2017-12-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogrust
Gordon Ramsay brukar också ta ett rejält grepp mellan benen på sina gäster. Det blir ju mer familjärt och avslappnat då. Eller kanske inte.

Snarare motsatsen och mer av en härskarteknik och ett sätt att få eventuella intervjuare att tappa balansen, figurativt talat.
Citera
2017-12-07, 23:00
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Snarare motsatsen och mer av en härskarteknik och ett sätt att få eventuella intervjuare att tappa balansen, figurativt talat.

Ramsay skulle aldrig göra så. Jag var ironisk.
Citera
2017-12-07, 23:16
Medlem
1337lols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Du måste jobba på din läsförståelse. Jag sa att det funkar för mig. Och att hans uppträdande uppenbarligen gjort det i allmänhet eftersom han varit en uppskattad figur hos gäster såvitt jag förstår det. Själv tycker jag just ingenting om personen då jag aldrig träffat honom utom yrkesrollen. Jag skulle gissa att han skulle gå mig på nerverna om han är lika stissig privat, jag föredrar lugnare människor.

Jag tvivlar på att han gör liknande saker med alla, då hade han rykt för länge sedan - uppenbarligen om han gjort det med en tråkboll som du.

Efter det skrev jag att det är oacceptabelt att göra på samma sätt mot personal men du läste väl inte så långt, det var ju ett enormt långt inlägg på säkert uppemot 20 rader.

Sen antyder du att jag skulle kunna hälsa peronen ifråga? Jag, som jag skrev, besöker riche kanske 2-3 ggr om året, måsåvara de senaste 20 åren eller så. Något personligt förhållande till någon av bröderna har jag inte och jag tror inte någon av dom skulle känna igen mig.

Men det var roligt att du blev så bestört av att jag endast försökte beskriva hur jag uppfattat personens ifrågas beteende. Det var mest tänkt som en hjälp för dom i tråden som inte själva har vetat. Jag får väl för din läsförmågas skull upprepa att jag inte ens kommer ihåg ifall det var just där mitt exempel tog plats - härav fiktivt. Men det är något jag skulle kunna tro om AT att göra.

Vad är det du menar när du skriver "fiktivt"? Att det faktiskt aldrig har hänt på riktigt?
Citera
2017-12-08, 00:49
Medlem
Citat:

icmb
Citera
2017-12-08, 00:50
Medlem
Citat:

Hursom on topic. Träffade Anders Timell en gång när jag var i bowlade. Han är ju klassens clown - på ett ganska drygt sätt.
Citera
2017-12-08, 07:06
Medlem
Nu verkar en radiokanal börja nämna att en föräldraledig medarbetare fått barn.
Citera
2017-12-08, 10:51
Medlem
Zoom008s avatar
Då fick han sin lilla dos i rampljuset. Läste nyss att broder Martin är deprimerad och isolerar sig. Tidigare var det ju fjanten Anders som låg raklång under lång tid och stirrade i taket. Vilka juveler!
Lever föräldrarna? Kan det vara så att dessa är kusiner eller ännu värre syskon? Då kan det ju bli nåt allvarligt fel på avkomman.
Citera
2017-12-08, 17:24
Avstängd
Rikskrim08s avatar
från dagens DN "beteendet har pågått länge och varit känt för ledningen"

– "Han brukade slicka tjejer i örat och prata om hur många avsugningar han fått. Det kryper i hela kroppen på mig bara jag tänker på honom. Han är ett svin rakt igenom och tyvärr har han fått hållas på de finaste scenerna, säger kvinnan".

Vittnesmålen är oändliga.

https://www.dn.se/sthlm/mediebolag-avslutar-samarbete-med-krogprofilen/
Citera
2017-12-08, 17:44
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EoWrQ3/utpekad-krogprofil-tvingas-lamna-tv4-program
Citera
2017-12-08, 17:54
Medlem
Ollonets avatar
Han är föräldraledig och kommer tillbaka till oss i januari, säger mediebolagets marknadsdirektör.

Citera
2017-12-08, 18:13
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Han är föräldraledig och kommer tillbaka till oss i januari, säger mediebolagets marknadsdirektör.

Man måste hoppas det är lögn. Drygare å mer nedlåtande radiopratare får man leta efter. Låt han få en förlossningspsykos, å jobb på Samhall. Han hade varit ett enastående ansikte utåt för dom.
Tom blick, taskig attityd och nedlåtande ton om andra medborgare.
Nu e det ju inte Samhalls företagspolicy, men faan va han e dryg.
Senast redigerad av GastonLeMan 2017-12-08 kl. 18:16.
Citera
2017-12-08, 21:14
Medlem
What goes around, comes around...yngre brodern Timell har i alla tider gjort sig lustig på andras bekostnad och inte dragit sig för att förödmjuka svagare personer. Även Martin har varit en gris i alla tider. Nu kommer historien ikapp de bägge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in