Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Förstår du inte att du bekräftar det jag skriver?? Din farsa har överbelastat det friska benet.... i detta fall pratar vi om en människa med svagt immunsystem pga medicinering - att det överbelastade benet tar stryk är inte ett dugg underligt.
Möjligt att jag missförstått något men jag trodde att diskussionen handlade om varför stödskenorna bytt ben. jag uppfattade att du tycker det har en naturlig förklaring för att det friska benet överbelastats och nu behöver stöd. Det jag skriver är att min far överbelastat ett frisk i 7 år utan att det påverkat det friska benet öht.
Har jag fattat fel så rätta mig för jag ser inte nu att jag bekräftar något du skrivit.
EDIT: förstår nu att du syftar på att jag skrev "friska benet" och att Mccain inte har något friskt ben öht. Så enkelt är det inte, min farsa har inte ett friskt ben i bemärkelsen friskt utan i jämförelse med det sjuka. Visst han har inte Cancer men är rejält skraltig för en mentalt vigör 70+. Kroppen på gubben är slut efter 70 år av kroppsarbete.