Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Ja men 89orna har ju alla riktigt bra rostskydd och är det en GLE har den ju extra mycket krom samt komfortfjärdring och ofta en hel del utrustning. Så bara att gratulera.
Japp har också sett en hel del lågmilare av olika märken dyka upp på blocket senaste tiden. Riktigt kul och man hoppas att de hamnar hos nån som tar hand om de. Nu kommer jag ju behålla mina bilar jag har nu livet ut, men skulle tex Volvon bli krockad så den inte kan lagas så kanske man skulle snela åt nåt annat än ytterligare en Volvo. Men ang rostskydd så tänker jag ju även på skrämkanter o så. Bilen ska ju inte bara fungera utmärkt utan den ska se riktigt riktigt fin ut med.
den ser riktigt fin ut, de flesta tror jag vaxat eller lackat om den men allt är orginal. skärmkanterna har börjat rosta, dom är U veckade så det syns inte än men det kommer om jag inte gör något, så där ska det fixas till. sen så är det vissa skruvfästen under som ser lite slitna ut. men när den här sommaren kommer får den nog stå i garaget och bli tillfixad.
det är en GLE och ljudet är chockerande bra(stereo), trodde alla äldre bilar hade skit ljud faktiskt.
har redan fixat lite orginal delar som skadats eller saknats, tex dim ljus och plast detaljer. från skroten men de går alltid att fixa till.