Citat:
Ursprungligen postat av
gouaold
Det är ytterst få användare som bedriver intellektuellt och hederlig kommunikation i denna tråd, bara en drös högerextrema som inte tål att någon har en annan uppfattning än deras egen.
Din text "Lögner, upprepningar av lögner, härskartekniker och en malplacerad attityd av hånfull överlägsenhet", är ju en helt korrekt beskrivning av vad ni är själva.
Jag har då inte hittat något fog för att #jagärhär skulle falla under dessa benämningar.
"Högerextrema" - typiskt för någon som vill tysta "fel åsikter." Ni är goda - vi är högerextrema.
Ni vill verkligen fortsätta suga på den karamellen va? Det mest uttjatade idiotargumentet i svensk politisk historia.
Nu tänker inte jag tala för alla i den här tråden (
då "vi" inte är en sekt), men jag är relativt säker på att vi alla förespråkar det fria ordet, oavsett vilket håll det kommer från.
Men #jagärhär förespråkar inte det fria ordet, oavsett var det kommer ifrån. Därför startar de en liten politisk grupp som ska gå in och kontrollera, tysta, anmäla, trycka bort alla på den "andra sidan", d.v.s. främst invandrings- och samhällskritiker, så att de inte får för mycket inflytande och spridning, speciellt inför kommande valår.
Så hur fan kan du hävda att det är vi som inte tål andras uppfattning? Har vi som skriver här och på andra ställen organiserat oss och startat en övervakningsgrupp som vill kontrollera och bestämma över människor som har en annan uppfattning?