteoretikernas oförmåga att hitta dem...
Citera
2017-12-08, 22:06
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Berätta! Vilken politiker har dödat vilken konspirationsteori? Att det förekommer mängder av konspirationer är självklart, det underliga är konspirationsteoretikernas oförmåga att hitta dem...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oRLXvK/senatorn-tar-dod-pa-konspirationsteorierna
Citera
2017-12-08, 22:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oRLXvK/senatorn-tar-dod-pa-konspirationsteorierna

Så han bemötte anklagelserna.. wow..
Citera
2017-12-08, 23:40
Medlem
En ny video med AntiSchool. Är det inte på tiden att vi börjar knyta ihop punkterna som Q lämnar efter sig med det som händer i Sverige?

Olyckan utanför Rotschilds slott. Las Vegas Shootings, Kuppen i Saudiarabien. Har jag glömt nåt? Saudiarabien intresserar mig. Vi vet att kronprinsen Msb har arresterat hundratals saudiska prinsar och miljardärer som hålls i husarrest. Miljardärernas bankkonton har frysts för att stoppa pengaflödet från Saudiarabien till korrupta politiker i västvärlden och islamistiska församlingar i västvärlden.I våras var Stefan Löfvén på besök i Saudiarabien tillsammans med Marcus Wallenberg. Magda Gad skrev nån rad i Expressen om att bakom Sveriges statsminister (SL) står den riktige ledaren och klappar händerna (MW) när det svensk-saudiska handelsavtalet signerades.

Hur ser svenska globalisters relationer ut med den nye kronprinsen i Saudiarabien? Har svenska globalister lyckats ompositionerat sig till en ny maktelit? Varför har George Soros börjat blanka på den svenska bostadsmarknaden med Bonnierägd media ivrigt rapporterandes om detta.

Hur knyter ni ihop punkterna i Q:s kodade meddelanden med följdverkningar för svenska globalister och oss svenskar?

Här är videon (scrolla fram till 12:00 och försök identifiera family Y):
https://www.youtube.com/watch?v=QH3ub7a0F1w
Citera
2017-12-09, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
En ny video med AntiSchool. Är det inte på tiden att vi börjar knyta ihop punkterna som Q lämnar efter sig med det som händer i Sverige?

Olyckan utanför Rotschilds slott. Las Vegas Shootings, Kuppen i Saudiarabien. Har jag glömt nåt? Saudiarabien intresserar mig. Vi vet att kronprinsen Msb har arresterat hundratals saudiska prinsar och miljardärer som hålls i husarrest. Miljardärernas bankkonton har frysts för att stoppa pengaflödet från Saudiarabien till korrupta politiker i västvärlden och islamistiska församlingar i västvärlden.I våras var Stefan Löfvén på besök i Saudiarabien tillsammans med Marcus Wallenberg. Magda Gad skrev nån rad i Expressen om att bakom Sveriges statsminister (SL) står den riktige ledaren och klappar händerna (MW) när det svensk-saudiska handelsavtalet signerades.

Hur ser svenska globalisters relationer ut med den nye kronprinsen i Saudiarabien? Har svenska globalister lyckats ompositionerat sig till en ny maktelit? Varför har George Soros börjat blanka på den svenska bostadsmarknaden med Bonnierägd media ivrigt rapporterandes om detta.

Hur knyter ni ihop punkterna i Q:s kodade meddelanden med följdverkningar för svenska globalister och oss svenskar?

Här är videon (scrolla fram till 12:00 och försök identifiera family Y):
https://www.youtube.com/watch?v=QH3ub7a0F1w

Donald Trump har också varit på besök i Saudiarabien, han dansade svärd-dansen bland annat.
Citera
2017-12-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Donald Trump har också varit på besök i Saudiarabien, han dansade svärd-dansen bland annat.

Trump står på god fot med kronprinsen Msb. Min poäng är den att svenska politiker och globalister hade relation med det gamla gardet, de som sitter i husarrest varav några hänger upp och ned medans de blir misshandlade. Men nu är det en ny sheriff i staden.

Vad kommer hända med svenska globalister när en helt ny maktelit styr världen?
Citera
2017-12-09, 00:29
Medlem
Citat:
Trump står på god fot med kronprinsen Msb. Min poäng är den att svenska politiker och globalister hade relation med det gamla gardet, de som sitter i husarrest varav några hänger upp och ned medans de blir misshandlade. Men nu är det en ny sheriff i staden.

Vad kommer hända med svenska globalister när en helt ny maktelit styr världen?
Vika ingår i den makteliten, Trump och Putin?
Citera
2017-12-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Vika ingår i den makteliten, Trump och Putin?

Som jag fattar Trump, Putin, kronprinsen Msb, Kina och Indiens ledare. I Mellanöstern en axel från Iran, Syrien och Turkiet. Vilka tror du?
Citera
2017-12-09, 00:36
Medlem
Citat:
Som jag fattar Trump, Putin, kronprinsen Msb, Kina och Indiens ledare. I Mellanöstern en axel från Iran, Syrien och Turkiet. Vilka tror du?

Jag tror att Trump som så många andra gynnar sig själv först och främst.
I andra hand kommer Donald Trump att gynna de allra rikaste i USA för då han gynnar sig själv också, till exempel med skattesänkningar för de allra rikaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in