Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Vissa av tårtorna utgick, andra såldes ut för att komma tillbaka med CE.
Flower power tror jag dock är väck.
Ja, Flower Power är tyvärr borta. Står under det klippet på YouTube. Synd.. underbar tårta.. Enda dumma var ju att sista raden var lågkaliber och inte den största.
Även Woodstock utgick ju.
Konstigt man inte CE:at Flower Power faktiskt. Den var jättepopulär i folks stashar..