2017-12-08, 11:57
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Tog mig 5 min att jämföra. Kolla in bilden och kolla det jag lade till, ansikte, hals, axel.
Zooma in ordentligt
https://imgur.com/TExEJ3p

Vet inte riktigt vad ni försöker komma fram till, men det är John McCain inte Biden och här är en artikel där han själv förklarar varför han bytt fot. Ingen tror på honom.

http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/361682-mccain-explains-why-his-boot-was-on-a-different-foot
Citera
2017-12-08, 12:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Vet inte riktigt vad ni försöker komma fram till, men det är John McCain inte Biden och här är en artikel där han själv förklarar varför han bytt fot. Ingen tror på honom.

http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/361682-mccain-explains-why-his-boot-was-on-a-different-foot

Varför tror ingen på honom - verkar det troligare att han av misstag satt den på fel fot eller att nån påhittad fotboja skulle hoppat över till vänsterbenet helt plötsligt?
Citera
2017-12-08, 12:24
Medlem
Varför skulle han byta fot på fotbojan då?
Citera
2017-12-08, 12:28
Medlem
QuattroCarls avatar
Sen att Hillary har fått en ungefär samtidigt..

Sen är det flera hundratals med hemliga åtal i full gång utspridda över landet.
Citera
2017-12-08, 17:24
Medlem
Styrelseordföranden för Sidley Austin avgår.
https://www.thelawyer.com/sidley-austin-chair-carter-phillips-step-new-year/

Slump(?) att Q i slutet på november skrev "Sidley Austin. Happy hunting."
Och nu för ett par dagar sedan:
"#FLYSIDFLY#"

Så för att spinna vidare på samma tema, så skrevs #FLYROTHSFLY# från samma tripcode nyligen...
Foliehattar på gott folk, spännande thriller det här
Citera
2017-12-08, 17:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaFet
Varför skulle han byta fot på fotbojan då?

Det har redan förklarat i inlägget innan ditt...han överansträngde den friska foten och med tanke på att han har cancer och har opererats så bör han ha ett dåligt immunförsvar.

Att helt avskriva den förklaringen är lika korkat som att tro på satirsidor som nyhetskällor speciellt då vi inte har något bevis för att det är GPS sändare i skon.
Citera
2017-12-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det har redan förklarat i inlägget innan ditt...han överansträngde den friska foten och med tanke på att han har cancer och har opererats så bör han ha ett dåligt immunförsvar.

Att helt avskriva den förklaringen är lika korkat som att tro på satirsidor som nyhetskällor speciellt då vi inte har något bevis för att det är GPS sändare i skon.

Nu har jag pratat med två ortopeder, varav en i släkten, som båda bekräftar att dom aldrig hört talas om att någon byter bandage på det sättet och att det absolut inte finns någon anledning alls ÄVEN om man har cancer som kan innebära andra sidoeffekter och överbelastning av andra benet.

Men om Mccain hade satt bandaget på huvudet pga sin hälsena så hade nog Ondahamstern ändå lyckats hitta en anledning
Senast redigerad av TVZ 2017-12-08 kl. 18:37.
Citera
2017-12-08, 19:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Nu har jag pratat med två ortopeder, varav en i släkten, som båda bekräftar att dom aldrig hört talas om att någon byter bandage på det sättet och att det absolut inte finns någon anledning alls ÄVEN om man har cancer som kan innebära andra sidoeffekter och överbelastning av andra benet.

Men om Mccain hade satt bandaget på huvudet pga sin hälsena så hade nog Ondahamstern ändå lyckats hitta en anledning

En ortoped borde kunnat upplysa dig om att det inte är ett bandage. Cancern ger inga skador på benen, det är medicineringen som gjort honom svagare och har orsakat en skada på hälsenan. Att det andra benet då blir överansträngt när det får ta majoriteten av belastningen med samma förutsättningar som det skadade benet borde inte överraska någon - och en ortoped som inte förstår en så enkel sak borde lämna tillbaks sin licens omedelbart och ägna sig åt något mindre mentalt krävande - som lingonplockning.
Citera
2017-12-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Förstår du inte att du bekräftar det jag skriver?? Din farsa har överbelastat det friska benet.... i detta fall pratar vi om en människa med svagt immunsystem pga medicinering - att det överbelastade benet tar stryk är inte ett dugg underligt.
Möjligt att jag missförstått något men jag trodde att diskussionen handlade om varför stödskenorna bytt ben. jag uppfattade att du tycker det har en naturlig förklaring för att det friska benet överbelastats och nu behöver stöd. Det jag skriver är att min far överbelastat ett frisk i 7 år utan att det påverkat det friska benet öht.

Har jag fattat fel så rätta mig för jag ser inte nu att jag bekräftar något du skrivit.

EDIT: förstår nu att du syftar på att jag skrev "friska benet" och att Mccain inte har något friskt ben öht. Så enkelt är det inte, min farsa har inte ett friskt ben i bemärkelsen friskt utan i jämförelse med det sjuka. Visst han har inte Cancer men är rejält skraltig för en mentalt vigör 70+. Kroppen på gubben är slut efter 70 år av kroppsarbete.
Senast redigerad av underbarabarbara 2017-12-08 kl. 21:38.
Citera
2017-12-08, 21:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbarabarbara
Möjligt att jag missförstått något men jag trodde att diskussionen handlade om varför stödskenorna bytt ben. jag uppfattade att du tycker det har en naturlig förklaring för att det friska benet överbelastats och nu behöver stöd. Det jag skriver är att min far överbelastat ett frisk i 7 år utan att det påverkat det friska benet öht.

Har jag fattat fel så rätta mig för jag ser inte nu att jag bekräftar något du skrivit.
Självklart överbelastar inte ALLA det friska benet.. McCain går på cancermedicin vilket orsakade han hälseneskada - att hans andra ben skulle vara lika känsligt är knappast långsökt. Återkom gärna om du har fakta, det skulle vara uppfriskande i den här tråden som hittills inte lyckats få fram någonting alls..
Citera
2017-12-08, 21:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Kan nån unik människa i tråden förklara varför ett benbyte för Aircasten skulle tyda på att det är en gps monterad i den??
Citera
2017-12-08, 21:50
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vem har sagt att han springer runt och minglar? Behåll dina halmdockor.

Det är väl precis vad han gör. Är man cancersjuk och går på tunga mediciner, där man till och med sliter ut benen så ser jag i alla fall en anledning till att ta ett break ifrån världen ett tag.

Att han ens kände sig manad att kommentera konspirationerna om hans ben är för mig väldigt märkligt. Sen när började världspolitiker bryr sig om rykten om sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in